Triumph Street Triple topic deel 24

Ook maar even voorstellen hier.
Sinds kort in het bezit van een street triple als eerste motor en bevalt super.

5mzj1g.jpg
 
Ik heb nog een verkorte koplamphouder liggen, ik heb hem gewisseld met een standaard houder omdat ik anders geen flyscreen kon monteren. Wel even wennen want met de korte houder draaien de lampen mee met het stuur. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel, ik heb ook nog een setje valbeschermers, deurstopper model.
 
Heb mijn Street op tweedehands.be gezet.
Te veel last van mijn polsen om een aangename rit te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag maar even op de Street Triple RS gereden.... wat een feest! Rijwielgedeelte is weer een stukje strakker dan die van het vorige model, maar die power in de hogere toeren maakt wel een verschil met de 675 :o

Wel levensgevaarlijk voor je rijbewijs, want het wordt pas echt leuk boven de 8k toeren en dan loopt hij ook serieus hard })

Erg leuke fiets, super afgewerkt en dat dashboard is ook gaaf! Doe mij er maar een. Of twee. Tail tidy erop, andere uitlaat, maar vooral andere spiegels, want die standaardvlaggen vind ik ruk. :+
 
Laatst bewerkt:
rvv94Ip.jpg


weekje in luxemburg doorgebracht, street heeft t erg goed gedaan, verbruik wat minder :+
 
Laatst bewerkt:
In 70+ Mm nog nooit wat mee hoeven doen.

Dit had ik niet moeten zeggen :+

't Lekte ergens tijdens het afkoelen van het blok, eventjes.

Inmiddels keurig opgelost, twee boutjes stonden kennelijk nog niet op 10Nm waardoor het door/langs de pakking lekte, reservoir zit weer op max. en blijft daar nu mooi staan.

Heb er gelukkig niet minder om gereden (het weer daarentegen...)
 
Laatst bewerkt:
Mooi. Ook weer opgelost. Mijne lekt ook niet meer en niveau blijft op pijl. Na het vervangen van de lekke slang is het niveau wat gezakt en heb ik bij de dealer een litertje koelvloeistof gekregen. Waarschijnlijk is nu alle lucht er uit en is het stabiel. Eindelijk kan ik er van genieten...
 
En genieten is het, stap net af :o

2200 reacreatiekms in een maand tijd 8-)

en als het nou een keer fatsoenlijk weer wordt in Zuid-Duitsland...
 
Laatst bewerkt:
Zojuist is de motor afgeslagen voor het stoplicht. Ik dacht eerst dat het aan mij lag (te weinig gas / te snel koppeling laten komen) maar nu krijg ik hem helemaal niet meer aan. Zodra ik de startknop indruk maakt hij wel geluid maar hij ''pakt'' hem niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Dashboard en verlichting blijft het gewoon doen.

Noodknop heb ik meerdere keren aan en uit gedaan in de veronderstelling dat ik daar misschien op heb gedrukt maar dat wil niet baten. Ik heb welgeteld 10 keer ofzo op de motor gereden dus dit is wel heel zuur. Street Triple R uit 2013 trouwens.

Alvast bedankt voor alle mogelijke hulp.
 
Zojuist is de motor afgeslagen voor het stoplicht. Ik dacht eerst dat het aan mij lag (te weinig gas / te snel koppeling laten komen) maar nu krijg ik hem helemaal niet meer aan. Zodra ik de startknop indruk maakt hij wel geluid maar hij ''pakt'' hem niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Dashboard en verlichting blijft het gewoon doen.

Noodknop heb ik meerdere keren aan en uit gedaan in de veronderstelling dat ik daar misschien op heb gedrukt maar dat wil niet baten. Ik heb welgeteld 10 keer ofzo op de motor gereden dus dit is wel heel zuur. Street Triple R uit 2013 trouwens.

Alvast bedankt voor alle mogelijke hulp.
Als er nog de 1e accu in zit, is de kans groot dat deze overleden is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan