NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Ik zou eigenlijk wel graag wat eerder gaan, maar weet niet hoe de anderen dit uit komt?

Snap ik. Noem dan gewoon een redelijke tijd. En degenen die er zijn op het genoemde tijdstip kunnen aansluiten. Dat werkt het makkelijkste. Overigens wel fijn als een ieder die wil aansluiten dat ook even laat weten.
 
Laatst bewerkt:
Zo, vers rubber. De Rosso II stond helaas op backorders dus het is een Rosso III geworden. Ben benieuwd hoe deze zich houdt!

Was net op tijd thuis voor een regenbui *O*

 
Snap ik. Noem dan gewoon een redelijke tijd. En degenen die er zijn op het genoemde tijdstip kunnen aansluiten. Dat werkt het makkelijkste. Overigens wel fijn als een ieder die wil aansluiten dat ook even laat weten.
Uur of half 2 op waalkade dan? Dan kan ik evt in de ochtend nog de olie verversen en nieuw luchtfilter er in zetten :+
 
Laatst bewerkt:
Ben al een tijdje niet meer actief hier maar lees nog wel altijd mee. Nu zie ik dat er morgen gereden gaat worden en misschien sluit ik me erbij aan, moet alleen nog even de banden nog wisselen en kijken of die nog start :X .
 
Laatst bewerkt:
Flinke opkomst hier op de waalkade, man of 50 _O- is alleen niet vanuit dit topic vrees ik.. Graafseweg was afgesloten dus heb een toeristische route gevolgd..
 
Laatst bewerkt:
Hoi!

Bijzonder lastig om nieuwe groepen motorrijders te leren kennen
in een nieuwe omgeving
sinds iedereen is overgestapt op whatsapp ipv mf. Toch
een poging hier..

Bij deze een oproepje, word er Zondag nog gereden dan zou ik graag aan willen sluiten!

Ik ben Tamara, 32 jaar en woon in Gemert. Geen eigen motor op het moment, moet het
tijdelijk doen met de motor van het werk (soon to be motorinstructrice :)).
Had prive een fireblade (komt er ook weer), nu even een vstrom.

Hi ik ben marcel. Zijn er nog personen die gaan rijden, dit weekend rij zelf het liefst in betuwe dijk en zo..groete

Ben al een tijdje niet meer actief hier maar lees nog wel altijd mee. Nu zie ik dat er morgen gereden gaat worden en misschien sluit ik me erbij aan, moet alleen nog even de banden nog wisselen en kijken of die nog start :X .

Oke ik probeer er ook te zijn.

Gezien de ervaringen van de laatste jaren, hadden we het echt niet verwacht. Maar dit was echt ouderwets leuk weer. Leuk dat jullie allemaal op zijn komen dagen. Moeten we vaker doen zo :t :]
 
Laatst bewerkt:
Flinke opkomst hier op de waalkade, man of 50 _O- is alleen niet vanuit dit topic vrees ik.. Graafseweg was afgesloten dus heb een toeristische route gevolgd..

_O- :')

Ik heb niets teveel gezegd vanmorgen, toch?
Was in ieder geval een leuke tourrit. Weer eens wat anders dan als een rondje Weeze.
 
Laatst bewerkt:
Pas maar op jij als ik je tegenkom, opfriscursus :X voor jouw ja knijnekop.

Stuur je er nog uit met met 1 hand op de rug :]

of bedoelde je mij niet ?
Nou nou nou wat een gelle reactie maar blijkbaar voel je je wel aangesproken in de catogerie "ouderen".

Marioooooooooooo.
 
_O- :')

Ik heb niets teveel gezegd vanmorgen, toch?
Was in ieder geval een leuke tourrit. Weer eens wat anders dan als een rondje Weeze.

Laat me raden, jullie waren met zijn tweetjes ;) en die 50 anderen waren pensionadas op dikke choppers _O-

Ik ben vanochtend, uiteraard weer alleen }) ff weggeweest, had maar een paar uurtjes en daarna Moto gp gekeken en ja weer dat saaie rondje maasduinen weeze , maar nu niet via siebengewald terug maar via de 57 , ff weer eens gas opendraaien :9
 
Laatst bewerkt:
Laat me raden, jullie waren met zijn tweetjes ;)

Ik ben vanochtend, uiteraard weer alleen }) ff weggeweest, had maar een paar uurtjes en daarna Moto gp gekeken en ja weer dat saaie rondje maasduinen weeze , maar nu niet via siebengewald terug maar via de 57 , ff weer eens gas opendraaien :9

Jij mag niet meer raden, je gaat door voor de koelkast. En het mooiste is nog dat ik het gisteravond al voorspeld had.

Het leuke van het rondje Weeze is, dat je hem in vele varianten met diverse uitbreidingen van de route kan rijden via DL ri. Arcen :Y :]

Wij hebben gekozen voor een rondje Veluwe: Otterloo, Deelen, Arnhem, Drielsedijk. En via de Waalbandijk weer terug :]
 
Jij mag niet meer raden, je gaat door voor de koelkast. En het mooiste is nog dat ik het gisteravond al voorspeld had.

Het leuke van het rondje Weeze is, dat je hem in vele varianten met diverse uitbreidingen van de route kan rijden via DL ri. Arcen :Y :]

Wij hebben gekozen voor een rondje Veluwe: Otterloo, Deelen, Arnhem, Drielsedijk. En via de Waalbandijk weer terug :]


Ook lekker rondje, laat me nog een keer raden; op de veluwe ijsje geeten ?? koelkast ???
 
Gezien de ervaringen van de laatste jaren, hadden we het echt niet verwacht. Maar dit was echt ouderwets leuk weer. Leuk dat jullie allemaal op zijn komen dagen. Moeten we vaker doen zo :t :]
Ja ik stond toch serieus gepakt en gezakt klaar .duw mijn start knop in en niks alleen een hoop getik.ik dacht eerst een kapot start relais maar het bleek mijn accu te zijn .snel de oplader er aan.maar ik kon pas rijden rond de tijd die jullie afgesproken hadden.ik ben nog wel die kant op gegaan maar toen was er al niemand meer .Helaas een volgende keer beter.
 
Wel naar gevraagd maar er werd aangegeven dat je dan eigenlijk niet meer harder dan 80 mag. Maar als ik het echt wilde dan hadden ze het wel gedaan, op eigen risico uiteraard. Speel liever op safe '(
Dat zeggen ze allemaal. Inmiddels rij ik alweer 10.000km met een pluutje rond in mijn achterband. Geen enkel probleem. Behoud zelfs beter de druk dan mijn voorband zonder pluutje.

Daarvoor ook al een keer een pluutje gehad en de band helemaal opgereden met een kilometer of 15.000. Echt geen moment iets gemerkt van het pluutje.

Voortaan doe ik het altijd. Al wil niet iedere motorhandelaar het pluutje zetten. Gelukkig doet Dennis Ko van de Nijmeegse motorwinkel het nog wel :)

Daarnaast een poll: Resultaten plug of plu
En: Plu, veter of prop ?
 
Sorry!! Ik had inmiddels als besloten om naar de eifel te gaan en was vergeten dat hier te vermelden, denk er nu ineens aan dat ik hier een bericht had gepost en zie de reacties nu pas.
Excuus!
 
Terug
Bovenaan Onderaan