Shiver, Aprilia più bella, deel 5

Heeft iemand nog interesse in een verhoogd kuipruitje (puig, smoke).. Voor de modellen na 2010. Weinig gebruikt, want ik vond het niks met mijn (gebrek aan) lengte..

En ik heb nog 3 originele richtingaanwijzers..

En een ring voor de Givi tanktas..

Mag weg voor weinig..
 
Zal dan ook wel weer aug/sep zijn ben ik bang ;)

Staat een Shiver 900 bij Motoport in Leek te koop.
Is de eerste die ik tegenkom op de Nederlandse markt; betreft een witte uitvoering.
Wordt aangeboden voor de Nederlandse consumentenadviesprijs, te weten 9.694 euro.
 
Goede prijs!
Had bij Roke even op de Dorsoduro 900 gezeten, had hij net een week binnen maar wanneer hij de Shiver krijgt wist hij nog niet. Hij had hem eigenlijk al moeten hebben...

Volgens mij gaat de knipperlicht uit op afstand, of er nou een bocht in zit of niet. en meestal ga je bij een bocht langzamer dus duurt het langer voordat je de afstand hebt afgelegd voordat hij uit gaat.

Okkie, heb je ook nog een tanktas over voor de Shiver toevallig?:)


Aankomende woensdag voor een week naar de Alpen :) Beugel voor de koffer ook weer passend gemaakt, grote beurt gehad en nieuwe voor en achterband. Dus ben er klaar voor, echt zin in *O*
 
Een bocht maakt zeker wat uit.
Als je een lange afrit van een snelweg pakt en geeft op de snelweg al richting aan. Dan is de kans groot dat het knipperlicht al uit is voordat je de eigenlijk afrit op bent (meerdere keren meegemaakt).
Sta je stil bij een stoplicht gaat het licht niet uit.
Heb je je knipperlicht al een tijdje aan (en verwacht je dus dat deze weer uit zou gaan) en maak je dan een bocht/afslag, dan gaat het knipperlicht niet uit en duurt het na de afslag best lang voor deze uit gaat (als het als uit gaat)
 
Goede prijs!
Had bij Roke even op de Dorsoduro 900 gezeten, had hij net een week binnen maar wanneer hij de Shiver krijgt wist hij nog niet. Hij had hem eigenlijk al moeten hebben...

Volgens mij gaat de knipperlicht uit op afstand, of er nou een bocht in zit of niet. en meestal ga je bij een bocht langzamer dus duurt het langer voordat je de afstand hebt afgelegd voordat hij uit gaat.

Okkie, heb je ook nog een tanktas over voor de Shiver toevallig?:)


Aankomende woensdag voor een week naar de Alpen :) Beugel voor de koffer ook weer passend gemaakt, grote beurt gehad en nieuwe voor en achterband. Dus ben er klaar voor, echt zin in *O*

Nee, die blijft nog even.
 
Goede prijs!
Had bij Roke even op de Dorsoduro 900 gezeten, had hij net een week binnen maar wanneer hij de Shiver krijgt wist hij nog niet. Hij had hem eigenlijk al moeten hebben...

Volgens mij gaat de knipperlicht uit op afstand, of er nou een bocht in zit of niet. en meestal ga je bij een bocht langzamer dus duurt het langer voordat je de afstand hebt afgelegd voordat hij uit gaat.

Okkie, heb je ook nog een tanktas over voor de Shiver toevallig?:)


Aankomende woensdag voor een week naar de Alpen :) Beugel voor de koffer ook weer passend gemaakt, grote beurt gehad en nieuwe voor en achterband. Dus ben er klaar voor, echt zin in *O*

Peter, de standaard tanktas heb ik niet meer (vond ik een onding, veel te groot / te veel voor je snufferd.
Ik heb wel de tailbag liggen
 
Aah balen

Ik heb al zijkoffers en achterop doe ik mijn tentje+ matje. Dus daar is geen ruimte voor een Talibangebied helaas(denk ik) thanks voor het aanbieden in elk geval :)

2 jaar geleden had aan 2 koffers genoeg maar nu ga ik langer dus wat extra kleding nog
Zag wel wat tanktassen op internet die niet zo duur zijn, dus daar morgen maar even voor kijken
 
Laatst bewerkt:
Aah balen

Ik heb al zijkoffers en achterop doe ik mijn tentje+ matje. Dus daar is geen ruimte voor een Talibangebied helaas(denk ik) thanks voor het aanbieden in elk geval :)

2 jaar geleden had aan 2 koffers genoeg maar nu ga ik langer dus wat extra kleding nog
Zag wel wat tanktassen op internet die niet zo duur zijn, dus daar morgen maar even voor kijken
Ik heb 2x de originele tanktas gehad maar vond het een onding (had hem ook omdat ze bij een deal zaten. Heb er 1x een op de tank gehad en had het gevoel om ingebouwd te zijn.
Nu heb ik een hele kleine op zo'n ring om de tankdop, waar alleen je telefoon, portemonnee, druivensuiker en Garmin in kan. Meer wil ik niet voor me hebben, ha ha ha

Succes, er moeten nog originele tanktassen in Nederland liggen!
 
Ik heb 2x de originele tanktas gehad maar vond het een onding (had hem ook omdat ze bij een deal zaten. Heb er 1x een op de tank gehad en had het gevoel om ingebouwd te zijn.
Nu heb ik een hele kleine op zo'n ring om de tankdop, waar alleen je telefoon, portemonnee, druivensuiker en Garmin in kan. Meer wil ik niet voor me hebben, ha ha ha

Succes, er moeten nog originele tanktassen in Nederland liggen!

Dat ingebouwde gevoel ga ik ook krijgen denk ik:
6sAnq9F.jpg

Tanktas gekocht bij Motoport voor €40 die waterdicht is, zit niet met zo'n tankring maar met clipjes bij het stuur + tank/zadel. Niet zo stevig als een tankring maar wel gewoon vast genoeg dat het niet gaat verschuiven.
 
Dat ingebouwde gevoel ga ik ook krijgen denk ik:
[afbeelding]
Tanktas gekocht bij Motoport voor €40 die waterdicht is, zit niet met zo'n tankring maar met clipjes bij het stuur + tank/zadel. Niet zo stevig als een tankring maar wel gewoon vast genoeg dat het niet gaat verschuiven.

Pas op met die roltas achterop. Bij mij is die in de fik gegaan...
 
Even een update over de levering van de nieuwe Shiver op de Nederlandse markt.

Shiver 900 nr. 1 staat in Leek, bij Motoport.
Shiver 900 nr. 2 staat in Zwaagdijk, bij Niwa.
Shiver 900 nr. 3 staat in Bodegraven, bij Goedhart.

Bij zowel Motoport als Bodegraven staat de kleurstelling Bianco (wit). Bij Niwa staat de matgrijze/zilveren kleurstelling.

In verband met de aanstaande vakantie in Italië (maand augustus) wordt de volgende 'zending' Shivers in september uitgeleverd.

Afgelopen donderdag ben ik even wezen kijken in Leek en moet zeggen: de nieuwe Shiver ziet er erg mooi uit! :)
Motor zit goed in elkaar en is voorzien van mooie details.
 
Groetjes uit Italië!
Nu dag 4 en ben al 1 andere Shiver tegengekomen.. zie meer MV Agusta dan Aprilia s
t3doEDC.jpg


Voor de rol achterop: heb andere uitlaten dis wordt iets minder heet. Wel goed op de spanbanden letten want die was de vorige keer wel gesmolten

Verder doet de Shiver het top! Heerlijk die wegen hier. Ventilator gaat alleen aan voor een stoplicht en heel soms bij volgas een berg op in een lage versnelling(30 graden hier...)
 
Groetjes uit Italië!
Nu dag 4 en ben al 1 andere Shiver tegengekomen.. zie meer MV Agusta dan Aprilia s
[afbeelding]

Voor de rol achterop: heb andere uitlaten dis wordt iets minder heet. Wel goed op de spanbanden letten want die was de vorige keer wel gesmolten

Verder doet de Shiver het top! Heerlijk die wegen hier. Ventilator gaat alleen aan voor een stoplicht en heel soms bij volgas een berg op in een lage versnelling(30 graden hier...)


Lekker hoor, toffe foto!
Veel plezier nog!

Mijn vakantie begint vrijdag, eerste dag proberen 870km te rijden naar het vakantiehuis.
Mocht dat niet lukken rijden we het wel in 2 dagen. De temperatuur ligt daar nu rond de 27 graden, iets lekkerder.
 
Leuke foto Pedrofich.
Geniet er van!

Niels: ook heel veel plezier.
Waar gaat de reis naartoe?

Thanks, ouders van een vriend van mij hebben een huis daar.
Het is ongeveer 100km links van lyon.
Misschien is het plan om nog een overnachting te doen of vlak bij de mon blanc of vlak bij de alp dhues/col du galibier.
 
Even inactief geweest, @Nielsdm, ziet er tof uit! veel plezier daar!
 
Gisteren met een gsxr 750 en mijn Shiver naar Valkenburg gereden, alles binnendoor vanuit Weert.

Prachtig ritje! Veel motoren gezien, geen Shivers gespot.
Wel veel bekijks gekregen mét de dempers erin nog wel, dat geknal en geplof doet blijkbaar toch wel indruk maken.

Moet wel zeggen, ga er nooit meer heen op de Zondag. Bijna een uur over Valkenburg uitkomen gedaan.
 
Ik zit ook naar tassen te kijken, wil m'n shiver wat functioneler maken zodat ik hem vaker kan gebruiken. Zit nog te twijfelen tussen een tail bag, een rugzak die ik achterop vast zet met spanbanden of een opvouwbaar nylon rugzakje gewoon onder m'n zadel die ik vervolgens (mocht ik wat hebben) vast zet met spanbanden.

Vind de ruimte onder het zadel wel erg beperkt, heb zelfs twijfels of zo'n opvouwbaar rugzakje er past.

Het liefst heb ik een topkoffer zodat ik meteen niet meer met die helm loop maar ja dat ziet er niet uit :'(
 
Geen tassen op het zadel binden. Die van mij is in de fik gegaan, en daar wordt de Shiver niet mooier op..

Koop een set zijtassen of een tanktas..
 
Terug
Bovenaan Onderaan