ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Ik ben ook weer van de partij! Mag deze foto in de OP? Bedankt!

full
 
Wat weer ontzettend mooi spul!

Hoe vaak heb je al een nieuwe schokbreker gemonteerd door de jaren heen? :P

Ach,ben er weer eentje aan het opbouwen.Voorvork worden nu cartridges ingezet van Bitubo en de gefreesde asopnames gemonteerd,hopen dat alles past.
Ook weer de buitenpoten zwart laten anodiseren met deze jongens eronder.
full
 
Heb ook de stuurdemper al liggen van Bitubo.
Voordeel van Bitubo is dat zij alles nog leveren voor de 10 van 2004/5.K-Tech heeft niets en Ohlins heeft nog wel een achterschokbreker maar geen Cartridges.HK kon het wel bouwen voor mij maar gaf voorkeur aan Bitubo omdat het pasklaar is.En het ziet er erg gelikt uit.
Achterdemper is compleet gefreesd waar Ohlins nog wel eens gietstukken gebruikt,dit zit ontzettend mooi in elkaar en zeer fijn afgewerkt.
 
Heb ook de stuurdemper al liggen van Bitubo.
Voordeel van Bitubo is dat zij alles nog leveren voor de 10 van 2004/5.K-Tech heeft niets en Ohlins heeft nog wel een achterschokbreker maar geen Cartridges.HK kon het wel bouwen voor mij maar gaf voorkeur aan Bitubo omdat het pasklaar is.En het ziet er erg gelikt uit.
Achterdemper is compleet gefreesd waar Ohlins nog wel eens gietstukken gebruikt,dit zit ontzettend mooi in elkaar en zeer fijn afgewerkt.
Zijn er nog eigenlijk achterschokbrekers van andere Kawa's die passen op de 10 modeljaar 04/05? Zit wel eens te zoeken op Ebay maar ik vind alleen nieuwe dure modellen (en ik zoek natuurlijk naar een koopje ;) ).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook weer bij! Zal ook eens naar een goeie plek zoeken om foto's op te zetten, anders zijn het binnen de kortste keren weer kruisjes..
 
OP is bijgesnord :)


Heb ook de stuurdemper al liggen van Bitubo.
Voordeel van Bitubo is dat zij alles nog leveren voor de 10 van 2004/5.K-Tech heeft niets en Ohlins heeft nog wel een achterschokbreker maar geen Cartridges.HK kon het wel bouwen voor mij maar gaf voorkeur aan Bitubo omdat het pasklaar is.En het ziet er erg gelikt uit.
Achterdemper is compleet gefreesd waar Ohlins nog wel eens gietstukken gebruikt,dit zit ontzettend mooi in elkaar en zeer fijn afgewerkt.
Huh echt???
Bedoel je dan cartridges en volledige achterschokbrekers? Of ook kleppensets en zo?
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand hier of de achterste demper van een 2004 ZX10R te service'en valt? In de Haynes manual staat dat deze niet open te maken valt en dat er geen delen voor te krijgen zijn... -O-
De voorvork wordt volgende week alvast geservice'd!
 
Laatst bewerkt:
OP loopt achter. :P
Ik rij/race alweer een tijdje 2016 model.
Nu overigens groen gips op arm en been wegens een highsider in Mandeveen.....

full
 
OP is bijgesnord :)Huh echt???
Bedoel je dan cartridges en volledige achterschokbrekers? Of ook kleppensets en zo?

Ze hebben niets specifieks voor dat model,achterschok en geen cartridges,moeten ze ook aan de hand van bestaande onderdelen bouwen.Ook geen bracket voor stuurdemper.Allemaal al gevraagd aan Robin van K-Tech.
 
OP loopt achter. :P
Ik rij/race alweer een tijdje 2016 model.
Nu overigens groen gips op arm en been wegens een highsider in Mandeveen.....

[afbeelding]
Staat in de OP 8-)
Succes & sterkte met het herstel!

Ze hebben niets specifieks voor dat model,achterschok en geen cartridges,moeten ze ook aan de hand van bestaande onderdelen bouwen.Ook geen bracket voor stuurdemper.Allemaal al gevraagd aan Robin van K-Tech.
Aha owkee. Gelukkig zijn er alternatieven :)
 
Mij mag je uit de OP halen. Heb de 10 vorig jaar verkocht...

Hij is inmiddels door de handelaar al verkocht, maar ik geloof niet dat de koper zich hier gemeld heeft. Ik lees namelijk nog wel eens mee, want het blijft namelijk wel de mooiste motor die ik heb gehad...
 
Laatst bewerkt:
OP loopt achter. :P
Ik rij/race alweer een tijdje 2016 model.
Nu overigens groen gips op arm en been wegens een highsider in Mandeveen.....

[afbeelding]
Aha, dus jij was dat met het (mooie) groene gips 8-). Succes met je herstel!

Vorige week heb ik op Zandvoort nog wat rondjes gedaan:
:]
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf een achterschokbreker van een 2008 is beter af te stellen dan de 2004/2005. En kost niet veel via E-bay/Marktplaats.
 
Heb zelf een achterschokbreker van een 2008 is beter af te stellen dan de 2004/2005. En kost niet veel via E-bay/Marktplaats.

Het zal best wel passen maar vergeet niet dat al die linksystemen allemaal verschillend zijn wat betreft krachtoverbrenging en zijn wel aangepast op de demper.Hiervoor de veer vervangen is natuurlijk niet zo spannend.
 
Je zou er ook gewoon een setje Hyperpro veren erin kunnen zetten.
Voor en achter. :t
Heb ik ook aan zitten denken. Wellicht handig om me eens goed in te lezen in de (on)mogelijkheden ;).

Het zal best wel passen maar vergeet niet dat al die linksystemen allemaal verschillend zijn wat betreft krachtoverbrenging en zijn wel aangepast op de demper.Hiervoor de veer vervangen is natuurlijk niet zo spannend.
Neem ik ook mee in het leeswerk :)
 
Heb ik ook aan zitten denken. Wellicht handig om me eens goed in te lezen in de (on)mogelijkheden ;).

Ik heb bij mij alleen andere veren erin zitten en SKF low friction keeringen.
En ik ben er echt heel happy mee.

In de zx6r was het shimpakket ook nog aangepast en de naalden.
Maar dat is op straat eigenlijk niet nodig.
 
Als jij al het werk gedaan hebt, laat maar weten wat er uit kwam :p
_O- _O-
Ik neig naar de optie van Racekip (zie reactie hierboven). Weet alleen niet of de achterschokbreker dan ook nog aandacht verdient. Bij Hyperpro verkopen ze niets los voor de schokbreker.
 
_O- _O-
Ik neig naar de optie van Racekip (zie reactie hierboven). Weet alleen niet of de achterschokbreker dan ook nog aandacht verdient. Bij Hyperpro verkopen ze niets los voor de schokbreker.

Hooguit een service beurt en een andere veer. :t

De standaard shock is al best goed af te stellen. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan