Jerryt's eigenbouw deel 9

Tis een prachtige organische tank. *O*
Dat word ook de lijn van de fiets maar dan met mooiere achterbrug en mooier uitlaatsysteem.
 
Vanmorgen de Pani opgehaald en hij is naar huis(Apeldoorn) gereden op de brommer.Heb voor huis nog even stilgestaan toen die wegreed,wat een heerlijke dikke klappen/sound! *O* Weer een tevreden klant,daar doe je het voor. :Y
 
Zou ik er net opzetten maar is die weer net te groot kwa bestand,ik stuur ze van de iphone via mail naar de imac en dan plaats ik ze op mf.word daar wel eens strontziek van want soms zij ze net te groot 😡En op faceboek kun je ze zo via de iphone rechtstreeks plaatsen😇
Veeeuul makkelijker voor zo'n pcdislect als ik.
 
Zou ik er net opzetten maar is die weer net te groot kwa bestand,ik stuur ze van de iphone via mail naar de imac en dan plaats ik ze op mf.word daar wel eens strontziek van want soms zij ze net te groot 😡En op faceboek kun je ze zo via de iphone rechtstreeks plaatsen😇
Veeeuul makkelijker voor zo'n pcdislect als ik.


Wij oude fossielen hebben het maar zwaar . _O- _O-
 
Je meldt je aan bij imgur. waarschijnlijk is er ook een app voor de iphone.
Ik heb nog een Windows telefoon en die slaat mijn gemaakte foto's automatisch op in Dropbox.
Van daaruit kan je ze op iedere pc aan en uploaden naar imgur. dan is het nog een kwestie van de fotolinks in je berichten plakken.
 
Bedankt voor de info maar voor deze ouwe fossiel is het nog abracadaba😂
Vraag het de kids wel effe😁
 
:+
full
 
Ben er nu achter hoe makkelijk piccies te plaatsen via de iphone😄
full
 
Wat ik mij dan afvraag Jerryt: hoe bereken je de (lengte van) de bochten?
Dit is bv mijn bochtenset, daar zit toch wel wat R&D in, zou je denken...
(zeker als je de prijs hoort :X )

 
Terug
Bovenaan Onderaan