Cagiva - "The Raptors Nest" - deel 4

Eeeh....foei?

:+
Stout mannetje. _O- _O-

Ik heb ook een paar weken vakantie en kan toch niet rijden.
Maar ik denk dat het de eerste dag @werk weer gewoon met de Raptor wordt.
Voor het huidige bod gaat die niet weg, en eigenlijk is het ook gewoon een perfecte motor.
Er zit alles in. :Y (Beleving, snelheid, betrouwbaarheid, passie!)
 
Laatst bewerkt:
Heeij Raptor Nest wat een gezelligheid! Ik heb sinds +/- 4 maandjes een Cagiva Raptor 650. Dus ik lees lekker mee! Wat hebben we nog veel raptor rijders in nl. Ik zeg een keer meeten met z'n alle?

www.instagram.com/misscagiva/
 
Heeij Raptor Nest wat een gezelligheid! Ik heb sinds +/- 4 maandjes een Cagiva Raptor 650. Dus ik lees lekker mee! Wat hebben we nog veel raptor rijders in nl. Ik zeg een keer meeten met z'n alle?

www.instagram.com/misscagiva/

Welkom hier dan in het "nest" ;)

Ik ben zeker in voor een meeting. *D
 
Heeij Raptor Nest wat een gezelligheid! Ik heb sinds +/- 4 maandjes een Cagiva Raptor 650. Dus ik lees lekker mee! Wat hebben we nog veel raptor rijders in nl. Ik zeg een keer meeten met z'n alle?

www.instagram.com/misscagiva/

Welkom hier! :W

Altijd leuk nieuwe aanwas in dit topic. Gefeliciteerd met je Rappie 650. Als je een foto van je motor op de openingspagina van dit topic wil, moet je 'm ff hier plaatsen. Zet ik 'm erbij.

Bevalt je dino?

Wat de gezelligheid van meetings betreft. Hoeveel het er ook mogen zijn, 2 of 3 of 12, het is altijd leuk om medeliefhebbers te ontmoeten. In de hoogtijdagen van het Raptors Nest waren er geregeld gezellige meetings en rides.

Wat let je om zelf wat op poten te zetten? Gewoon doen! :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat jij meer geluk hebt, mijn laatste poging mislukte behoorlijk _O-

Niet zo snel opgeven. Gewoon weer proberen tot je een ons weegt.

Toen ik vele jaren geleden nog een Honda Hornet had en er hier op MF nog niet eens een Hornet topic bestond, ben ik ook een keer gestart met een meeting voor mede Hornetrijders. De eerste opkomst: 3 inclusief mijzelf.
Een tijdje later groeide dat zelfs tot 30 ofzo.

Moraal van dit verhaal: laat je niet uit het veld slaan en probeer het nog eens. Andere tijden zijn andere kansen. ;)
 
Ik zal bij een volgende poging niet meer zo snel opgeven HornEd ;) Mag mijn Rappie misschien ook op de openingspagina? O-)

IMG_0754.jpg
 
inmiddels via de dealer besteld. hopelijk komt het ok binnen. 92,- voor die 2 kapjes. maar goed...

Hoi Hennep87 heb je die koplamporen kunnen bestellen bij de dealer? Die van een Raptor 1000? Waar heb je die besteld want daar ben ik ook op zoek naar namelijk.
 
Hoi Hennep87 heb je die koplamporen kunnen bestellen bij de dealer? Die van een Raptor 1000? Waar heb je die besteld want daar ben ik ook op zoek naar namelijk.


Bruggeman motoren in nieuw vennep.
Ik wacht even af of ze ook daadwerkelijk binnenkomen. Het blijft MV heh :p
 
Er staat stond trouwens van de week een recente (2006) Raptor 1000 op Marktplaats.
De vraagprijs was nog boven de 10.000 euro. :o
 
Jep, ik had ook die *D
Corsaro? Ik ook, rammelen dat koppelingshandle als de slipperclutch in actie kwam.
Met alleen afremmen op de motor. _O-

In het begin wel moeite om volledig door te trekken in alle versnellingen.
Dat ding liep zeg.. :') .. als die liep ..
Is er helaas af, wilde hem vanmiddag even linken hier. Opvallend. :Y
 
Laatst bewerkt:
Mijn Raptor heeft een nieuwe eigenaar. O-)

Een vrij jonge gast via Facebook.
Hij was overdonderd door de powerrr van de Cagiva. _O-

Later nog een WahtsAppie dat de koppeling slipt, maar volgens mij moet zijn motoriek nog in overeenstemming komen met een dikke twee cilinder.
(Beschrijving was meer van het gas afgaan en met hik er weer op .. motoriek dus :+ ) (Trok wel goed door)

Twee weken geleden de GSX-F750 verkocht, voorgereden en alles was goed. :9~
(verkoop meer dom dan nodig :+ )

Mijn Aprilia RSV4 staat ook te koop, als dat lukt met een week een BMW S1000R. O-)
 
Laatst bewerkt:
Mijn Raptor heeft een nieuwe eigenaar. O-)

Een vrij jonge gast via Facebook.
Hij was overdonderd door de powerrr van de Cagiva. _O-

Later nog een WahtsAppie dat de koppeling slipt, maar volgens mij moet zijn motoriek nog in overeenstemming komen met een dikke twee cilinder.
(Beschrijving was meer van het gas afgaan en met hik er weer op .. motoriek dus :+ ) (Trok wel goed door)

Twee weken geleden de GSX-F750 verkocht, voorgereden en alles was goed. :9~
(verkoop meer dom dan nodig :+ )

Mijn Aprilia RSV4 staat ook te koop, als dat lukt met een week een BMW S1000R. O-)

Jammer jammer jammer dat de Raptor weg is. ;(
Heb je de nieuwe eigenaar wel op t forum gewezen? ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn Raptor heeft een nieuwe eigenaar. O-)

Een vrij jonge gast via Facebook.
Hij was overdonderd door de powerrr van de Cagiva. _O-

Later nog een WahtsAppie dat de koppeling slipt, maar volgens mij moet zijn motoriek nog in overeenstemming komen met een dikke twee cilinder.
(Beschrijving was meer van het gas afgaan en met hik er weer op .. motoriek dus :+ ) (Trok wel goed door)

_O-

Als dat maar goed gaat...

Zo'n 1000cc V Twin is echt geen beginners fiets. Je moet zeker in het begin met je koppie erbij rijden.
 
Ik dacht dat ik wel meldingen zou krijgen in m'n mailbox als iemand op mn bericht had gereageerd XD whahaha niet dus...
Maar leuk dat er wat mensen zijn die willen meeten! Iemand 12 augustus vrij en een super leuke route in gedachten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan