Het Honda CBR 600RR topic deel 76

:)
full
 
Verstelbare voetsteunen?
Heb zelf mijn pc40 net paar week geleden verkocht, omdat ik op straat reed alsof het een circuit was. Gejaagd gevoel op de motor, en had er niet heel veel lol meer in. Maar ff een enduro op de kop getikt, lekker beetje off road rijden en af en toe supermotard wielen erin hangen.
[afbeelding]

Leuk speelgoed! :]

Ik heb nog nooit offroad gereden (althans, niet met de bedoeling _O- ), maar het lijkt mij een hele gave ervaring. Beetje door het zand e.d. banjeren. Kuilen, heuvels, wegglijden met die achterkant. Vallen en weer opstaan in dat zand.

Ik zie het al helemaal voor me. Grote mannen speelgoed. :]
 
rbtijn


dit ia de remklauw houder van tenkate

in combinatie met vaste bussen

Die schuift makkelijker de achterbrug in? Zonder precies in die gleuf te hoeven glijden?

Ik kan zo ff geen andere woorden vinden. Ik zie zelf wat daar staat, maar ik heb het dus over de achterbrug. :o
 
Laatst bewerkt:
Die schuift makkelijker de achterbrug in? Zonder precies in die gleuf te hoeven glijden?

Ik kan zo ff geen andere woorden vinden. Ik zie zelf wat daar staat, maar ik heb het dus over de achterbrug. :o



zit gleuf en de houder houdt de remklauw in de gleuf" van de achterbrug

als je de spanner vergenoeg los draait kun je wat mee schuiven
 
Laatst bewerkt:
Knap ding. Zelf heb ik nog een ktm 690smc ernaast.

Vandaag een ander ruitje en remhendels op de pc40 gezet en een sruk gereden. Rijd toch heerlijk zon ding.

Week 36 komt mn hyperpro kit eronder.

Stalen remleiding, monoseat is ook onderweg.

Heb ook een tripage achterlicht besteld dan kan die zooi er achter vanaf. Hoe halen ze het in hun hoofd om dat zo te maken. Achterlciht van de pc37 is 10x mooier.
Heb ook een Tripage achterlicht :Y
full
 
is inderdaad een makkie... mijne is gedeeltelijk gesmolten icm standaard uitlaat maar hij werkt nog wel. Wel iets om eventueel rekening mee te houden.
 
hoihoi,

even een korte uitleg:

ik heb een 600rr uit 2003 en heb een extra set velgen
met een tandwiel drager van een pc40 wss.
nu heb ik zelf een tandwiel drager op mijn pc37 met een andere 'spacer'of hoe het ook heet

om niet elke keer van tandwiel te hoeven wisselen maar van tandwiel drager heb ik dus een extra drager gekocht alleen zoek ik daar een andere spacer voor dan die van mijn pc37
heeft iemand er toevallig 1 liggen of weet iemand waar ik die kan bestellen?

graag jullie suggestie
 
hoihoi,

even een korte uitleg:

ik heb een 600rr uit 2003 en heb een extra set velgen
met een tandwiel drager van een pc40 wss.
nu heb ik zelf een tandwiel drager op mijn pc37 met een andere 'spacer'of hoe het ook heet

om niet elke keer van tandwiel te hoeven wisselen maar van tandwiel drager heb ik dus een extra drager gekocht alleen zoek ik daar een andere spacer voor dan die van mijn pc37
heeft iemand er toevallig 1 liggen of weet iemand waar ik die kan bestellen?

graag jullie suggestie

partzilla.com

Daar kan je OEM onderdelen bestellen aan de hand van de tekeningen.
 
Ik zoek iemand die zijn standaard kuipruitje wil ruilen voor een smoke double bubble

Ik wil een standaard ruitje derop en jij krijgt dan de smoked.

Ik woon in friesland.


Gaat om een 2005 model 600rr. Zijn die van 2003 2004 net wat anders volgens mij.
 
Jep, alleen 2005 2006 past. Het kuipruitje hoort bij het bouwjaar topkuip.
2003 heeft een andere topkuip dan 2005.


Ik heb een ruitje liggen voor een PC40 2007-2008 model. Volgens mij is het gewone en geen double bubble. Moet ik ff dubbel checken.

Mocht iemand interesse hebben, let me know. Ik hoef er niet veel voor. Het zat bij mijn motor, maar past niet.

Eventueel af te halen in Almere.
 
Probleem met de cbr600rr 2003 van mijn vriendin. Tijdens het rijden valt hij soms uit (als je het uit laat rollen richting stoplicht/rotonde).

Motor slaat af en HISS en OIL lampje knipperen. De motor wil dan niet meer starten. Contact paar keer aan en uit en soms na geluk knipperen de lampjes niet meer, dan wil de motor weer aanslaan.

Het is lastig om het uitvallen te reproduceren maar weet iemand wat knipperende HISS + OLIE lampje betekend?

Klopt het dat je ergens iets door kan verbinden om foutcodes met een knipperend lampje te krijgen?
 
bedankt voor de link, ik ga er even induiken. Zojuist accu gewisseld omdat bij draaiende motor de voltage van 14 soms naar onder de 8 volt springt, heel kort even paar keer per minuut.

nieuwe accu gemonteerd, en toen ik wilde starten gelijk knipperende HISS + oil, ook hoor ik dat een relais knipperen op hetzelfde tempo als de knipperende lampjes. Ook starte hij toen niet, na 30 seconden stopte het en kon ik gewoon starten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan