Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Vanmiddag de beide beschermdeksels geplaatst. :)

Origineel, gevolgd door het deksel er overheen. Easyfit. :}

full


full


En de andere zijde. :P

full


full


En vanaf de voorkant zie je waarom het nodig is kan zijn.

full
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij erop dat je de haak die links hoort rechts heb zitten op je bok!
Je hebt gelijk _O- het ging vandaag een stuk makkelijker dan de afgelopen twintig jaar. _O-

Ik had ze al eens omgedraaid naar de verkeerde kant blijkbaar, maar mijn motoriek/handgheid is ook verbeterd.
Nu een fluitje van een cent. Zelfs even motor eraf - omdraaien - en erop alleen voor de foto.


En weer gereset na vijftien jaar. Tnx. :t :+
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk _O- het ging vandaag een stuk makkelijker dan de afgelopen twintig jaar. _O-

Ik had ze al eens omgedraaid naar de verkeerde kant blijkbaar, maar mijn motoriek/handgheid is ook verbeterd.
Nu een fluitje van een cent. Zelfs even motor eraf - omdraaien - en erop alleen voor de foto.


En weer gereset na vijftien jaar. Tnx. :t :+
*O*
 
Hey ook hier, toevallig. ;) :+ :t

Ik heb de Appie op Facebook gezet voor 6.999,-

Heb al een (serieus :+ ) bod van 5.000 en gelijk ophalen zonder gezeur. _O-
 
Netjes Patrick :}

Waren deze afkomstig uit China ? Bij welke aanbieder gekocht ook alweer ?
Die vraag had ik verwacht :+ dus even onderstaande foto gemaakt van de binnenkant. ;)

De gebruiksaanwijzing is gewoon Engels en ondertekend door de fabrikant met webadres?

De passing is ook 100%, de kuip hoeft er niet eens af.
Bolt on. :t

full


full
 
Ik kan zeer serieus gaan worden bij 4000 euro en zit al bijna in de auto en zeur ook niet :+
;)

En wat zitten ze te fucken op FB dat een RSV4 een (brom)schijtvlieg is?
Post iemand een filmpje van zijn Gixxer in het verkooptopic dat zijn geluid veel mooier is. :/ :')
 
Laatst bewerkt:
;)

En wat zitten ze te fucken op FB dat een RSV4 een (brom)schijtvlieg is?
Post iemand een filmpje van zijn Gixxer in het verkooptopic dat zijn geluid veel mooier is. :/ :')

Telkens als er een RSV4 op het circuit verschijnt kijkt iedereen zo om :9~ :9~ en dat zegt wel genoeg denk ik.

Helaas maakt Aprilia geen model RSV4 XXXL :P :+
 
Die vraag had ik verwacht :+ dus even onderstaande foto gemaakt van de binnenkant. ;)

De gebruiksaanwijzing is gewoon Engels en ondertekend door de fabrikant met webadres?

De passing is ook 100%, de kuip hoeft er niet eens af.
Bolt on. :t

He echt *D gezien de verkoopprijs moeten ze dat ook zijn ;)

http://www.gbracing.eu/RSV4-Engine-Cover-Set-2010---2017.1335.html

Je ziet nu bij die imitatie kuipen dat sommige verkopers er merktekens inpersen _O- Of het zijn ook echte of hele goede ?
 
Laatst bewerkt:
Heb je wat meer info, 2 maten van mij zijn op zoek een RSV4 racer.
Natuurlijk, u mag eventueel mijn nummer doorgeven 222 906 75. :t

2010 overjarig, dus model 2009.
Het is geen racer, maar een wegfiets, geen circuitdagen gereden.
(wel één dag vorig jaar :+ ) (en gisteren 2x 10 minuten, en alles bij elkaar drie 2x 15 minuten - avondjes bij de Mac Zandvoort)
Heeft gewoon de standaard vering. Wel afgesteld door HK bij een bezoekje. :)

Er zit een lichte li-ion accu in van 2017 en Pirelli Corsa Rosso schoenen met driehonderd kilometer.
Remblokken evenveel kilometers, olie net geen duizend kilometer, nieuwe koppeling met stalen platen en versterkte veren ca. 1.500 kilometer. (moet ik even opzoeken, is misschien zelfs nog minder / april 2017)

Vooras bescherming, en nu dus ook motorblok pantsering.

Ik heb tevens een quickshifter liggen trouwens, die moest ik nog monteren. :)
 
Laatst bewerkt:
Heb je wat meer info, 2 maten van mij zijn op zoek een RSV4 racer.

Voor het juiste bedrag mag de mijne ook weg.

Ik Ben toch van plan om een MV of Panigale aan te schaffen.

Is een Factory APRC uit 2011 met nu 14300 km op de teller, is er ook 1 met kenteken.
 
Nu wil ik de originele links weer monteren en vroeg ik me af wat ik nodig heb los van het juiste gereedschap. Is een bikelift voldoende? Hiermee kan je de motor aan het frame omhoog krikken. Kan ik de links onder de achterveer dan gewoon losdraaien, omhoog krikken en de originele weer terug plaatsen of zakt alles dan in? Of kan ik ook gewoon een paddock stand achter gebruiken, de onderste kap verwijderen en daaronder een krik plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erachter gekomen, dat de RSV4 is verlaagd aan de achterkant met lowering links (2CM). Nu wil ik de originele links weer monteren en vroeg ik me af wat ik nodig heb los van het juiste gereedschap. Is een bikelift voldoende? Hiermee kan je de motor aan het frame omhoog krikken. Kan ik de links onder de achterveer dan gewoon losdraaien, omhoog krikken en de originele weer terug plaatsen of zakt alles dan in? Alternatief is dan met een paddock achter en een krik onder de uitlaten ofzo, dat lijkt me niet zo ideaal.
Inderdaad is opkrikken met een bike lift het mooiste.
Achterwiel eruit en je kan vrijwel zonder kracht je brug/veer/link positioneren voor de boutgaten. /Gewoon met de hand.
Wel even zoveel mogelijk bouten vooraf aan het liften lossen maar niet compleet eruit. :)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad is opkrikken met een bike lift het mooiste.
Achterwiel eruit en je kan vrijwel zonder kracht je brug/veer/link positioneren voor de boutgaten. /Gewoon met de hand.
Wel even zoveel mogelijk bouten vooraf aan het liften lossen maar niet compleet eruit. :)

Thanks! is het ook te doen zonder het achterwiel te verwijderen? Misschien iets eronder te plaatsen om de druk te verlichten.
 
Thanks! is het ook te doen zonder het achterwiel te verwijderen? Misschien iets eronder te plaatsen om de druk te verlichten.
Achterwiel eruit is geen moeite -1 as eruit-, en het is allemaal een stuk makkelijker te positioneren.
Het kost je twee minuten, maar je wint een uur gerommel.
Omgeving Rotterdam kan ik nog wel helpen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn altijd vele wegen naar Rome. :Y
Zo snel mogelijk willen en tunnel gericht of rustig met koffie/bier en doordacht. :+

full


Haastige spoed is zelden goed in mijn geval.

Persoonlijk haal ik het liefste het wiel eruit, heb al een motor of dertig x2 gedaan.
Dat went snel om te doen en geeft lekker de ruimte om te klooien zonder gezeur. :+

Twee maanden geleden ook de Raptor gedaan.
Die was alleen niet hefbaar, dus het ziet er wat knullig uit met spanbanden heffen.

full


full


Zee van ruimte. :9~
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan