Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Er moest een stukje uit de accubak en de accu moest 2cm hoger staan maar hij paste nog gewoon onder het zadel.

Hij is afgesteld op mijn gewicht door hyperpro en dat scheelde veel vergeleken met mijn gepruts aan de afstellingen.

Een db killer is zo aangepast/gemaakt voor de yoshi
Vering ga ik dan snel eens mee aan de slag, die valt me hoe langer hoe meer tegen :/
Ik heb er toch voor gekozen om de originele demper er op te zetten voor een weekendje Duitsland, ff een mof geregeld zodat eea weer past.
 
Het was weer erg gezellig heren!

Ohja, mijn vering was weer top na de laatste draai bij het benzinestation *D
 
Laatst bewerkt:
Vering ga ik dan snel eens mee aan de slag, die valt me hoe langer hoe meer tegen :/
Ik heb er toch voor gekozen om de originele demper er op te zetten voor een weekendje Duitsland, ff een mof geregeld zodat eea weer past.
De sv staat bekend om slap vering.
Goede vering en de kont iets hoger scheelt veel.
Wat een rust aan je oren zal je hebben zonder de yoshi.
Als je de snorkel van het luchtfilter afhaalt,krijg je een mooi aanzuig geluid bij meer dan half gas.
 
Ik heb mezelf vrijdag maar op mooie onderdeeltjes voor de Street getrakteerd.... Hij ziet er nu zo mooi uit, ik vond dat ze dat verdiende... Die afzuigkap in mijn nieuwe keuken kan wel wachten ;-)
 
Ik heb mezelf vrijdag maar op mooie onderdeeltjes voor de Street getrakteerd.... Hij ziet er nu zo mooi uit, ik vond dat ze dat verdiende... Die afzuigkap in mijn nieuwe keuken kan wel wachten ;-)

Laat je ze woensdag ook nog zien?

En inderdaad. Een afzuigkap Is over rated, gewoon buiten koken })
 
Hoor ik daar BBQ?!!! :9 :9 :9

Haha eigenlijk bedoelde ik de coleman brander, maar een bbq Is ook nooit verkeerd!
 
De sv staat bekend om slap vering.
Goede vering en de kont iets hoger scheelt veel.
Wat een rust aan je oren zal je hebben zonder de yoshi.
Als je de snorkel van het luchtfilter afhaalt,krijg je een mooi aanzuig geluid bij meer dan half gas.
Over de slappe vering had ik voor aanschaf al gelezen, maar ook dat er wat aan te doen is, nu ik meer kilometers maak merk ik dat er inderdaad wat gewijzigd moet worden.
Fietsje is inderdaad lekker rustig nu, beetje te stil :X volgende week eens de tank eraf halen, even het luchtfilter opzoeken, kijken hoe die eraan toe is, dan kijk ik ook meteen ff naar die 'snorkel'. Dan kan de Yoshi er ook weer op.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dus ik ben maar op een kratje gerstenat naast mijn nieuwe motor gaan zitten om de tijd te doden :}
Ik heb mezelf vrijdag maar op mooie onderdeeltjes voor de Street getrakteerd.... Hij ziet er nu zo mooi uit, ik vond dat ze dat verdiende... Die afzuigkap in mijn nieuwe keuken kan wel wachten ;-)
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan