Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
De moezel komen wij ook langs.
Aankomende zaterdag vertrekken naar Luxemburg voor de eerste overnachting en gaan daarna naar camping la mouche in Clerjus. Dan vervolgen wij onze weg via meer van Genève naar Essert Romand voor de volgende overnachting. Dan via route de grand Alpes naar lanslevillard, grand Alpes naar Jaussiers, Moulinet, Monaco, la Palud Sur Verdon, Grand canyon Verdon, Lunas, Mureteix, Clerjus, de Moezel, langs de Rijn naar Heimborn, Hamminkeln en dan is het tijd om naar huis te gaan. In Lunas en Mureteix blijven we meerdere dagen.

De regenpakken gaan mee *O*


Mooi vooruitzicht :t
 
Van waar vertrek je? Mijn motor staat in de buurt van Maastricht. De Eifel/Ardennen is een half uur verderop van mij.

Vertrek vanuit Geldrop en meestal pakken wij pompstation de Tienbaan bij Heerlen als verzamelpunt...

Hier ook eerst ff lekker op relax vakantie met het gezin maar miss bij goed weer as donderdag nog een x als ik het op het werk geregeld krijg...
 
De moezel komen wij ook langs.
Aankomende zaterdag vertrekken naar Luxemburg voor de eerste overnachting en gaan daarna naar camping la mouche in Clerjus. Dan vervolgen wij onze weg via meer van Genève naar Essert Romand voor de volgende overnachting. Dan via route de grand Alpes naar lanslevillard, grand Alpes naar Jaussiers, Moulinet, Monaco, la Palud Sur Verdon, Grand canyon Verdon, Lunas, Mureteix, Clerjus, de Moezel, langs de Rijn naar Heimborn, Hamminkeln en dan is het tijd om naar huis te gaan. In Lunas en Mureteix blijven we meerdere dagen.

De regenpakken gaan mee *O*

Wow! Dat klinkt erg goed. Jullie gaan een week of 2 op pad denk ik? :] 8-)

2 Vrienden van mij gaan samen met 8 familieleden 2 weken rond gummen in de omgeving van Oostenrijk, Zwitserland en Italie. Alleen in Nederland pakken ze snelweg en daarna alleen maar binnendoor. Die hebben ook al zn mooi vooruitzicht.
 
Het zit niet echt mee met het weer, nog ruim een week vakantie en van de voorspellingen wordt ik ook niet vrolijk, dus ik probeer het maar weg te zuipen :W
full
 
je kan hem nu toch aan trappen
het is toch goed weer man :Y
voor mij zijn de 3weken nu begonnen *O*
als de mijne 1keer in de week naar buiten mag
vind die het goed :Y
 
Laatst bewerkt:
je kan hem nu toch aan trappen
het is toch goed weer man :Y
voor mij zijn de 3weken nu begonnen *O*
als de mijne 1keer in de week naar buiten mag
vind die het goed :Y

Ik vandaag ook mijn 1e vakantiedag :). Dus de blade zal van de week nog wel eens mee op stap mogen.
Of straks - zie er nu iig goed uit buiten.
 
~
Ik vandaag ook mijn 1e vakantiedag :). Dus de blade zal van de week nog wel eens mee op stap mogen.
Of straks - zie er nu iig goed uit buiten.[/quote

nou nog een fijne vakantie toe gewenst
en dat je nog een fijn ritje mag maken vandaag :Y
bij mij zal in de vakantie meer het koekblik naar buiten komen
de vrouw wil ook wat maar als de blade 1 keer in de week buiten komt
vind ik het goed :Y
 
je kan hem nu toch aan trappen
het is toch goed weer man :Y
voor mij zijn de 3weken nu begonnen *O*
als de mijne 1keer in de week naar buiten mag
vind die het goed :Y

Ja, was best mooi vanochtend maar andere verplichtingen.
Maar de voorspelling ziet er al beter uit, weg Duvels _O-
Woensdag weer een flinke rit maken :Y
 
Wow! Dat klinkt erg goed. Jullie gaan een week of 2 op pad denk ik? :] 8-)

2 Vrienden van mij gaan samen met 8 familieleden 2 weken rond gummen in de omgeving van Oostenrijk, Zwitserland en Italie. Alleen in Nederland pakken ze snelweg en daarna alleen maar binnendoor. Die hebben ook al zn mooi vooruitzicht.
Tweeënhalve week, ook wij gaan Nederland uit over de snelweg om daarna binnendoor te rijden. Er zal niet zoveel gegumd worden. Ons groepje bestaat uit twee harlies, de gsr van m'n vrouw en maar een blade waarop ondergetekende zijn kont op zal parkeren. Het zal dus niet snel gaan maar daar doen wij het niet voor.
 
Tweeënhalve week, ook wij gaan Nederland uit over de snelweg om daarna binnendoor te rijden. Er zal niet zoveel gegumd worden. Ons groepje bestaat uit twee harlies, de gsr van m'n vrouw en maar een blade waarop ondergetekende zijn kont op zal parkeren. Het zal dus niet snel gaan maar daar doen wij het niet voor.

Ja ligt ook aan het gezelschap. Alleen als ik op de Blade zit kan ik echt niet heel de tijd rustig aan doen. Wij gaan ook niet alleen om te knallen,, ook voor omgeving, een weekendje slap ouwehoeren en pinten pakken. Maar als je al die heerlijke wegen ziet gaat dat knallen vanzelf. :]
Toertjes beginnen rustig, beetje opwarmen, maar het tempo gaat vanzelf snel omhoog. Ik denk dat iedereen dat wel herkent. :Y ;)
 
Ja man, 3 Duveltjes en dan ziet zelfs de buurvrouw een suzuki er goed uit _O-
Zo kreeg ik laatst het idee om een app te maken waar je een foto kon maken van een deerne en je daarna een indicatie krijgt hoeveel bier je moet drinken voor ze knap wordt. Maar meer dan het idee is het nooit geworden :P
 
Zo kreeg ik laatst het idee om een app te maken waar je een foto kon maken van een deerne en je daarna een indicatie krijgt hoeveel bier je moet drinken voor ze knap wordt. Maar meer dan het idee is het nooit geworden :P

Nee joh - dat haalt het verrassingselement toch helemaal weg wanneer je eenmaal weer nuchter bent. :+
 
a.s. Vrijdag wil ik een dagje gaan Eifelen rondom de Rursee, als er iemand zin en tijd heeft kan ie mee en het weertje wordt top...

Wil rond 9.30u vertrekken :Z

:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer heerlijk weertje, dus het bleedje weer uitgelaten, alle ruim 170 paardjes stonden van ongeduld te trappelen :)
Heerlijk waal, rijn en maasdijken gereden. Was lekker rustig daar, een enkele pensionada nog op de e bike, de rest is waarschijnlijk in hun campertje richting zuiden :)

Bij terugkomst viel me op dat mijn bridgestone achterbandje flink aan het cuppen is, benieuwd of hier rijders zijn met de S21 die er ook last van hebben, heb de vraag ook in het bandentopic
gezet met wat foto's

Alles over motorbanden Deel 7
 
Ik weet wel dat de s20 ook cupte. Beetje aan het eind van de levens duur. Maar ik rij nu m7rr en die guppen ook. Eigenlijk hoor ik veel mensen met verschillende banden die op den duur gaan cuppen.
 
Ik weet wel dat de s20 ook cupte. Beetje aan het eind van de levens duur. Maar ik rij nu m7rr en die guppen ook. Eigenlijk hoor ik veel mensen met verschillende banden die op den duur gaan cuppen.

Klopt wat je zegt, meestal als de band aan vervanging toe is alleen bij de S21 die nu half op is is het al behoorlijk, erger dan ik gewoon ben met andere achterbanden.
In het andere topic de tip gekregen om wat meer uitgaande demping te geven.
Na wat googlen in het engels vond ik iets soortgelijks op een forum, diegene had ook dat de s21 sneller ging cuppen dan hij gewend was en kunnen verminderen door de uitgaande demping aan te passen.

volgende keer gooi ik er een slick op, nooit meer last van cuppen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan