Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gisteren in de Ardennen m'n achterband lek gereden. Stond nog geen 4500 km op. Zijn nog de originele Dunlop D222's. Ik was van plan nadat deze versleten waren MPR4's erop te zetten, maar vind het een beetje zonde om een zo goed als nieuwe voorband af te danken en wil die er eigenlijk op laten zitten. Wat voor achterband raden jullie me aan?
Er zullen genoeg D222 bandjes bij de dealers liggen van Tracers die meteen beter rubber erop gezet hebben.

Kan nooit heel duur zijn. Een tweedehandse-nieuwe D222
 
Hallo forum leden, ik rij sinds april dit jaar op een Yamaha Blauwe Tracer 900, stel me graag even voor.

Ik ben 50, woon in Amsterdam en mij vorige brommer was een Suzuki DL 1000, de Yamaha is wel even wat anders.

De spec’s van mij Tracer
- Model 2017, Yamaha Blauw
- LED knipperlichten voor en achter
- Comfort zadel
- Korte Tracer kentekenplaathouder met LED verlichting
- Yamaha MT09 Motorblok beschermers
- Lucas verstelbare Rem en Koppeliing handgrepen.
- Tom Tom 410 met stuurhouder.
- Yamaha tanktas sport met originele tankring.
- Givi D2122s scherm
- Givi V47 topkoffer
- Givi Dolomiti zijkoffers met monokey systeem.

Oh ja, de standaard Dunlop D222 banden er naar 1000km afgegooid en een setje Metzeler Roadtec 01 laten monteren.

Ik heb nog Cosmo RAM mount (GPS tussen scherm en dashboard) liggen. Ben er nog niet over uit wat nu de beste positie voor de navigatie op het stuur of boven het dashboard.

Met het Givi scherm merk ik dat ook de handkappen tegen het windscherm aanschuren en met mijn 1.78 ben ik ook nog niet helemaal zeker over het windscherm zelf en de beste afstelling…

Ik puzzel en toer rustig verder, soms iets minder rustig :) *O*



full
 
Hallo forum leden, ik rij sinds april dit jaar op een Yamaha Blauwe Tracer 900, stel me graag even voor.

Ik ben 50, woon in Amsterdam en mij vorige brommer was een Suzuki DL 1000, de Yamaha is wel even wat anders.

De spec’s van mij Tracer