Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand hier toevallig de juiste lengte van beide benzineslangen voor mijn Z1A ?

Lastig, maar dat komt vast niet op een of twee centimeter Mathh, een kleinere bocht of wat ruimer, beetje ruimer heb je altijd wat over als je een scheurtje in het rubber hebt.
Om in te korten denk ik?
:W
 
Vandaag het eerst vrachtje opgehaald.
full
 
Vandaag het eerst vrachtje opgehaald.
[afbeelding]


En dat is nog maar een topje van de ijsberg natuurlijk, zal ook de frames bij hebben gezeten?
:t
Hier vandaag lekker gereden, kwam een jongen tegen op een Harley-Davidson, hij vroeg of hij foto's mocht maken want hij had nog nooit een 900 in het echt gezien alleen over gehoord en op plaatjes 1n 1975 was hij nog lang niet geboren, gaf een hand en bedankte voor het mogen mogen maken van foto's :t
 
nee Rob, de frames en de rest van de onderdelen zijn nog niet gereed.
die haal ik volgende week op, als mijn vakantie begint. :] :] een aantal mooie ritjes met de motor maken
:W :W en een beetje zin opbouwen :t :t om te sleutelen.
 
nee Rob, de frames en de rest van de onderdelen zijn nog niet gereed.
die haal ik volgende week op, als mijn vakantie begint. :] :] een aantal mooie ritjes met de motor maken
:W :W en een beetje zin opbouwen :t :t om te sleutelen.


Zin om te sleutelen heb in altijd :Y
Helaas moet in soms ook in de tuin iets doen B|
 
Laatst bewerkt:
:) :)
En dat is nog maar een topje van de ijsberg natuurlijk, zal ook de frames bij hebben gezeten?
:t
Hier vandaag lekker gereden, kwam een jongen tegen op een Harley-Davidson, hij vroeg of hij foto's mocht maken want hij had nog nooit een 900 in het echt gezien alleen over gehoord en op plaatjes 1n 1975 was hij nog lang niet geboren, gaf een hand en bedankte voor het mogen mogen maken van foto's :t
 
Rustig hier.....
Vele zijn waarschijnlijk al op vakantie. Wij moeten nog een beetje wachten.
Pas over een week of drie.
Vandaag de originele nieuwe knipperlichten gemonteerd met oude kabeltjes die over waren van de Z650. Het binnenkregen is verder wel nieuw.
De "Matte" achterglaasjes die ik al had ook weer gebruikt dus dat klopt ook weer.

Nu maar eens zien dat ik de 650 op kenteken krijg de komende week. Dan kunnen we in onze vakantie een paar mooie ritjes gaan maken. :] :]
 
Beter nu nog een paar jaar rijden, als ik met pensioen ga mag het niet meer.

Ga vlak voor dat het zo ver is maar benzine hamsteren om af en toe stiekem te rijden of in ieder geval de motor af en toe te starten.....
 
Vandaag maar aan het stralen, poetsen en polijsten geweest.
Maandag de eerst paar frames ophalen bij de coater weg, en het spul maar even uitzoeken,
en samen voegen.
ik maak er eerst maar complete sets van en dan zie ik van de winter wel of we
ze gaan opbouwen of aan een liefhebber verkopen.


full
 
Vandaag maar aan het stralen, poetsen en polijsten geweest.
Maandag de eerst paar frames ophalen bij de coater weg, en het spul maar even uitzoeken,
en samen voegen.
ik maak er eerst maar complete sets van en dan zie ik van de winter wel of we
ze gaan opbouwen of aan een liefhebber verkopen.


[afbeelding]


Ton dat ziet er ook weer super uit, en een beste voorraad zo te zien :t
 

Mannen....
Deze Z900 a4 is in mijn bezit gekomen. Voor de puristen misschien niet de juiste fiets....alvast hiervoor mijn spijt ;-).
Deze fiets is wel technisch en met precisie tot in de puntjes opgebouwd en rijd subliem en dat was mijn uitgangspunt.
Helemaal orgineel ga ik hem niet terug krijgen en dat hoeft ook niet maar ik wil hem wel weer deze looks geven .....dus de zwart gepoedercoate spatborden,lamporen,knipperlichten ect weer chroom terug plaatsen, orginele uitlaten ,en....spaakwielen met behoud van achterschijfrem, dus spaakwielen van een z1000 denk ik zo.
Het geluk met deze oldtimer is dat er nog veel onderdelen nieuw te koop zijn , maar als je alles bij elkaar optelt toch een aardig sommetje.
Mijn vraag , zijn er mensen die deze onderdelen nog in goede conditie 2dehands hebben liggen, of interresse hebben in het ruilen van deze part?....ik noem even maar een zijstraat ;-)
Ik hoor het graag !
 
Mannen....
Deze Z900 a4 is in mijn bezit gekomen. Voor de puristen misschien niet de juiste fiets....alvast hiervoor mijn spijt ;-).
Deze fiets is wel technisch en met precisie tot in de puntjes opgebouwd en rijd subliem en dat was mijn uitgangspunt.
Helemaal orgineel ga ik hem niet terug krijgen en dat hoeft ook niet maar ik wil hem wel weer deze looks geven .....dus de zwart gepoedercoate spatborden,lamporen,knipperlichten ect weer chroom terug plaatsen, orginele uitlaten ,en....spaakwielen met behoud van achterschijfrem, dus spaakwielen van een z1000 denk ik zo.
Het geluk met deze oldtimer is dat er nog veel onderdelen nieuw te koop zijn , maar als je alles bij elkaar optelt toch een aardig sommetje.
Mijn vraag , zijn er mensen die deze onderdelen nog in goede conditie 2dehands hebben liggen, of interresse hebben in het ruilen van deze part?....ik noem even maar een zijstraat ;-)
Ik hoor het graag !


Kijk, een van de fietsen van Piet.

Roep maar als je wat wilt uitwisselen, ik heb nog wel wat liggen.
Ik heb ook eens een fiets van piet gekocht en dat blok liep grandioos. :t
 
Mannen....
Deze Z900 a4 is in mijn bezit gekomen. Voor de puristen misschien niet de juiste fiets....alvast hiervoor mijn spijt ;-).
Deze fiets is wel technisch en met precisie tot in de puntjes opgebouwd en rijd subliem en dat was mijn uitgangspunt.
Helemaal orgineel ga ik hem niet terug krijgen en dat hoeft ook niet maar ik wil hem wel weer deze looks geven .....dus de zwart gepoedercoate spatborden,lamporen,knipperlichten ect weer chroom terug plaatsen, orginele uitlaten ,en....spaakwielen met behoud van achterschijfrem, dus spaakwielen van een z1000 denk ik zo.
Het geluk met deze oldtimer is dat er nog veel onderdelen nieuw te koop zijn , maar als je alles bij elkaar optelt toch een aardig sommetje.
Mijn vraag , zijn er mensen die deze onderdelen nog in goede conditie 2dehands hebben liggen, of interresse hebben in het ruilen van deze part?....ik noem even maar een zijstraat ;-)
Ik hoor het graag !

Is zo ook al een leuke Kawa , al heb ik altijd moeite met de ingepakte uitlaat bochten.
Maar mooie aankoop :t
 
Laatst bewerkt:
Antonie....waarschijnlijk een naamsverwisseling Maar Piet heet Paul ( uit Heiloo).
Maar inderdaad hij is een (Piet)je Precies !
Ik moet eigenlijk een keer bij jou langs rijden gezien jou Kawa kennis en verzamelwoede zie ik ;-) !
Maar de delen die ik al vernoemde wil ik zeker vervangen dus als jij die in goede staat heb liggen, graag !
 
Je bent altijd welkom, even een belletje vooraf.

Hier een foto van de motor die ik een aantal jaren terug bij Paul heb gekocht.
een zeer mooie Z1, ook met wat wijzigingen betreft het originele.
Paul gaat ook voor het verbeteren, remleiding, electronica, etc.
deze rijdt nu in Zwitserland.
full
 
Waanzinnig mooie fiets van Paul Ton.....maar zeker ook een ander prijskaartje.
Paul heeft ook nuttige modificaties op mijn fiets doorgevoerd.
Het frame heeft hij op meerdere punten (onzichtbaar} verstevigd met plaat en pijp voor een stijver rijwielgedeelte en dat is te merken ook !
Alle electronica en ontsteking ook helemaal verbeterd/vernieuwd en betrouwbaar.
Blok tot de laatste schroef nieuw opgebouwd en geheel gedocumenteerd.
Ik kom zeker een keer langs dan bel ik je !
 
Mannen....
Deze Z900 a4 is in mijn bezit gekomen. Voor de puristen misschien niet de juiste fiets....alvast hiervoor mijn spijt ;-).
Deze fiets is wel technisch en met precisie tot in de puntjes opgebouwd en rijd subliem en dat was mijn uitgangspunt.
Helemaal orgineel ga ik hem niet terug krijgen en dat hoeft ook niet maar ik wil hem wel weer deze looks geven .....dus de zwart gepoedercoate spatborden,lamporen,knipperlichten ect weer chroom terug plaatsen, orginele uitlaten ,en....spaakwielen met behoud van achterschijfrem, dus spaakwielen van een z1000 denk ik zo.
Het geluk met deze oldtimer is dat er nog veel onderdelen nieuw te koop zijn , maar als je alles bij elkaar optelt toch een aardig sommetje.
Mijn vraag , zijn er mensen die deze onderdelen nog in goede conditie 2dehands hebben liggen, of interresse hebben in het ruilen van deze part?....ik noem even maar een zijstraat ;-)
Ik hoor het graag !

wielen compleet (z1000) met schijven heb ik nog wel voor je...bij interesse stuur maar een pb..
 
:] :t was ik toch ff bang dat mijn motor seizoen voorbij was, door schouder en nekklachten was rijden een erg pijnlijke bezigheid ook auto en brommer rijden was een beproeving.
Na en aantal weken fysio en meegekregen oefeningen vandaag met dit mooie weer de Kawasaki gepakt in de hoop dat het weer zou gaan, ja het ging heel goed bijna zonder klachten, daar ben ik natuurlijk heel blij mee *D stel je voor de rest van het jaar niet meer te kunnen rijden.
Maar het ging dus toppie :}
Tot zo ver dit verslag van een heel blije motorrijder , zonder vliegjes tussen de tanden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan