[[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

Het liefst wel, Maar er moet een project opgeleverd worden voor een bepaalde datum en daar staat een boete op......... Afgelopen weekenden ook al gewerkt....

Aangezien ik leidinggevend ben, ben ik (redelijk) onmisbaar om dingen in goede banen te leiden.
Had zaterdag al iets mijn vrouw afgesproken, dus daar kan ik ook niet onderuit... Iets met prioriteiten.....sorry.

Marc
 
Het liefst wel, Maar er moet een project opgeleverd worden voor een bepaalde datum en daar staat een boete op......... Afgelopen weekenden ook al gewerkt....

Aangezien ik leidinggevend ben, ben ik (redelijk) onmisbaar om dingen in goede banen te leiden.
Had zaterdag al iets mijn vrouw afgesproken, dus daar kan ik ook niet onderuit... Iets met prioriteiten.....sorry.

Marc
Jij bent leidinggevend lijdend voorwerp.

:+
 
Hallo! Al even geleden overgestapt op een andere ook best leuke fiets, en dan is het toch echt tijd ns wat op te ruimen.

Heb nog de volgende gs500 onderdelen liggen wie kan ik er voor n zacht prijsje blij mee maken? (Teab)

Ligt in de buurt van Eindhoven, kan het in de omgeving daar wel even komen afgooien.

Pakkingset compleet, zonder kop en voet pakkingen.

Ik hoor het graag!

IMG_20170708_180127.jpg

Mijn GSje lekt n drupje olie langs de koppelingsdekselpakking, dus deze zou ik graag overnemen :Y. Heb n pb gestuurd :)
 
Gs is semi klaar voor morgen, jammer genoeg hadden we elke keer wat regen tussendoor, dus van poetsen is niet echt gekomen.

Velgen wel schoon, + ketting gespannen en gesmeerd.

Dat spannen heb ik gedaan, omdat ik 4cm speling had en er dus een ratel in zat. Dan weet ik namelijk genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Intussen waren de nieuwe bt45'jes aangekomen. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om €40 uit te geven voor puur 2 bandjes te verwisselen en balanceren. Moet dat balanceren wel? Ik had ook ergens gelezen dat ik alleen de voorband kan balanceren, omdat het achterbandje toch niet gebalanceerd is met ketting ed.

Ik kan voor minder dan €25 grote bandenlichters met velgbeschermers kopen. Alweer een stappie dichterbij om het zelf te doen dan naar de dealer / garage te gaan.

Voor €50 kan ik een balanceer dingetje kopen bij Datona. Met €5 aan loodjes heb ik het dus in 2 beurtjes eruit in het totaal.

-

Veel plezier morgen. Ik had er eerlijk gezegd veel zin in, maar nu is de zin in zowat alles weg :/
 
Laatst bewerkt:
Zelf banden wisselen is best te doen met bijv de tiewrap truc. Balanceren zou ik zeker wel doen, dat is comfortabeler en beter voor je lagers. Verder valt die €40 nog wel mee en zou ik daar persoonlijk niet voor staan zweten.
 
Als je de banden er zelf omlegt en met beide velgen+banden in de kofferbak naar een zaak rijdt is het vast goedkoper dan 40euro om ze even te laten balanceren.
 
Trouwens, ik vindt het niet zo netjes van de 2 personen dat niet hebben laten weten dat ze niet kwamen vandaag. ( Buiten om IsaacR en Marc )
 
Achjo, ik heb een prima dag gehad waar ik de GS500 mooi heb kunnen uitproberen voor de vakantie. Geen stukken gehad (althans, ikzelf) en lekker kunnen rijden.

Voor herhaling vatbaar.

(enne, foto's mogen gedeeld worden!)
 
Ik vond het een leuke rit gisteren met een uitdaging op de terug weg :p
Rijden in zuid Limburg is erg mooi met al die bochten en heuvels.

Clank en ik waren binnendoor terug aan het rijden richting het noorden en we zaten goed en wel weer op de motoren na een goede portie Vlaamse friet. Toen seinde ik naar Clank dat hij even moest stoppen omdat mijn koppelingshendel al een paar kilometer raar voelde (het laatste stukje ging hij langzaam terug). Dus wij staan stil en ik zeg net tegen hem dat t raar voelde dus ik knijp er in om het te demonstreren en toen zat ineens mijn hendel tegen het handvat aan...

Het klemmetje waar mijn koppelingskabel in hoort te zitten was stuk gegaan. Dat hebben Clank en ik weer vast geknutseld met een tie wrap, een stukje ijzerdraad en een slangenklem. Toen kon ik met zo min mogelijk schakelen weer naar huis. Ongeveer het halve dorp (Ell) liep uit om ons te helpen XD

Bassie heb je het mechanisme of zo'n klemmetje toevallig liggen?
Suzuki nr: 2320001D00

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Leuk :t ! Volgende keer ben ik er bij :). Wachten tot de MFMM of gaan we nog een keer eerder een toertje doen?
 
~
Ik vond het een leuke rit gisteren met een uitdaging op de terug weg :p
Rijden in zuid Limburg is erg mooi met al die bochten en heuvels.

Clank en ik waren binnendoor terug aan het rijden richting het noorden en we zaten goed en wel weer op de motoren na een goede portie Vlaamse friet. Toen seinde ik naar Clank dat hij even moest stoppen omdat mijn koppelingshendel al een paar kilometer raar voelde (het laatste stukje ging hij langzaam terug). Dus wij staan stil en ik zeg net tegen hem dat t raar voelde dus ik knijp er in om het te demonstreren en toen zat ineens mijn hendel tegen het handvat aan...

Het klemmetje waar mijn koppelingskabel in hoort te zitten was stuk gegaan. Dat hebben Clank en ik weer vast geknutseld met een tie wrap, een stukje ijzerdraad en een slangenklem. Toen kon ik met zo min mogelijk schakelen weer naar huis. Ongeveer het halve dorp (Ell) liep uit om ons te helpen XD

Bassie heb je het mechanisme of zo'n klemmetje toevallig liggen?
Suzuki nr: 2320001D00

Natuurlijk! Stuur maar een berichtje.
 

Leuk :t ! Volgende keer ben ik er bij :). Wachten tot de MFMM of gaan we nog een keer eerder een toertje doen?

Ja, maar dan wel hier in zeeland als het kan.

Kan makelijk +/- een rondje van zeg maar 100~150km worden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan