Motorrijles: kletsen over lessen 14: volgas door het achtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat zeggen ze. Ik heb ze ook gegeten voor het examen. Of het werkt, geen idee. Maar zou jij het risico willen lopen? _O-
 
Ja, dat zeggen ze. Ik heb ze ook gegeten voor het examen. Of het werkt, geen idee. Maar zou jij het risico willen lopen? _O-

ik heb het niet gedaan voor het theorie examen.. Neem aan dat de bananen alleen maar voor de praktijk examens zijn toch?

Allen succes!
 
Zo, AVD ook binnen. Wel heel duidelijk een voorbeeld dat je niet perfect hoeft te rijden, maar dat het om het totaalplaatje gaat. In het begin reed ik echt als een zamboni.. pfff. Maargoed, aanvragen die hap nu!
 
Zamboni...nooit van gehoord :)

Ondanks dat: gefeliciteerd! Heb je al wat staan?

Gisteren op YT naar een reisverslag zitten kijken van 2 motormuizen uit Manchester die de NorthCoast500 hebben gereden in april... wat een avontuur!

:]
 
Zamboni...nooit van gehoord :)

Ondanks dat: gefeliciteerd! Heb je al wat staan?

Gisteren op YT naar een reisverslag zitten kijken van 2 motormuizen uit Manchester die de NorthCoast500 hebben gereden in april... wat een avontuur!

:]
zo een auto waar ze het ijs mee schoonmaken is toch een Zamboni?
 
Gefeliciteerd. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je laat zien dat je besluitvaardig rijdt. Ook als je een fout maakt maar wel goed oplost.
 
Gefeliciteerd!! De examenscores gaan goed, zeg!

Eerste ritje zelfstandig rijden is altijd een beetje dubbel:
Aan de ene kant het hiephoi-gevoel van het behaald hebben van je rijbewijs en het moge rijden van een motor.
Aan de andere kant: geen commentaar van je instructeur als je wat fout doet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan