Fred Krugger......

Chickenhawk

MF'er
10 mrt 2005
64
0
Tiel
Onder andere op www.dbbp.com staan altijd fietsen die door Fred Krugger gebouwd worden.

Deze dingen zien er stuk voor stuk supercool uit maar volgens mij speelt hij een beetje vals want ik zie er nooit eentje met kenteken........

Op die manier kun je natuurlijk altijd de mafste en coolste dingen bouwen...

Zie ik dat nou verkeerd of heeft hij inderdaad nergens kentekens bij ?
 
Onder andere op www.dbbp.com staan altijd fietsen die door Fred Krugger gebouwd worden.

Deze dingen zien er stuk voor stuk supercool uit maar volgens mij speelt hij een beetje vals want ik zie er nooit eentje met kenteken........

Op die manier kun je natuurlijk altijd de mafste en coolste dingen bouwen...

Zie ik dat nou verkeerd of heeft hij inderdaad nergens kentekens bij ?

Geldt voor heeeeel veeeel fietsen die eerder gemaakt worden om te showen (en prijzen winnen) dan om ermee te rijden.
Bovendien komt Krugger uit Duitsland en dan heb je nog eens te maken met Tüv, dan kun je sowieso geen fatsoenlijke custombike bouwen om 'm goedgekeurd te krijgen
 
hmmmmm, dat drukt de pret dan toch een beetje he, als je er niet op kan rijden heb je er eigenlijks ook geen zak aan.......
 
Geldt voor heeeeel veeeel fietsen die eerder gemaakt worden om te showen (en prijzen winnen) dan om ermee te rijden.
Bovendien komt Krugger uit Duitsland en dan heb je nog eens te maken met Tüv, dan kun je sowieso geen fatsoenlijke custombike bouwen om 'm goedgekeurd te krijgen
Dacht dat het een belg was.
 
Tis idd 'nen belg.
Gave fietsen, maar ik zou er ook niet zo snel mee naar Zuid Frankrij rijden.
 
Dacht dat het een belg was.
Tis inderdaad een belg, ik was in de war met die Duutser.

denk, denk, denk....wat was zijn naam ook alweer......
Jongens help ff, hij stond op Motorsale met die gele banaan zonder spaken en naven
 
Yep, 10 punten voor Peter!

Ik verbaasde me er ook al over dat er foto's van hem op de site van marc v/d kwaak zouden staan, kon 't me al eigenlijk niet voorstellen
 
tja, winter is voorbij, nu moet je weer wachten tot de volgende winter he

Tis allemaal een kwestie van (priori)tijd... ;)
Misschien dat ik het op m'n heupen krijg als m'n blok klaar is over een week of 2.
Onderussen ben ik onderdelen aan het scoren en las wat beugeltjes op het frame... Nog niet echt foto waardig...
 
Krugger woont nabij Troispoint in de Ardenne. Ben een paar keer bij hem wezen kijken en hij maakt inderdaad mooie dingen. Je moet wel frans kunnen of gebrekkig engels verstaan.
Hij maakt ook motoren voor op de weg, maar de motoren die je in de bladen ziet en op de site van Mark van der Kwaak zijn meestal voor shows.

full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan