Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Enige jaren terug ook mijn rijbewijs gehaald. Na 4 maanden op een Suzuki GSR 600 gereden te hebben, heb ik ook een K1200R gekocht. Gewoon prima te doen! Het is inderdaad een echte motor en geen groot uitgevallen brommer (zoals de GSR, met respect overigens, reed heel leuk!!), maar met mijn lengte en gewicht zat ik echt bovenop de motor...Nu met de K1200R ben ik 1 met de motor en elke rit leer ik nog bij...deze doe ik nooit meer weg!! ;-)




Ik kan deze input zeker waarderen. Heb ook het nodige gelezen hierover. Ik heb inmiddels een leeftijd waarbij van gek en onwijs niet meer de enige stand is. M.a.w. ik ga rustig de motor leren berijden en zou het inderdaad te gek zijn, ga ik op zoek naar een beter alternatief.
 
heb gisteren ffe de K gedemonteerd .. merkte schade aan de Plus kabel van de batterij B|
Hoe zat het nou met die recall daarvan ? was een volledig nieuwe kabelboom of gewoon enkel de plus kabel ?
en hoe is de schade ontstaan ? te lang op de starterknop doordrukken ? ik kan me niets anders voorstellen die zoveel ampere trekt..
 
heb gisteren ffe de K gedemonteerd .. merkte schade aan de Plus kabel van de batterij B|
Hoe zat het nou met die recall daarvan ? was een volledig nieuwe kabelboom of gewoon enkel de plus kabel ?
Is geen recall. Is wel beschikbaar indien <klacht over slecht starten bij warme motor>.
en hoe is de schade ontstaan ? te lang op de starterknop doordrukken ? ik kan me niets anders voorstellen die zoveel ampere trekt..

Beschadigen doet ie niet, hij gaat alleen moeilijk rond. Als ie beschadigd is denk ik dat de pluspool los heeft gezeten, wat gewoon een overgangsweerstand veroorzaakt.
 
Ik ben net geslaagd in mijn zoektocht. *O* :+

full
 
Grappig model ;)
Grapje zeker
Ik ben al drie oplichters tegengekomen. ;)
(Motor staat even tijdelijk in het buitenland, maar kan vrijblijvend op transport na aanbetaling)

Dit is misschien nummer vier. :X
 
Echt heel erg dit. Pfft.
Ja, dan krijg je dit soort werk. (Was nachtwerk trouwens, maar niet nuttig _O- :X )

RE: BMW K1200R sport 2008, 3990€
E-mail van patrice nanou: BMW K1200R sport 2008, 3990€

Bonjour!!
J'ai pris bonne note de votre message et je vous remercie.
Je dois vous informer que je suis moi-même en déplacement mais la moto se trouve avec un agent d'entretien et de gardiennage avec tous ses papiers en ordre. Il sera chargé de vous rencontrer avec la moto pour la finalisation de la vente en toute sécurité.
Si réellement vous êtes toujours preneur, un RDV sera fixé pour la visite de la moto et vous devez me laisser vos informations de livraison ci-après : Nom ; Prénom ; Ville ; Code Postal ; Rue ; Téléphone Portable et fixe .
Une fois vos coordonnées reçues , je vous mettrai en contacte direct avec le convoyeur. Il prendra contact avec vous pour que vous puissiez discuter de vive voix pour organiser le Rendez-vous de livraison selon votre programme de disponibilité,ce qui vous permettra de voir la moto, l'essayez, vérifier tout ses papiers et faire son achat en même temps a conditions qu'elle vos attentes.
Vous aurez la possibilité d'annuler l'achat et le convoyeur se retournera sans rien prendre chez vous comme frais si la moto présente un quelconque défaut de conformité.
Étant en déplacement , ma ligne ne passe pas très bien mais je vous laisse quand même mon numéro 06.45.22.87.05.
NB : Quant au paiement , il se fera en contre remboursement lors de la livraison de la moto.
Merci pour votre compréhension.
Cordialement
Voor wie de werkwijze nog niet kent: weer een oplichter?
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn ook actief op ebay kleinazeige. Daar wordt een model ver onder de prijs aangeboden. Alsje contact opneemt dan zijn ze al Duitsland uit, maar motor staat nog op Duits kenteken. Ze willen zaken doen via ebay trusten via een betaalservice. Deze laatste functioneert als middelaar. Je maakt geld over, middelaar geeft seintje en motor gaat op transport naar jou. Als je tevreDen bent na ontvangst laat je dat weten An de middelaar en die maakt dan het geld over aan de verkoper. Beter kan je niet krijgen toch? Alleen wordt deze service net meer aangeboden sinds 2012. Slechte communicatie en je moet achter de feiten aan.
Nooooiiiiit doen dus! Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo 😉
 
Dikke oplichting
Kijk eens bij jensen motoren Nijmegen. mocht je daar nog niet gekeken hebben. Ze hebben mij erg goed geholpen ook naservice
Nee ik heb geen aandelen van hun.
 
Ik ben aan het rondkijken geweest naar een K1200S, maar ga toch naar de S1000R omdat deze ook op het circuit top is. (En mijn RSV4 op tijd heb kunnen verkopen)

Nu heb ik de markt redelijk in kaart gebracht,en zag deze mooie zwarte.

Dus wie nog een mooie en betaalbare K1200S zoekt:

full


Het voorover zitten, het vaak rijden op het minimum van het vermogen (de Nederlandse wegen laten weinig bekeuringvrij toe immers) hebben me doen besluiten een meer rechtopzittende motor te zoeken.

Mijn K1200s heeft tevens een verhoogd scherm erbij.

Daarnaast heb ik een bagagerek met een Vario topkoffer. Zeker die laatste kostte een klein vermogen samen. Maar rijden met een rugzak vind ik niet wenselijk, sterker nog, is gevaarlijk bij een ongeval.

Zie bijlage de motorfiets met deze accessoires en een tanktas gemonteerd. Deze zijn eenvoudig weer te verwijderen. Zo kun je ideaal reizen.
 
Laatst bewerkt:
mijn K1200r heeft een aangepast stuur, lekker rechtop houding, alleen boven de 200 kmh
iets minder leuk ;)
 
mijn K1200r heeft een aangepast stuur, lekker rechtop houding, alleen boven de 200 kmh
iets minder leuk ;)
Doe je dat vaak? :+
Ik had tien jaar geleden meer tijd en een motormaatje die gek was van de Nurburgring.
Wel goede herinneringen, constant 190 km/u +/- 0 km onderweg. Maar met een ZX-12R leek dat ook gewoon 100 km/u.

Hij had het was lastiger op een Bandit 1200. _O- Na twee uur moesten we gaan rusten.
Ik hield nog wel rekening met hem, wilde eigenlijk nog wat vlotter. :Y
 
hahaha. nou als ik naar mijn werk rijdt, a7 in de ochtend trek ik hem meestal even open
om de roet uit mijn uitlaat te blazen p)
het echte rijden zullen we maar zeggen dat doe ik toch even over de grens
daar mag en kan het ook ;)
 
hahaha. nou als ik naar mijn werk rijdt, a7 in de ochtend trek ik hem meestal even open
om de roet uit mijn uitlaat te blazen p)
het echte rijden zullen we maar zeggen dat doe ik toch even over de grens
daar mag en kan het ook ;)
Lekker hoor, even je uitlaat en bougies aandacht geven. _O- :+
(Ik had vroeger een tweetakt die vet liep als je niet veel accelereerde)

Helaas kom ik al jaren niet meer over de grens.
Maar heb wel sinds vijftien jaar weer de hele winter doorgereden. :}

Even een stemmige foto voor dit topic. ;)

full
 
mooie camera heeft die gast
of bedoelde jij die niet :P
 
Ik moest even zoeken welke gast. _O-:+ :t :}

Heb jij een betaalde account bij Photobucket?


gek! neen daar betaal ik niet voor, ik werk al met photobucket een jaartje of 10 dacht ik ..merk nu wel dat het geplaagd wordt door veel reclame.
ahja het werkte al jaren feiloos en daar hou ik het nu bij
 
gek! neen daar betaal ik niet voor, ik werk al met photobucket een jaartje of 10 dacht ik ..merk nu wel dat het geplaagd wordt door veel reclame.
ahja het werkte al jaren feiloos en daar hou ik het nu bij
Ik (ook) al twaalf jaar, maar kan nu al een tijd niet meer hotlinken.
Ze dwingen gewoon naar betalen. Heb me daar een partij foto's erop. :Y :X
Een liefhebber. _O-

full
 
mmm binnenkort zal de Sport toch nog aantrekelijk blijken als je hier in het topic blijft posten :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan