Motovlog?

Ik heb geen zin om de rest van mijn leven bij te dragen aan jouw verzorging omdat jij te dom bent om een pak te dragen. Wat denk je dat er met je vingers gebeuren als je met 80 het asfalt kust? Ga lekker brommer rijden dan. -O-


dan ga je toch lekker emigreren hahaha

Wat een vriendelijkheid...

Allemaal nette in pak rijdende motorrijders die netjes achteraan in de file aansluiten ofzo? whuhahahaha
 
Volgens mij kun je zulke waarschuwingen beter niet negeren. Het komt echt onnozel over zo. Overschatting eigen kunnen gecombineerd met onderschatting risico.
Koorddansen zonder vangnet is kicken hoor, zolang je elke keer de overkant haalt.
Dat is geen onvriendelijkheid, maar bezorgdheid.
 
Ik heb geen zin om de rest van mijn leven bij te dragen aan jouw verzorging omdat jij te dom bent om een pak te dragen. Wat denk je dat er met je vingers gebeuren als je met 80 het asfalt kust? Ga lekker brommer rijden dan. -O-


Ik neem aan dat jij helemaal veilig leeft volgens de normen van alle godvrezende ****. Je rookt niet, drinkt niet, eet geen vet, rijdt zelf nooit te hard, enz.
Als je zelf helemaal heilig bent mag je misschien zulke domme dingen zeggen :r .
En als je nog vindt dat je niet wil betalen voor anderen ga je toch lekker in de VS van Trump wonen. Daar hoef je straks niet meer te betalen voor anderen, want daar is het dan weer ieder voor zich :W
 
Je kan beter 'domme dingen' zeggen als domme dingen doen.

Ik moet je teleurstellen. Ik rij elke dag te hard. Fors te hard ook. Regelmatig boven invordering snelheid. Ik zet mijn leven elke dag in de waagschaal voor de samenleving en ik loop naar voren waar anderen weg lopen. Ik werk onregelmatig wat mij jaren van mijn leven kost. En ik drink wel eens een drankje, maar kennelijk leef ik daar juist weer langer van.

Ik heb ondertussen al meerdere motorrijders op het asfalt zien liggen die geen pak nodig dachten te hebben. Gewoon te warm, niet hun ding.. noem het maar op. Allemaal met zware brandwonden waar ze maanden hebben moeten revalideren terwijl het niet nodig was. Een goed doorwaai pak en je hebt het gevoel dat je met een dunne trui op de motor zit terwijl je wel beschermt bent als je valt. Maar kennelijk is die paar honderd euro het niet waard om je te beschermen tegen een leven van invaliditeit. Maar laat mij maar lekker domme dingen zeggen. Ik hoop dat je er niet achter hoeft te komen dat die gekke DiNozzo misschien toch wel een beetje gelijk had.
 
Ipv een pak te kopen, koop dan een mesh motorjas, maar nu gaan we wel veel off topic :')

Motovloggers hebben zo hun doen en laten, zal toch wel een ver van mijn bed show zijn als een motorrijder zonder pak enorme schaafwonden krijgt. Eigen schuld dikke bult is het dan, moet je maar een pak of motorjas kopen :)

Ik zeg zelf dan ik niet altijd mijzelf aan de verkeersregels hou (rechts inhalen, stoepje meepakken, etc...) maar toch probeer ik dit zo veilig mogelijk te doen zonder mijzelf of andere weggebruikers in gevaar te brengen. Soms mislukt dat wel eens (ik die fietser raak), maar in het vervolg is dit te voorkomen.
 
Iemand ervaring met een goede microfoon voor de GoPro 4?


Ik heb nu een BOYA Lavalier BY GM 10
Ik ben er niet tevreden over.....lang snoer, wind nogal gehorig (geen idee of dat bij andere wel minder is...)
 
en zoals ook al word gezegd, ik accepteer de eventuele consequenties.
Ik ben me bewust van de risico`s en aanvaard die.
Dus als ik onderuit ga, eigen schuld dikke bult... lach me maar uit, heb ik dan wel verdiend hahaha
 
ik gebruik een Philips LFH91740 maar ook veel windgeruis

Idem, ik gebruik ook een Philips LFH91740. Heb 1 kant afgedicht met wat tape en de andere bedekt met een stukje "fur". In premiere kan ik dan kiezen welk kanaal het beste klinkt en dan vul ik gewoon links met rechts of omgekeerd. Werkt wel goed :)
 
en zoals ook al word gezegd, ik accepteer de eventuele consequenties.
Ik ben me bewust van de risico`s en aanvaard die.
Dus als ik onderuit ga, eigen schuld dikke bult... lach me maar uit, heb ik dan wel verdiend hahaha

Je moet het helemaal zelf weten, ik voel je pijn toch niet, maar zou wel zonde zijn van de tattoo.
 
Gebruiken jullie trouwens naast de action camera nog andere camera's?
Fotocamera met video optie of een camcorder?
 
Nee ik heb heel soms de camera van mijn telefoon aan in de Xgrip houder.
Sta er nog aan te twijfelen een Raspberry cam vast te monteren aan de achterkant.
 
Gebruiken jullie trouwens naast de action camera nog andere camera's?
Fotocamera met video optie of een camcorder?

Naast actioncam heb ik nog een systeemcamera en een losse point 'n shoot. Alleen bij die laatste is de optische stabilisatie naar de klote. Niets wat ik via software kan verhelpen, maar dat ding kan dus de vuilnisbak in als ik geen statief gebruik. Tijd dus om een andere point 'n shoot te kopen. Zat te denken aan een Sony RX100 Mark 4 of Mark 5, maar die kosten best wat en op een grotere reis wil ik wel wat meer zoom hebben... nu heb ik een camera met 83x optische zoom, maar die stop je ook weer niet in je broekzak. Heb naast mijn Drift Ghost-S nog een GoPro 4 Silver, maar door zijn onhandige formaat gebruik ik die echt bijna niet. Heb daar nog een gimbal voor, denk dat ik die ook wel mag verkopen, die ligt werkloos in een hoek. ;)
 
Ja, heb ondertussen 3 Drifts en een Denver.
Point $ shoot a Nikon.

maar wil een hoogwaardige filmcamera ernaast.
Voor de drive-by's, meet-ups, evenmenten en mogelijke testrides etc.
Iets wat betere diepte/scherpte geeft.
 
Hoeveel geld heb je?
Je zou kunnen denken aan een systeemcamera of DSLR, met andere lenzen.
Heb dus zelf een Sony NEX-5R, standaard lens en een losse 50mm lens /f1.8, waar je dus redelijk met scherptediepte kan spelen, zonder meteen een grote toeter te kopen. De NEX kostte destijds iets van 550 euro ofzo, losse lens rond de 300 euro. Je kan nog veel duurder gaan. Het blijft hobby voor mij, dus geen zin om heel veel uit te geven. Ik heb nog meer hobbies. ;)

Daarnaast kan je nog een gimbal kopen, volgens mij zijn veel mensen wel tevreden met een Zhiyun Crane-M. Kosten vallen mee, 480 euro. Wel even een handgrip erbij kopen, zodat je 'm met twee handen kan bedienen.
 
Laatst bewerkt:
Mocht van mijn vader zijn Nikon D5200 gebruiken omdat hij niet weet hoe het werkt :')
Voor alle andere foto's gebruik ik mijn AZ1 op een tripod en mijn gsm.

Heb dus 4 "camera's" ter mijn beschikking:
- Helmcamera: HDR AS300V
- Face en diverse wide FOV camera: HDR AZ1
- Off bike (foto's): Nikon D5200
- Off bike (lage kwaliteit foto/video): Oneplus 3T (gsm)

Zoals Monomuis zegt is het voor mij ook een hobby, en probeer er niet al teveel geld aan uit te geven ;)

Gimbals zijn helemaal niet mijn ding, vind ik wel wat duur.
Lenzen etc. versta ik ook niet veel van, dus doe ik maar wat er het beste uit ziet :P
 
Met de inkomsten op YT koop ik wel nieuw spullen om mooiere foto's en video te maken. Zo is die lens ook betaald van YT-inkomsten (en die NEX eerder ook). Dat je lenzen niet verstaat is geen probleem, maar je weet zelf ook wel dat een foto met ingestelde scherptediepte een stuk mooier overkomt dan een foto waar alles scherp is. Nu moet ik wel zeggen dat je met nieuwe smartphones leuk met de autofocus kan spelen, maar dan meer voor iets wat al dichtbij zit. Met een lens kan je dus een heel object scherp krijgen (of een gedeelte) en de achtergrond wazig. Zo kan je duidelijker laten zien wat je wilt tonen aan de kijker.

Maar omdat ik site en kanaal in m'n uppie doe, kan ik me ook niet vol storten op iets verbeteren of veel meer tijd ergens in steken. Eigenlijk ben ik een soort van Jack of all trades, master of none. :+
Maar ik heb er plezier in en wil ik er mee stoppen omdat de interesse weg is, dan kan dat direct.
Anyway, geld wat ik er aan verdien is wel voor upgrades van apparatuur, waardoor je video's/foto's beter worden en dat enkel mee kan werken aan populariteit.
 
en zoals ook al word gezegd, ik accepteer de eventuele consequenties.
Ik ben me bewust van de risico`s en aanvaard die.
Dus als ik onderuit ga, eigen schuld dikke bult... lach me maar uit, heb ik dan wel verdiend hahaha

:N ..... :X
 
Laatst bewerkt:
Met de inkomsten op YT koop ik wel nieuw spullen om mooiere foto's en video te maken. Zo is die lens ook betaald van YT-inkomsten (en die NEX eerder ook).


Wou dat ik dat kon zeggen.
Hier moet helaas alles uit eigen portemonnee.
Ach, het is een hobby, en een hobby mag geld kosten....
 
Met de inkomsten op YT koop ik wel nieuw spullen om mooiere foto's en video te maken. Zo is die lens ook betaald van YT-inkomsten (en die NEX eerder ook). Dat je lenzen niet verstaat is geen probleem, maar je weet zelf ook wel dat een foto met ingestelde scherptediepte een stuk mooier overkomt dan een foto waar alles scherp is. Nu moet ik wel zeggen dat je met nieuwe smartphones leuk met de autofocus kan spelen, maar dan meer voor iets wat al dichtbij zit. Met een lens kan je dus een heel object scherp krijgen (of een gedeelte) en de achtergrond wazig. Zo kan je duidelijker laten zien wat je wilt tonen aan de kijker.

Maar omdat ik site en kanaal in m'n uppie doe, kan ik me ook niet vol storten op iets verbeteren of veel meer tijd ergens in steken. Eigenlijk ben ik een soort van Jack of all trades, master of none. :+
Maar ik heb er plezier in en wil ik er mee stoppen omdat de interesse weg is, dan kan dat direct.
Anyway, geld wat ik er aan verdien is wel voor upgrades van apparatuur, waardoor je video's/foto's beter worden en dat enkel mee kan werken aan populariteit.
Vet zeg!!! :} :t Lekker bezig.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan