Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Ik wil een sbk stuur gaan monteren maar wil graag een extra topkuip. Mocht iemand eentje voor een oer R zien, Let me know.
 
Om mijn navigatie te kunnen monteren heb ik een vraagje, past een dashboard cover van een 2001 Tuono op een RSV mille van 2000? Alvast bedankt
 
Ik wil een sbk stuur gaan monteren maar wil graag een extra topkuip. Mocht iemand eentje voor een oer R zien, Let me know.

Serieus? Dat is wel zonde van die mooie R man! Tenzij je het niet uithoudt om er zo op te rijden zou ik hem lekker zo laten. Vind ik in ieder geval veel vetter.
 
Weer lekker stukkie geknald van het weekend.

35957144226_011d9d88d2_k.jpg
 
Gisteren wou de Mille niet starten. Hoor wel klikje bij relais en de brandstofpomp pompen als ik de startknop induw, maar gaat niet rond. Het laatste wat ik er mee heb gedaan sinds de laatste rit is hem gewassen. Accu is goed, met een andere doet hij het ook niet. Iemand een idee?
 
Gisteren wou de Mille niet starten. Hoor wel klikje bij relais en de brandstofpomp pompen als ik de startknop induw, maar gaat niet rond. Het laatste wat ik er mee heb gedaan sinds de laatste rit is hem gewassen. Accu is goed, met een andere doet hij het ook niet. Iemand een idee?

Nog het originele relais?
 
Voor mijn eigenbouw project ben ik op zoek naar tandwielen.
Mijn motor op basis van een RSV mille 2002, moet binnekort naar de herkeuring in Lelystad.
Hij is pas afgekeurd op het geluid.

De motor mag maar 80 decibel produceren. De meting gaat als volgt:
motor komt met 50km/h aanrijden in de 2e versnelling, bij de meetpalen geven ze vol gas.

Ik wil er nu alles aan doen om de motor stiller te krijgen, zo`n keuring is een duur grapje.
Heb de uitlaat en inlaat al aangepast. Nu wil ik de overbrenging nog aanpassen zodat de motor minder snel accelereert.

Dus heeft er iemand nog een voortandwiel liggen groter dan 16t en/of een achtertandwiel kleiner dan 42t liggen (525 ketting), dan zou ik deze graag overwillen nemen of lenen (eenmalig gebruik).


mvg Mark.
 
Voor mijn eigenbouw project ben ik op zoek naar tandwielen.
Mijn motor op basis van een RSV mille 2002, moet binnekort naar de herkeuring in Lelystad.
Hij is pas afgekeurd op het geluid.

De motor mag maar 80 decibel produceren. De meting gaat als volgt:
motor komt met 50km/h aanrijden in de 2e versnelling, bij de meetpalen geven ze vol gas.

Ik wil er nu alles aan doen om de motor stiller te krijgen, zo`n keuring is een duur grapje.
Heb de uitlaat en inlaat al aangepast. Nu wil ik de overbrenging nog aanpassen zodat de motor minder snel accelereert.

Dus heeft er iemand nog een voortandwiel liggen groter dan 16t en/of een achtertandwiel kleiner dan 42t liggen (525 ketting), dan zou ik deze graag overwillen nemen of lenen (eenmalig gebruik).


mvg Mark.
Heb een 17t liggen in goede staat.

Mag tegen minimale vergoeding weg, stuur een PM.

Al de standaard uitlaat gemonteerd?
 
Heeft er hier iemand interesse in een passagiers zitje voor een oud model Tuono/RSV?
Part nummer: DISE101919

Foto's zal ik later even maken :)
 
De Mille heeft zelfhelend vermogen. Vandaag sloeg hij zowaar weer aan na wat gepiel aan draadjes.

Blijven karakter hebben, die Italianen :+
 
Op mijn Tuono had ik het zo:

Voorvork 4 dikke ringen doorgestoken. Achter rijhoogte maximaal ingedraaid. En veervoorspanning 3 a 4 mm uit.

Mooi stabiel, wel wendbaar. Niet te nerveus.

Ik had nog grondspeling genoeg. En zo was ie niet zo idioot hoog.

Heb deze setup gebruikt op mn Mille, werkt perfect.
 
Dit schreeuwt natuurlijk om foto's. :)

Topic gevonden. Ik weet dat er op Assen compleet standaard Milles rondreden met geluidsdempende matten in de kuip. Hadden ook al te veel herrie. Blijkbaar is de Mille van huis uit wat luidruchtig. Dubbel systeem met dbkillers misschien een optie?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan