inhouden bij 7000 rpm

Zie het verschil,bij ongeveer 6500houd het voor de 27 pk op.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al gekeken of er busjes in de inlaat zitten om het vermogen terug te brengen naar 20kw?
Pfff ,ff lezen is ook al te veel moeite blijkbaar,dat heeft de eigenaar aan het begin van dit topic al geschreven. :Z
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag de andere nokkenas ontvangen en vervolgens gemonteerd. Resultaat een compleet andere motor die met gemak 130 haalt en ook 170. :) iedereen bedankt voor het meedenken!
 
Zeker, rijdt een stuk fijner zo! En is idd snel gegaan. Na 5 uurtjes zat alles weer in elkaar

450S is ook een heerlijk ongecompliceerd motortje. En ondanks dat de meeste echte motorrijders lachen om het vermogen is het een heerlijk leuk motortje waar je zonder te veel gekke streken het gevoel krijgt de sterren van de hemel te rijden !

Veel plezier met 'm !! :)
 
Dankje! Die echte pk's komen later nog wel eens. Kan hier lekker mee gooien en ervaring mee op doen.
 
450S is ook een heerlijk ongecompliceerd motortje. En ondanks dat de meeste echte motorrijders lachen om het vermogen is het een heerlijk leuk motortje waar je zonder te veel gekke streken het gevoel krijgt de sterren van de hemel te rijden !

Veel plezier met 'm !! :)


Op zo`n ding heb soms meer plezier dan zo`n pk pakhuis .. het gaat om het vrije gevoel. ;)
 
Mooi dat er nu weer wat gang in zit,en ja de pk pakhuizen zijn leuker,maar ook
veel sneller je rijbewijs mee kwijt.En dat is geen pretje kan ik uit ervaring vertellen.ik ben
van 200+ pk naar 8pk gegaan en heb veel meer lol met die 8pk.Is niet zo gevaarlijk,ik hoef niet steeds in mijn spiegels te kijken of er niet iets blauws achter me zit,en zit ook nog
eens veel comfortabeler dan een opvouw buikschuiver.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan