Cagiva - "The Raptors Nest" - deel 4

Ik dacht dat ik wel meldingen zou krijgen in m'n mailbox als iemand op mn bericht had gereageerd XD whahaha niet dus...
Maar leuk dat er wat mensen zijn die willen meeten! Iemand 12 augustus vrij en een super leuke route in gedachten?
So far nog niets gepland die dag! Lijkt me leuk :) Nog geen gegadigden? Ook evt. ex-Raptorpiloten die nog gezellig meelezen? :]
 
Welkom hier! :W

Altijd leuk nieuwe aanwas in dit topic. Gefeliciteerd met je Rappie 650. Als je een foto van je motor op de openingspagina van dit topic wil, moet je 'm ff hier plaatsen. Zet ik 'm erbij.

Bevalt je dino?

Wat de gezelligheid van meetings betreft. Hoeveel het er ook mogen zijn, 2 of 3 of 12, het is altijd leuk om medeliefhebbers te ontmoeten. In de hoogtijdagen van het Raptors Nest waren er geregeld gezellige meetings en rides.

Wat let je om zelf wat op poten te zetten? Gewoon doen! :Y

Jeehtje ik begin dit motorforum nog te snappen met "quotes" en alles XD. En of m'n raptor bevalt XD zeker zeker!!
Mijn raptortje mag wel op de openingspagina maar ff uitvogelen hoe een foto plaatsen moet.... _O-

full
 
Ik dacht dat ik wel meldingen zou krijgen in m'n mailbox als iemand op mn bericht had gereageerd XD whahaha niet dus...
Maar leuk dat er wat mensen zijn die willen meeten! Iemand 12 augustus vrij en een super leuke route in gedachten?

Heb je wel notificaties aanstaan?
Als je reageert dan kan je aanvinken dat je notificaties krijgt. ;)
 
Jammer jammer jammer dat de Raptor weg is. ;(
Heb je de nieuwe eigenaar wel op t forum gewezen? ;)
MF? Nog Noooit van gehoord!!!!! _O-
Ik begrijp nu ook dat Facebook veel drukker is dan MF, het regent reacties via het verkoop gedeelte daar.
Heb er letterlijk nachtwerk aan. :+

En de Raptor weg, ik begrijp nu pas dat het miscommunicatie is met mijn partner. _O-
Een vierde motor werd dus helemaal niet erg gevonden, dat was ook al gezegd toen ik rondkeek.

Maar blijkbaar ook niet toen nummer drie verkocht was twee weken geleden, en ik weer naar een nieuwe nummer drie keek.
"De tuin wordt dan wel weer erg vol" was alleen maar een opmerking, geen mening.

Maar ik wil ook niet teveel in de schuld bij de thuisbank. :$
En kan nu even focussen op wat ik wel heb.

Het staat vast dat de Raptor 1000 mijn leukste motor ooit was i.c.m. de aanschafprijs. :Y
_O-

Als dat maar goed gaat...

Zo'n 1000cc V Twin is echt geen beginners fiets. Je moet zeker in het begin met je koppie erbij rijden.
:Y
Ik dacht dat ik wel meldingen zou krijgen in m'n mailbox als iemand op mn bericht had gereageerd XD whahaha niet dus...
Maar leuk dat er wat mensen zijn die willen meeten! Iemand 12 augustus vrij en een super leuke route in gedachten?
Even rechtsboven op notificatie klikken. ;)
Ook evt. ex-Raptorpiloten die nog gezellig meelezen? :]
Komt daar voor? :$
 
Laatst bewerkt:
Nee sorry.
Ik mag weer eens werken op die dag. ;(

Ahhh jammer volgende keer beter!!

Ik dacht dat ik wel meldingen zou krijgen in m'n mailbox als iemand op mn bericht had gereageerd XD whahaha niet dus...
Maar leuk dat er wat mensen zijn die willen meeten! Iemand 12 augustus vrij en een super leuke route in gedachten?

Heb je wel notificaties aanstaan?
Als je reageert dan kan je aanvinken dat je notificaties krijgt. ;)

Nee die heb ik blijkbaar niet aanstaan zo.nu gedaan! Thanks!
Gezellig! Nog meer mensen die op die dag kunnen?

Cool, ik doe mee! Qua locatie maar even afwachten waar iedereen vandaan komt denk ik. Een dagje Eifel heen en weer is voor mij net iets te ver :P


Hahaha ja ik kom uit Nigtevecht XD dus is lekker in t midden van NL. Maar super leuk dat je meegaat Bouke!!!
 
Misschien is het makkelijker om ook een Raptor stuntpiloten whatsapp groep te maken voor de meetings.
Stuur me even via een privé bericht je nummer dan gooi ik je in de groep! (Hoeft niet natuurlijk als je anoniem wilt blijven, maar is natuurlijk wel mega leuk)
 
Net een tevreden bericht van de Raptor koper.
Hij is alleen gaan vliegen. :+

full


Apart beroep de binnenvaart. :}

full
 
Maar leuk dat er wat mensen zijn die willen meeten! Iemand 12 augustus vrij en een super leuke route in gedachten?

Leuk initiatief! Een beetje leven blazen in de Raptormeetingen. Hopelijk worden dit ook weer gezellige bijeenkomsten. :t

Ikzelf zal er niet bij zijn. Ik rij nog maar zelden op de motor en slechts alleen nog om af en toe te toeren met mijn dochtertje op de pruttel Canyon 500. Voornamelijk tijdgebrek en ik heb mijn tijd van het rijden met groepen wel gehad. Supergezellige tijden en herinneringen met echte motorliefhebbers, dat was het zeker. :}
 
ja goed idee, hoop dat er nog wat mede Raptoristi meegaan :]
Top stuur me dan een prive bericht met je nummer dan kan ik je ook in de groep zetten.

Jammer nou... de 12e kan ik niet.
Als meelezer :+
Kan ook een dag verschoven worden aangezien er meerdere mensen de 12e niet kunnen.... die 13e kunnen jullie dan wel?En anders gaan we 2x whahaha en de 12e en de 13e.

Mijn raptortje mag wel op de openingspagina maar ff uitvogelen hoe een foto plaatsen moet.... _O-

Is gelukt hoor. ;)
Topper!!! Ik zie het!!!
 
Net een tevreden bericht van de Raptor koper.
Hij is alleen gaan vliegen. :+

[afbeelding]

Apart beroep de binnenvaart. :}

[afbeelding]

Whaaa!!! Ik zou echt mn adem inhouden als die kabels maar niet breken XD


Maar leuk dat er wat mensen zijn die willen meeten! Iemand 12 augustus vrij en een super leuke route in gedachten?

Leuk initiatief! Een beetje leven blazen in de Raptormeetingen. Hopelijk worden dit ook weer gezellige bijeenkomsten. :t

Ikzelf zal er niet bij zijn. Ik rij nog maar zelden op de motor en slechts alleen nog om af en toe te toeren met mijn dochtertje op de pruttel Canyon 500. Voornamelijk tijdgebrek en ik heb mijn tijd van het rijden met groepen wel gehad. Supergezellige tijden en herinneringen met echte motorliefhebbers, dat was het zeker. :}

Ahhh en misschien kan je toch mee even die oude tijden herleven op je cagivaatje?
Stuur ook even een prive bericht met je nummer dan gooi ik je ook in de groep
 
_O- Dat wordt rondjes rijden op het dek van het schip...Heb je aan 1 versnelling wel genoeg :+
Haha.. hij was toch wel vrij snel in Amsterdam aangekomen, en dan kan je s'avonds nog even knallen.
Dat is ook ideaal met de Raptor, want met tien kilometer heb je al een tevreden gevoel door dat blok/koppel/adrenaline. :Y :9
Met een willekeurige supersport doe je daar >50 km en >160 km/u over. _O-
Whaaa!!! Ik zou echt mn adem inhouden als die kabels maar niet breken XD
Ik woon naast de haven van Schiedam, zie bijna dagelijks binnenschippers een auto op deze manier af laden.
Altijd leuk om even te kijken. :o :Y :t
 
Heb de afgelopen 2 dagen met de nieuwe schokbreker gereden, en fuck wat een verschil. Hij ligt echt superstrak in de bocht, ik heb nu niet meer het gevoel dat ik er bij elk hobbeltje afstuiter. Ook wou ik de carbon zijkapjes er weer opzetten, die zitten aan de bovenkant met een M6 vast en onder met 2x een pen die door een rubberen ring moet. Weet iemand hoe zo'n soort aansluiting heet? Ik mis namelijk aan 2 kanten de rubberen ring.
full
 
Heb de afgelopen 2 dagen met de nieuwe schokbreker gereden, en fuck wat een verschil. Hij ligt echt superstrak in de bocht, ik heb nu niet meer het gevoel dat ik er bij elk hobbeltje afstuiter. Ook wou ik de carbon zijkapjes er weer opzetten, die zitten aan de bovenkant met een M6 vast en onder met 2x een pen die door een rubberen ring moet. Weet iemand hoe zo'n soort aansluiting heet? Ik mis namelijk aan 2 kanten de rubberen ring.[afbeelding]
De Engelse benaming daarvoor is volgens mij een cushion.
 
Probleem met de raptor 650ie; tijdens opnieuw monteren gaskabels is er een scheur in het wit "plastiek" waar de kabels aangehaakt worden (net naast de gashendel, in het switch-blokje) dit is wel nergens te vinden in de onderdelenlijsten... kan ik deze van een ander merk/model nemen, is dit universeel?

2e probleem; tot aan tankstation gereden zonder problemen, getankt en start niet meer... maakt geen ontsteking, bij het kortsluiten van het startrelais start hij wel, wat zou het probleem kunnen zijn? proberen starten zoals altijd lukt niet, batterij is nog goed, ambriagecontact ook goed, staandercontact werking is ook OK..

3e probleem; ben al even op zoek naar het werkplaatshandboek maar kan deze nergens vinden, weet er iemand een site waar dit te downloaden valt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan