Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel ff BR in de gaten houden want kon wel eens raar weer worden. :/

Haha, gisteren keek ik naar buienradar en het zou droog blijven rond Sint Isidorushoeve maar toen ik daar bij de HAMC op de crossbaan stond kwam het met bakken uit de lucht...


Hoop voor je dat het droog blijft Gerbert. Have fun!
 
Haha, gisteren keek ik naar buienradar en het zou droog blijven rond Sint Isidorushoeve maar toen ik daar bij de HAMC op de crossbaan stond kwam het met bakken uit de lucht...


Hoop voor je dat het droog blijft Gerbert. Have fun!


Done! :)

Gezellig in Gilhus en weer aardige forumleden ontmoet en oa hun nieuwe spul bewonderd en bijgekletst. *D

Daarna een dikke 100 km doort Münsterland en ijs gegeten onder de rook van de Billerbecker Dom met motodin. :9

Ff getankt in Graes, 1 op 22.5 voor de geïnteresseerden ;) Niet slecht voor een Duc! 8-)

In Billerbeck stond er nog een Triumph naast ons geparkeerd, was voor ons weg. Daar lag me toch een plas olie zeg...

Owja, en gieten nu hier!
 
Laatst bewerkt:
Ben zondag niet verder gekomen dan Denekamp. Daar wel een tijdje blijven 'plakken'. Die avond wel even de Soes op de 70.000km gezet.
 
Gewoon even de regenvoering in het pak ritsen. Gisteren één bui gezien die behoorlijk was. Was rond half 6 - 6 uur. Voor de rest viel het reuze mee...

bikers%2Bcode.jpg
 
Gewoon even de regenvoering in het pak ritsen. Gisteren één bui gezien die behoorlijk was. Was rond half 6 - 6 uur. Voor de rest viel het reuze mee...

[afbeelding]
Ik ben nog een beetje voorzichtig, want il wil m n knie nog niet kapot hebben.
Dus nog ff niet in de regen vanwege evt gladheid, ik hoef nog niet direct op m n plaat te gaan O-)
 
iemand een idee waar ik voor een mooi prijsje een momentsleutel voor de lage nm kan kopen ?
en mogelijk ook ijken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan