Yamaha T-max 530 model 2017

.
full
 
96 euro lees ik ? Best prijzig voor een spatscherm.
Na hoeveel dagen had je 'm in huis als ik vragen mag ?
 
Koopje inderdaad, die van mij kost bijna het dubbele, maar dan wel met ketting beschermer en in carbon, en nee niet voor het gewicht maar meer omdat er wat carbon look accenten op mn fiets zitten leek mij dat er wel mooi bij passen.
 
Hoi @Dirk6, hm nog geen last van gehad, wij zitten 90% van de ritten samen op de scooter en ook wel eens de stoep op en af
 
Hoi @dandev, mooi zeg, wel een stukje extra bescherming tegen het op spaten, maar uhuh heb je er al op gereden, haha ziet er nog hagelnieuw uit allemaal. Dat matje is wel slim, die van ons staat in de garage, mar nu gaat de vloer(beton) helemaal stuk van het elke keer op de bok zetten
 
@ Dirk...nu heb ik het zondag voor de eerste keer ook ondervonden maar wel met een hele extreme hoge dorpel in een winkelwandelstraat, dit om het verkeer weg te houden uiteraard en met zen tweeën erop, voordien ook al veel dorpels genomen maar was dan alles ok.

@Tijkie..96+14 euro verzendkosten..das wel wat geld maar ik had het er voor over... minder poetswerk...en staat veel mooier (persoonlijk)...ongeveer een weekje gewacht

@Rob.. haha ..had er toen ik de foto poste nog niet met gereden en ziet er nog steeds netjes uit na het rijden, je weet..ik ben een goed weer rijder, het zal niet snel vies worden...dat matje *D ...soms heb ik een heldere moment...had ook al gemerkt op de stoep dat de bok sporen achter laat.
 
@Dandev.. Hen je de Ermax hugger zelf gemonteerd? Ik heb de gebruiksaanwijzing bekeken maar vind hem erg onduidelijk. Gaatje boren schrikt mij ook erg af moet ik eerlijk zeggen.
 
Heb m'n dealer gevraagd of hij het voor me wil monteren tzt, en of ik met zo'n Hugger niet m'n garantie verspeel, je weet maar nooit ....
 
Zelf gemonteerd...is niet zo moeilijk..ben ook niet de handigste maar kan mijn plan trekken door alles eerst eens rustig te bekijken en logisch denken...je hoeft maar 1 gaatje te boren in de binnenkant van je kettingkast (riem) en de rest is op de bestaande moeren te monteren...is moeilijker dan het lijkt...er zijn 4 gaten in de hugger..dus 4 moeren losdraaien en vast zetten..ik heb eerst op plan 1 de kettingskast open gedaan en dan de hugger er eens overgezet en dan zie je hoe het in mekaar zit, op welke moeren alles moet komen...en garantie verliezen...zou niet weten waarom..ja ..er is 1 gaatje gemaakt in de plastiek ...als je ziet dat alles goed vast zit kan er weinig gebeuren .👍Danny
 
Iemand al zijn t-max opgevoerd? (MHR vario, bigbore kit 560, fuel master, andere nokkenassen). Want een standaard t-max530 ga ik op mn SH300 voorbij van 0-100km/u. Lijkt me mooie opvolger voor de SH300, maar moet het van mij wel sneller optrekken.
 
@bulldozer...is dat in standaard versie of een gepimpte ?

Wel opgevoerde sh300, met snelle nokkenas en injectie controller + Malossi MHR vario. Doet 6,5sec van 0-100km/u.
Standaard doet de t-max 530 toch 7,8 sec. van 0-100km/u?
 
Laatst bewerkt:
@ bulldozer..heb je het hier over model 2017 of 2016 want onlangs kwam ik een SH 300 tegen en die kwam toch aardig wat te kort met alle respect...nu weet ik niet wat het verschil zou zijn met een gepimpte
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan