NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

De mensen bij de belastingdienst waren zo aardig om een leuk zakcentje uit te betalen dus heb mezelf gisteren bij Termaat even goed verwend.. Ook samen met een maatje een Sena duo set er bij genomen. Werkt super! Intercom tijdens rijden nog niet geprobeerd, maar bellen wel. Andere kant had met 100km/h niet eens in de gaten dat ik op de motor zat, behalve toen ik stevig accelereerde. En FM radio is ook wel leuk als je woon-werk rijdt :)


 
volgens mij heb ik jullie gister daar zien staan stond aan de balie :9
Ik heb daar LED knipperlichten gekocht.
ziet er een stuk beter uit dan die er op zaten.

20424333_1381112468671575_3359385833686915605_o.jpg


20369570_1381112472004908_4407412540270637497_o.jpg


19989753_1381539268628895_3614909426829139101_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi!

Bijzonder lastig om nieuwe groepen motorrijders te leren kennen
in een nieuwe omgeving sinds iedereen is overgestapt op whatsapp ipv mf. Toch
een poging hier..

Bij deze een oproepje, word er Zondag nog gereden dan zou ik graag aan willen sluiten!

Ik ben Tamara, 32 jaar en woon in Gemert. Geen eigen motor op het moment, moet het
tijdelijk doen met de motor van het werk (soon to be motorinstructrice :)).
Had prive een fireblade (komt er ook weer), nu even een vstrom.
 
Er zitten gier wel een aantal oude mannen die wel een opfris cursus kunnen gebruiken, EMG achtige zeg maar.
 
Hoi!

Bijzonder lastig om nieuwe groepen motorrijders te leren kennen
in een nieuwe omgeving sinds iedereen is overgestapt op whatsapp ipv mf. Toch
een poging hier..

Bij deze een oproepje, word er Zondag nog gereden dan zou ik graag aan willen sluiten!

Ik ben Tamara, 32 jaar en woon in Gemert. Geen eigen motor op het moment, moet het
tijdelijk doen met de motor van het werk (soon to be motorinstructrice :)).
Had prive een fireblade (komt er ook weer), nu even een vstrom.

Voor iemand die vanuit de Achterhoek (meen ik me te herinneren), in Gemert terecht komt, zoek je het wel ver weg. Is het in dit topic: Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 - ook zo stil dan?

In het Nijmegen topic wordt alleen nog gemeld als er gereden is. Niet als men gaat rijden _O-
 
De mensen bij de belastingdienst waren zo aardig om een leuk zakcentje uit te betalen dus heb mezelf gisteren bij Termaat even goed verwend.. Ook samen met een maatje een Sena duo set er bij genomen. Werkt super! Intercom tijdens rijden nog niet geprobeerd, maar bellen wel. Andere kant had met 100km/h niet eens in de gaten dat ik op de motor zat, behalve toen ik stevig accelereerde. En FM radio is ook wel leuk als je woon-werk rijdt :)

[~[url="https://preview.ibb.co/dX9rAQ/IMG_1432.jpg"]afbeelding~][/url]
[~[url="https://preview.ibb.co/fKdjVQ/IMG_1431.jpg"]afbeelding~][/url]

Mooi helmpie! :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ga misschien zondag wel een stukje rijden. Volgens mij wordt het best aardig weer.

Moet mijn nieuwe band wat kilometers geven (deze ligt er pas 1000km op maar ben verrast met een spijker :( :( ). Zaterdag bij Hoegee dus maar weer nieuw rubber er onder. Even slikken en weer doorgaan, helaas.
 
Ik ga misschien zondag wel een stukje rijden. Volgens mij wordt het best aardig weer.

Moet mijn nieuwe band wat kilometers geven (deze ligt er pas 1000km op maar ben verrast met een spijker :( :( ). Zaterdag bij Hoegee dus maar weer nieuw rubber er onder. Even slikken en weer doorgaan, helaas.

Wow da's ff minder ja. Bij mooi weer sluit ik graag aan! :]
 
Hoi!

Bijzonder lastig om nieuwe groepen motorrijders te leren kennen
in een nieuwe omgeving sinds iedereen is overgestapt op whatsapp ipv mf. Toch
een poging hier..

Bij deze een oproepje, word er Zondag nog gereden dan zou ik graag aan willen sluiten!

Ik ben Tamara, 32 jaar en woon in Gemert. Geen eigen motor op het moment, moet het
tijdelijk doen met de motor van het werk (soon to be motorinstructrice :)).
Had prive een fireblade (komt er ook weer), nu even een vstrom.
Oh en welkom, wel zo sociaal :W
 
Er zitten gier wel een aantal oude mannen die wel een opfris cursus kunnen gebruiken, EMG achtige zeg maar.


Pas maar op jij als ik je tegenkom, opfriscursus :X voor jouw ja knijnekop.

Stuur je er nog uit met met 1 hand op de rug :]

of bedoelde je mij niet ?
 
Laatst bewerkt:
Hoi!

Bijzonder lastig om nieuwe groepen motorrijders te leren kennen
in een nieuwe omgeving sinds iedereen is overgestapt op whatsapp ipv mf. Toch
een poging hier..

Bij deze een oproepje, word er Zondag nog gereden dan zou ik graag aan willen sluiten!

Ik ben Tamara, 32 jaar en woon in Gemert. Geen eigen motor op het moment, moet het
tijdelijk doen met de motor van het werk (soon to be motorinstructrice :)).
Had prive een fireblade (komt er ook weer), nu even een vstrom.

:t :t :t mag ik daaruit concluderen dat je van het betere stuurwerk houdt ??

Dan mag je zeker aansluiten :Y

Als het meezit ga ik zondag wel een ronde doen, zal wel weer maasduinen en DL worden.
Ik rij vaak alleen , soms met nr34 of met een maatje die niet op MF zit en houden er een behoorlijk tempo op na op de bochtige delen.
Groepsritten worden hier bijna nooit afgesproken, is weinig animo voor.
 
Ik ga misschien zondag wel een stukje rijden. Volgens mij wordt het best aardig weer.

Moet mijn nieuwe band wat kilometers geven (deze ligt er pas 1000km op maar ben verrast met een spijker :( :( ). Zaterdag bij Hoegee dus maar weer nieuw rubber er onder. Even slikken en weer doorgaan, helaas.

Das altijd balen, geen pluutje erin laten zetten ???

FF flinke snelwegrit maken zodat ie goed warm wordt en glad laagje kan uitzweten en daarna knallen :]
 
Das altijd balen, geen pluutje erin laten zetten ???

FF flinke snelwegrit maken zodat ie goed warm wordt en glad laagje kan uitzweten en daarna knallen :]
Wel naar gevraagd maar er werd aangegeven dat je dan eigenlijk niet meer harder dan 80 mag. Maar als ik het echt wilde dan hadden ze het wel gedaan, op eigen risico uiteraard. Speel liever op safe '(
 
Laatst bewerkt:
Hi ik ben marcel. Zijn er nog personen die gaan rijden, dit weekend rij zelf het liefst in betuwe dijk en zo..groete
Welkom :) ik geloof dat er wel oren is naar een ritje a.s. Zondag. Ik heb in ieder geval wel zin, stukje rijden en ergens terrasje pakken of zo. Kan niet heel sportief rijden ivm net nieuwe achterband maar we moeten natuurlijk sowieso rekening houden met de rijstijl van iedereen.
 
Even een losse post voor het rijden. Ik begrijp dus dat er meerderen zijn die zin hebben om zondag te rijden. Zullen we ergens afspreken? Waalkade of iets dergelijks? En hoe laat? Ik hoor 't wel :]
 
Even een losse post voor het rijden. Ik begrijp dus dat er meerderen zijn die zin hebben om zondag te rijden. Zullen we ergens afspreken? Waalkade of iets dergelijks? En hoe laat? Ik hoor 't wel :]

Waalkade is prima. En wat mij betreft in de morgen of na de MotoGP (Na 15:00u). Maar als dit lastig is, dan pas ik me aan.
 
Laatst bewerkt:
~
Waalkade is prima. En wat mij betreft in de morgen of na de MotoGP (Na 15:00u). Maar als dit lastig is, dan pas ik me aan.[/quote

En dan zijn er Zondag ook nog HMV demo's in Mill........aaarggh keuzes maken |(
 
Laatst bewerkt:
Hi ik ben marcel. Zijn er nog personen die gaan rijden, dit weekend rij zelf het liefst in betuwe dijk en zo..groete



Is een mooie route, waaldijk, rijndijk en in Echteld weer waal dijk maar zo oppassen daar.
Dit jaar 2 keer gereden in het weekend; ene weekend een stille op zwarte BMW die achter 2 scheurneuzen aanzat op de rijndijk en andere weekend mannekes met lasergun op de waaldijk bij Dodewaard.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal me even voorstellen ik ben Bas kom uit dreumel en ben 49jaar oud .Ik rijd met een aprilia tuono 2007 en kom uit dreumel.Ik lees al ff mee in dit topic en vroeg me af waar jullie bij de Waal kade in Nijmegen verzamelen en hoe laat zondag.
 
Ik zal me even voorstellen ik ben Bas kom uit dreumel en ben 49jaar oud .Ik rijd met een aprilia tuono 2007 en kom uit dreumel.Ik lees al ff mee in dit topic en vroeg me af waar jullie bij de Waal kade in Nijmegen verzamelen en hoe laat zondag.
Welkom :) meestal bij een van de terrasjes daar. Tijdstip moeten we denk ik met zn allen even beslissen. Ik zou graag beetje begin vd middag willen gaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan