Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is met naar buiten gaan nog leuker. Allemaal meteen opstaan en duwen. Alsof de deuren dan sneller open gaan.

Mensen die in de supermarkt in de rij bij de kassa hun winkelwagentje steeds tegen je achterwerk duwen. De kassière gaat er echt niet sneller door werken :N

Veel mensen zijn toch maar ongeduldige wezens..
 
Het kan allemaal nog erger. Ik stapte vandaag in de bus na een lange werkdag. Dat ik de bus nam was op zich al erg vervelend, maar ik zat daar dus, bij te komen van een zware dag, en bij de eerstvolgende halte komt er een surinaams uitziende jongedame van ik schat midden twintig de bus binnen. Op zich niet verkeerd natuurlijk waar het niet dat ik zeker 6 keer in deze dame paste en dan was er nog vlees over zeg maar...
Er waren nog zeker 20 zitplaatsen in de bus, maar als een lasergeleide kruisraket stevende ze uiteraard recht op de lege stoel naast mij af. Ik bedoel als je zo fors ben ga dan in ieder geval naast de kleinste, dunste persoon zitten die je kan vinden ipv een redelijk grote man van 1m85. Ik probeerde nog op tijd weg te komen maar voordat ik uit mijn plaats kon springen plofte ze al naast mij neer en daarmee was iedere kans om nog van die plek weg te komen verkeken. Werkelijk ieder stukje van de rechterkant van mijn lichaam zat tegen dat van haar aan gekleefd, en de helft van mijn rechterbeen verdween in haar dijbeen. Dat was helaas niet alles, want de zon brak ook ineens door, natuurlijk aan mijn kant van de bus, waardoor het ook nog eens erg warm werd.
En tot overmaat van ramp had de jongedame ook nog eens een klein probleem met haar maagklep danwel een erg slecht gebit, waardoor om de zoveel tijd de meest afgrijselijke lucht van mottenballen gemengd met camembert voorbij kwam drijven. Een half uur heeft deze marteling geduurd....

En hoe was jullie dag?

Waarom ben je daar dan blijven zitten ?

Je wilde niet racistisch overkomen ?
 
Ik wilde haar ook weer niet kwetsen door demonstratief ergens anders te gaan zitten. En helemaal uit te stappen om dan bij de volgende bus weer in te stappen, hoewel serieus overwogen, werkt niet handig als de bus maar 1x per half uur rijdt. Dat, en bij iedere halte had ik de hoop dat ze wellicht uit zou stappen. Helaas gebeurde dat pas 1 halte voor mijn stop.
 
Ik wilde haar ook weer niet kwetsen door demonstratief ergens anders te gaan zitten. En helemaal uit te stappen om dan bij de volgende bus weer in te stappen, hoewel serieus overwogen, werkt niet handig als de bus maar 1x per half uur rijdt. Dat, en bij iedere halte had ik de hoop dat ze wellicht uit zou stappen. Helaas gebeurde dat pas 1 halte voor mijn stop.

:+
 
Vanavond onderweg naar huis zag ik iets stuiteren op de weg, leek wel een balletje ofzo. Kon het net niet ontwijken en voelde het tegen m'n handkap klappen. M'n vriendin die voor mij reed had niets gezien.

Kort daarna zag ik dat m'n spiegel niet recht meer stond... en dat er een scheur in zat.

Even later bleek m'n vriendinnetje een stuurgewicht te missen. :X
 
Het kan allemaal nog erger. Ik stapte vandaag in de bus na een lange werkdag. Dat ik de bus nam was op zich al erg vervelend, maar ik zat daar dus, bij te komen van een zware dag, en bij de eerstvolgende halte komt er een surinaams uitziende jongedame van ik schat midden twintig de bus binnen. Op zich niet verkeerd natuurlijk waar het niet dat ik zeker 6 keer in deze dame paste en dan was er nog vlees over zeg maar...
Er waren nog zeker 20 zitplaatsen in de bus, maar als een lasergeleide kruisraket stevende ze uiteraard recht op de lege stoel naast mij af. Ik bedoel als je zo fors ben ga dan in ieder geval naast de kleinste, dunste persoon zitten die je kan vinden ipv een redelijk grote man van 1m85. Ik probeerde nog op tijd weg te komen maar voordat ik uit mijn plaats kon springen plofte ze al naast mij neer en daarmee was iedere kans om nog van die plek weg te komen verkeken. Werkelijk ieder stukje van de rechterkant van mijn lichaam zat tegen dat van haar aan gekleefd, en de helft van mijn rechterbeen verdween in haar dijbeen. Dat was helaas niet alles, want de zon brak ook ineens door, natuurlijk aan mijn kant van de bus, waardoor het ook nog eens erg warm werd.
Nou ... die dame was gewoon verliefd op jou.

... en jij hebt die mooie kans gewoon aan je voorbij laten gaan?
En hoe was jullie dag?
Heel goed, ik had een dag vrij vandaag :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het kan allemaal nog erger. Ik stapte vandaag in de bus na een lange werkdag. Dat ik de bus nam was op zich al erg vervelend, maar ik zat daar dus, bij te komen van een zware dag, en bij de eerstvolgende halte komt er een surinaams uitziende jongedame van ik schat midden twintig de bus binnen. Op zich niet verkeerd natuurlijk waar het niet dat ik zeker 6 keer in deze dame paste en dan was er nog vlees over zeg maar...
Er waren nog zeker 20 zitplaatsen in de bus, maar als een lasergeleide kruisraket stevende ze uiteraard recht op de lege stoel naast mij af. Ik bedoel als je zo fors ben ga dan in ieder geval naast de kleinste, dunste persoon zitten die je kan vinden ipv een redelijk grote man van 1m85. Ik probeerde nog op tijd weg te komen maar voordat ik uit mijn plaats kon springen plofte ze al naast mij neer en daarmee was iedere kans om nog van die plek weg te komen verkeken. Werkelijk ieder stukje van de rechterkant van mijn lichaam zat tegen dat van haar aan gekleefd, en de helft van mijn rechterbeen verdween in haar dijbeen. Dat was helaas niet alles, want de zon brak ook ineens door, natuurlijk aan mijn kant van de bus, waardoor het ook nog eens erg warm werd.
En tot overmaat van ramp had de jongedame ook nog eens een klein probleem met haar maagklep danwel een erg slecht gebit, waardoor om de zoveel tijd de meest afgrijselijke lucht van mottenballen gemengd met camembert voorbij kwam drijven. Een half uur heeft deze marteling geduurd....

En....nog telefoonnummers (mobieltjes) uitgewisseld 💙
 
Ik zie op facebook een berichtje staan van een jonge 24 jarige van Surinaamse afkomst die op zoek is naar die leuke +/- 33 jarige man waar ze vandaag naast zat in de bus.
 
shirma-rouse0193.jpg

ze kan goed zingen hoorde ik.
 
Daarom dus indien vermijdbaar geen OV. Het gaat sowieso van waar je niet bent, naar waar je niet heen moet en ook nog op een tijd die je niet uitkomt. Alleen geschikt voor studenten en bejaarden.
 
Over hetzelfde fenomeen verbaasde ik me jaren geleden al als ik eens met de trein ging: stampvolle trein komt het station binnen, iedereen op het perron duikt op de deuren af en probeert de trein in te komen nog voordat andere passagiers zijn uitgestapt.
Rare bedoening...

Die vliegen bij mij net zo hard naar buiten als dat ze naar binnen willen.
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook vaak genoeg gezien. Recente: Een man die met fiets uit wilde stappen (keurig vanaf de fietsenplek) werd de weg versperd door twee kroketjes die wel heel veel haast hadden om binnen te komen. De instap werd versperd door deze picanto's, en zij wisten van geen wijken want ze moesten binnen komen en wel precies op die ene seconde. Ze sprongen direct op de treeplank op het moment dat de man met fiets daar met z'n voorwiel op stond.
Op een ietwat geïrriteerd 'Hallo mag ik ook nog uitstappen' werd gereageerd met 'JA DAT KUNNEN WIJ TOCH NIET ZIEN?!' en ten slotte heeft hij zich er tussendoor gedrukt (als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks)... De kipcorntjes zwaar over de zeik in zijn zog achterlatend, klagend over onbeleefdheid enzo.
Manmanman... Ongelooflijk hoe sommige mensen een bord voor hun kop hebben.
 
Mensen die in de supermarkt in de rij bij de kassa hun winkelwagentje steeds tegen je achterwerk duwen. De kassière gaat er echt niet sneller door werken :N

Veel mensen zijn toch maar ongeduldige wezens..
Moet je eens voor de gein met dat zelfde achterwerk terug drukken :+

De meeste snappen hem.
 
Vanmiddag tussen Fijnaart en Stampersgat gelaserd door waarschijnlijk de meest sympathieke diender van Nederland. Hij pakte me met 85 waar 60 was toegestaan.

"Ik stel voor het met een waarschuwing af te doen, dan kunt u verder genieten van deze mooie dag en nog een tank benzine kopen." *O*

Ik denk dat ik wel meer dan één tank benzine aan deze man heb te danken!
 
Vandaag ingeblikt naar Assen geweest, top dag!, maar dat ter zijde.

Terugweg heel erg onrustig jojo gedrag met veel midden en links plakkers.
Da's tot daar aan toe.

Op een gegeven moment komen 2 snelwegen samen (ter plaatse 120km/h) rijdend rechts van de blokmarkering, die over gaat in de meest rechtse baan rijdt er een auto links van me (andere zijde blokmarkering) deze reed 90-100, en gooit hem kats voor me, onder het motto, mag niet rechts voorbij |( |( |(


Dat was dus een ABSje om hem te missen, wat een droplul 't is dat ik zuinig ben op de auto van de vrouw, maar je zou hem er toch zo in laten lopen, wat een exemplaar
 
Vandaag ingeblikt naar Assen geweest, top dag!, maar dat ter zijde.

Terugweg heel erg onrustig jojo gedrag met veel midden en links plakkers.
Da's tot daar aan toe.

Op een gegeven moment komen 2 snelwegen samen (ter plaatse 120km/h) rijdend rechts van de blokmarkering, die over gaat in de meest rechtse baan rijdt er een auto links van me (andere zijde blokmarkering) deze reed 90-100, en gooit hem kats voor me, onder het motto, mag niet rechts voorbij |( |( |(


Dat was dus een ABSje om hem te missen, wat een droplul 't is dat ik zuinig ben op de auto van de vrouw, maar je zou hem er toch zo in laten lopen, wat een exemplaar

daarom rijd ik in een RangeRover uit 95. Zuipt als een dolle maar nooit last van haantjes. Want die gaan aan het spit eh op de grill })
 
daarom rijd ik in een RangeRover uit 95. Zuipt als een dolle maar nooit last van haantjes. Want die gaan aan het spit eh op de grill })
Dat gedacht sloopt er ook altijd door mij als er weer eens een of andere oelewapper op ondoordachtige wijze zich voor mij ingooit ... dan denk ik altijd "als ik nu zo een forse Ford F-150 had, met zo een overmaatse bull bar en een bataljon verstralers erop ... ik zou hem//haar het gevoel geven hem/haar "op te eten""! _O-

Maar met mijn standaard Citroën Grand C4 Picasso met 1.6HDI lukt dat niet zo goed ... :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan