De Haag deil 41. Waah de meiuwe gein stale èland meâh hebbe

Hoi allemaal, ik meld me ook even, ik ben Maichel, 25 jaar oud, woon in Den Haag en rijd een Suzuki DRZ 400SM. Nu heb ik laatst een parkeerplaats in het centrum gekocht, waar nog een 2de motor kan staan. De plaats is vlakbij de grote kerk/ papestraat. Iemand toevallig interesse om deze te huren? Stuur maar een berichtje voor meer info!
 
Aanstaande zondag ga ik met de motor naar Spanje, maar na mijn terugkomst ben ik van partij mocht er een avondmeeting komen
 
Long shot: Is hier iemand met een R1200GS of R1200RT (model 2004-2008) of kennen jullie iemand? Ik heb een kapotte bobine en heb de fiets zaterdag echt nodig, dus zou er een willen lenen.

Wang is met vakantie. Morgen om 8u bel ik Houtrust, maar ik kan me voorstellen dat ze dit niet hebben liggen.

edit: Houtrust had ze op voorraad *O*
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de welkomstberichten, je moet er van houden, maar het is inderdaad super wonen in het centrum! Het lijkt mij ook leuk om een keer een rondje te rijden.
 
Bedankt voor de welkomstberichten, je moet er van houden, maar het is inderdaad super wonen in het centrum! Het lijkt mij ook leuk om een keer een rondje te rijden.
hoi welkom :W
heb je een MF sticker ? dan ben je te spotten :+

:W
 
full


Is deze fiets van iemand van hier?
 
Helaas (of gelukkig) 2 dagen voor mijn geplande motorvakantie, begint de achterkant van de motor te wobbelen, waarschijnlijk achterwiellager stuk... Gaat toch de auto worden dit jaar.
 
:W

Tis hier behoorlijk stillig...
Nah is t weet ook gewoon bout. Dus niemand heeft zin om te rijden. Ik auck niet..
 
Ook ik ben dagelijks aan het rijden, maar heb de handvatverwarming wel aanstaan.
Niet omdat het nodig is, maar omdat het fijner is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan