Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat er nu net onderdelen vervangen moeten worden die niet echt tweedehands er in kunnen vanwege veroudering en slijtage. En als het nu je enige motorfiets was })

Bobine al weer gemonteerd en getest?

Dat van die chocolade? Is Nutella ook chocolade :9
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar, gelijkgestemden hebben weinig woorden nodig om elkaar te begrijpen. Brugge is best leuk om een middagje doorheen te slenteren. Heb jij je ook afgevraagd hoeveel chocola er dagelijks verkocht moet worden om al die winkels te laten draaien?

Maar goed, deze week weinig tijd ivm werk. Ik ben morgen en donderdag in de ochtend thuis, en zaterdag in de middag. Mochten jullie tijd/zin hebben in een bakkie, laat maar horen.


Morgen ochtend is voor ons prima en en bakkie (thee) is altijd lekker .

Ze verkopen 3 dingen in Brugge Chocolade , bier en kanten dingen .De eerste twee is prima mee te leven maar wie de hek koopt er tegenwoordig nog kanten dingen? En niet in 1 winkeltje maar in elke straat minstens 1 zo'n winkeltje. Wonderlijk.
 
Morgen ochtend is voor ons prima en en bakkie (thee) is altijd lekker .

Ze verkopen 3 dingen in Brugge Chocolade , bier en kanten dingen .De eerste twee is prima mee te leven maar wie de hek koopt er tegenwoordig nog kanten dingen? En niet in 1 winkeltje maar in elke straat minstens 1 zo'n winkeltje. Wonderlijk.

Zouden Aziatische toeristen die kleedjes kopen? Heel erg "Belgisch" en makkelijk mee te nemen voor thuis?
 
Zouden Aziatische toeristen die kleedjes kopen? Heel erg "Belgisch" en makkelijk mee te nemen voor thuis?

Dat zou kunnen hoewel in de winkeltjes waar wij keken nauwelijks iemand binnen was en de hoeveelheid Aziatische toeristen opvallend weinig was.Wel veel Engelsen en Duitsers en Spanjaarden.
Maar of de Bruggse onderwereld wast daar hun kant wit of de mensen kunnen daar inderdaad een boterham mee verdienen.
Ik heb daar in ieder geval met be- en ver- wondering rond gekeken.

En volgens mijn dochter is Nutella ook chocola :)
 
Dat zou kunnen hoewel in de winkeltjes waar wij keken nauwelijks iemand binnen was en de hoeveelheid Aziatische toeristen opvallend weinig was.Wel veel Engelsen en Duitsers en Spanjaarden.
Maar of de Bruggse onderwereld wast daar hun kant wit of de mensen kunnen daar inderdaad een boterham mee verdienen.
Ik heb daar in ieder geval met be- en ver- wondering rond gekeken.

En volgens mijn dochter is Nutella ook chocola :)


Dan weet ik nu waarom ze "Nutella" winkeltjes hebben in Amsterdam. Dat is ook chocola dus

Amsterdam zucht onder de Nutella
 
Laatst bewerkt:
Dan weet ik nu waarom ze "Nutella" winkeltjes hebben in Amsterdam. Dat is ook chocola dus

Amsterdam zucht onder de Nutella

En afgewisseld met Kaaswinkels , ook zoiets vaags.
Eigenlijk wel vergelijkbaar met Brugge.
Maar Amsterdam heeft toch nog iets speciaals,tegen de tijd dat je van het centraal naar de Munt bent gelopen ben je zo stoned als een garnaal van de wietlucht.Dat heeft Brugge dan weer niet .
 
Eerst maar eens "chocola" maken van die BMW. Paar kleine dingetjes nog en dan weer de weg op. :]
 
Vandaag een bezoekje van Halflive en BMWoman. Ik zorgde voor koffie/thee, en zij namen een stukje remleiding mee wat moet gaan passen op het eerste stukje, van de remcilinder naar de remverdeler. Nog bedankt daarvoor. Nu nog ergens het tweede stuk op de kop tikken en het nog eens proberen. Binnenkort vakantie en dan moet het er toch een keer van komen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, na tussenkomst van eBay. Heb een dispute geopend, en zij stelden dat ik mijn centjes terug kreeg. Kost je natuurlijk wel weer verzendkosten, maar het is niet anders.
 
Een koopje. Niet wat ik nodig heb, maar absoluut een koopje.
 
Helaas, het stukje leiding wat ik van Halflive heb gekregen, heeft toch weer andere koppelingen. Ik vrees dat ik dus echt op zoek moet naar origineel spul.

full
 
Ik zie geen verschil. Alleen heeft het ommantelde slangetje een kleiner gat. Ze sluiten beide af op een conisch vlak en door dat kleine gaatje kan genoeg remvloeistof. De schroefdraad is lang genoeg en het pasvlak gelijk, waarom zou deze kant niet passen?
 
De rempomp heb ik helemaal schoon gemaakt, die zou gewoon moeten werken.

Halflive, de hoek van de stalen leiding is heel anders, het conische vlak is een stuk groter. Ik ben bang dat dit niet af gaat sluiten. Denk jij van wel?
 
De rempomp heb ik helemaal schoon gemaakt, die zou gewoon moeten werken.

Halflive, de hoek van de stalen leiding is heel anders, het conische vlak is een stuk groter. Ik ben bang dat dit niet af gaat sluiten. Denk jij van wel?


Hoe heb je dat lek opgelost dan?
 
Sjeezus man! '(

Prop dat voorwiel van je T500 erin. })



Die rijdt de eerste jaren toch nog niet..... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan