MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net rondje Heerhugowaard/Alkmaar/Bergen/Egmond gedaan. Waren erg veel motorrijders zeg. Toevallig nog iemand van hier? Was tussen 15.30 en 16.30.
Ik rij op een prachtige blauwe kawasaki zx6r met een veel te kort jasje :P
 
Goeiemorgen allen, geboren Amsterdammer maar al aantal jaren woonachtig in Hoogwoud. Mag ik dan officieel ook posten op dit forum? Wel zo prettig want heb sinds kort weer een nieuwe fiets waarvan het forum nauwelijks in leven is zeg maar ;) .... Een Ducati Hyperstrada 821
welkom, hier een oud Hoogwouder (en Spanbroeker)
 
@fighternorrie
dank! ;) Inmiddels verhuisd begrijp ik?

Vroeg me af of er hier wel eens wordt afgesproken stukkie te rijden ? Ergens meeten en avondritje doen bijv.?

Dit jaar zelf veel te weinig gereden, overigens door een mooie gebeurtenis, dochtertje gekregen, maar toch. Komend weekend eindelijk even klein toertje Luxemburg met vrienden.
 
@fighternorrie
dank! ;) Inmiddels verhuisd begrijp ik?

Vroeg me af of er hier wel eens wordt afgesproken stukkie te rijden ? Ergens meeten en avondritje doen bijv.?

Dit jaar zelf veel te weinig gereden, overigens door een mooie gebeurtenis, dochtertje gekregen, maar toch. Komend weekend eindelijk even klein toertje Luxemburg met vrienden.


Luxemburg is altijd mooi.. :Y
 
Schotland was inderdaad weergaloos. Al twee keer geweest. Uren rijden in de mooiste landschappen zonder iemand tegen te komen. Eigenlijk een must voor elke motorrijder :Y
 
@fighternorrie
dank! ;) Inmiddels verhuisd begrijp ik?

Vroeg me af of er hier wel eens wordt afgesproken stukkie te rijden ? Ergens meeten en avondritje doen bijv.?

Dit jaar zelf veel te weinig gereden, overigens door een mooie gebeurtenis, dochtertje gekregen, maar toch. Komend weekend eindelijk even klein toertje Luxemburg met vrienden.

We doen eigenlijk nooit meer een stukkie rijden, en als iemand wat voorstelt is er geen hond die wil of kan.
Maar voor hetzelfde geld regelen ze wat via Faceboek, en dat heb ik niet dus dan weet ik er ook nix van :N
 
Laatst bewerkt:
We doen eigenlijk nooit meer een stukkie rijden, en als iemand wat voorstelt is er geen hond die wil of kan.
Maar voor hetzelfde geld regelen ze wat via Faceboek, en dat heb ik niet dus dan weet ik er ook nix van :N


Nee man: Watsapp is waar het gebeurd tegenwoordig maar dat is een eliteclubje, daar kom je niet zomaar in O-)

:+
 
Zit zelf niet op FB, ook niet ivm werk. Dus dat zou ik dan ook missen.

Heb zoals gezegd al aardig wat fietsen gehad dus ook op veel verschillende fora hier gezeten. Daar zaten clubjes bij waar prima wat mee te organiseren was. Anderen waren ook van die eliteclubjes... alleen reageren op vaste kliek en niet op andermans vragen bijv. Heel sneu.. :/

Maar af en toe eens spontaan stukje rijden en meeten met dan weer een kleine danweer een groter groepje is prima. We hebben allemaal zo onze dingen te doen en ongetwijfeld ook een vriendengroep waar we ook al mee rijden en dat valt niet altijd even makkelijk te plannen.
 
Van het weekend verkeersregelaar voor de 100 van leeghwater geweest... Erg leuk maar daarna nog ff in mijn eentje een leuke ronde langs Schermerhorn, De Rijp, Driehuizen en Zuidschermer gereden.. Helemaal top!
Vakantie begint bijna, kan ik wat vaker een leuke ronde rijden..
 
Hangt per gemeente af.. Wij vallen onder Alkmaar en daar doe je een e-learning module.. Op zich simpele module, maar d'r zitten een paar gekke antwoorden bij die je niet goed uit de lesstof kan halen.. Je kan hem oneindig overdoen multiple choice, dus een pen en papier erbij antwoorden die je geprobeerd hebt noteren en een nieuwe poging wagen..
 
Om nog even op Schotland terug te komen: Daar heb ik 2 maal eene rondreis gemaakt met de auto, maar dat is voor mij de heilige graal qua motorrijden met absoluut hoogtepunt Applecross..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan