Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Ja, Dennis (mijn broerke) heeft zelf de RPHA10 vorig jaar gekocht en in zijn 2e sessie goed hard eraf gestuiterd op Spa. Helm is afgeschreven maar zelf kon ie de 4e sessie alweer opstappen met zijn oude helm. Direct daarna weer een RPHA voor em besteld. Alleen geen replica meer want die meerprijs vond ie het niet nog een keer waard (maar 30 minuten plezier van een helm is wel erg weinig natuurlijk ;) )
 
Heeft er iemand nog mooie route's voor op een Garmin navigatie systeem? Sinds gister heb ik er een bezit en ik wil morgen graag een mooie rit richting de Eifel/Moezel gaan maken.
 
SOWW!!!


alweer veeeeel te lang niets meer gedaan hier op het forum....

Bij de VFR heb ik laatst de carbs. helemaal uit elkaar gehad en schoon gemaakt. Nieuw pakking setje besteld en alles afgemonteerd. Ook maar gelijk geld uit gegeven voor een dynojet setje van Tovami.
Motor op de testbank gezet en afgesteld. Loopt als een zonnetje nu! Heeerlijk is dat.

Aangezien de motorvakantie heel dicht bij komt nu, heb ik 2weken geleden een nieuwe helm gekocht want de mijne was inmiddels al 5jaar oud + zat erg los. Heb dan ook eindelijk de HJC RPHA 11 Venom gekocht!

Super helmpie en ben er erg tevreden over.

Momenteel nog bezig met het bagage rekje te fabrieken, bijna klaar. Morgen nog 4 ogen er aan lassen voor de spanbandjes en dan eventjes spuiten.
Ook nog even 4 nieuwe bandjes bestellen voor mij als voor Joris. want de rubbers zijn aardig op van joris en die van mij te oud en voel me er niet prettig bij.


De reis gaat vanuit ehv naar frankrijk. dan via de oostkant van frankrijk naar Andorra en dan vanuit Andorra gaan we via de westkant van spanje door naar portugal en dan het zuidelijkste puntje van spanje. De heen weg is al ruim 3000 km dus een hele rit maar wel een mooie rit!
maandag de 21ste vertrekken we en gaan we dus weer lekker op roadtrip met de motor en tent.!! heb er enorm zin in!!
 
Ha die Vdm racing lekker hoor wij gaan via zwarte woud naar oostenrijk,via Zwitserland naar lagio di magiore Italie en dan naar Franse alpen,dan gorgus du verdon dan de drome en via de vogezen (la mouche) weer naar huis en zon 4100 km totaal...
heb gisteren mijn motor nieuwe iridum bougies gegeven,en oliefilter en ven motorolie en versnellingsbak olie vervangen..........alleen nu blijft de vlotternaald weer hangen......mijn tank is van binnen helemaal verroest.....dus probleem.......wij vertrekken 17 augustus
Nu op vlug op zoek naar een nieuwe tank ,want zon strechted tank is wel mooi maar gevoeliger voor roest heb ik het idee en wil grotere tankinhoud dus dat wordt zoeken voor een passende...

dus even stressssssssssssssssss

net een tik op het deksel gegeven en als de tank eraf ligt dan maar zelf de carburateur schoonmaken denk ik ...

groetjes karin
 
Kijk dat zijn de betere plannen! Heel veel plezier beiden!

Ik heb tot vorige week een week of 4 vakantie gehad en een hoop tripjes gemaakt. Texel, Duitsland, Zuid Limburg, Richting Arnhem, keer Richting Zwolle en een keer richting Friesland via Noord Holland. Goed vermaakt. :)

Woensdag nog even een tas ophalen bij Harley (DCA) dan heb ik een mooie dry bag voor achterop voor bij mijn rugtas van SW Motech, set mooi compleet om in september naar Luxemburg en verder Duitsland in te gaan. :)
 
Laatst bewerkt:
SOWW!!!


alweer veeeeel te lang niets meer gedaan hier op het forum....

Bij de VFR heb ik laatst de carbs. helemaal uit elkaar gehad en schoon gemaakt. Nieuw pakking setje besteld en alles afgemonteerd. Ook maar gelijk geld uit gegeven voor een dynojet setje van Tovami.
Motor op de testbank gezet en afgesteld. Loopt als een zonnetje nu! Heeerlijk is dat.

Aangezien de motorvakantie heel dicht bij komt nu, heb ik 2weken geleden een nieuwe helm gekocht want de mijne was inmiddels al 5jaar oud + zat erg los. Heb dan ook eindelijk de HJC RPHA 11 Venom gekocht!

Super helmpie en ben er erg tevreden over.

Momenteel nog bezig met het bagage rekje te fabrieken, bijna klaar. Morgen nog 4 ogen er aan lassen voor de spanbandjes en dan eventjes spuiten.
Ook nog even 4 nieuwe bandjes bestellen voor mij als voor Joris. want de rubbers zijn aardig op van joris en die van mij te oud en voel me er niet prettig bij.


De reis gaat vanuit ehv naar frankrijk. dan via de oostkant van frankrijk naar Andorra en dan vanuit Andorra gaan we via de westkant van spanje door naar portugal en dan het zuidelijkste puntje van spanje. De heen weg is al ruim 3000 km dus een hele rit maar wel een mooie rit!
maandag de 21ste vertrekken we en gaan we dus weer lekker op roadtrip met de motor en tent.!! heb er enorm zin in!!


kijk , mooi vooruitzicht , is hij voor de rest al helemaal klaar?

voor mij zit t rijden er de komende tijd niet in.
heb de pees in me arm gescheurd.
Dus 8 weken me arm niet belasten :N
had een paar circuitdagen , weekendje moto gp oostenrijk :W :N
 
kijk , mooi vooruitzicht , is hij voor de rest al helemaal klaar?

voor mij zit t rijden er de komende tijd niet in.
heb de pees in me arm gescheurd.
Dus 8 weken me arm niet belasten :N
had een paar circuitdagen , weekendje moto gp oostenrijk :W :N

Jeetje,dat is balen !
Beterschap !
 
Kijk eens aan karin, mooie vooruitzicht ook! Top


@maikel, balen kerel. Maar goed beter nu 8 weken rust houden dan.

Ja de vfr is klaar, bagage rekje net nog even gespoten. Nog wel even nieuwe bandjes bestellen. Die dunlops die erop liggen zijn al jaartje of 8 oud... heb ook echt 0,0 gevoel.... ondanks er nog voldoende rubber opzit toch maar even nieuwe bridgestone s21's er op laten lepelen.

Heb er enorm veel zin in!!!
 
Maikel86 das niet zo mooi hou je maar goed aan die tijd...peesletsels kunnen best lang duren voordat ze echt genezen zijn .
Balen nu net in de zomer.
Sterkte ermee...

Ik heb nieuwe tank besteld en manlief laten zien watnik erop wil.
Woensdagavond nieuwe remolie erop...
Nieuwe banden komen ook nog had hele leuke aanbieding voor Michelin commander 2 voor 279 inclusief erop leggen en binnenbanden... Maar heb afspraak moeten afzeggen voor donderdag....kan zo niet rijden...
Eerst eens met nieuwe tank kijken en dan volgende probleem oplossen...
Ik wens degene die binnenkort op vakantie gaan veel plezier toe

Groetjes Karin
 
Goeiemorgen!

Gisteren weer 'ns de Mergellandroute gereden.
Had 'm in m'n Tomtom gezet; hoef ik minder op de bordjes te letten.
Onderweg viel het scherm een keer of 10 uit en begon telkens opnieuw te rekenen.
Was ie na de herstart telkens ff de verbinding met de GPS kwijt.
Al met al toch weer eens lekker gereden!

Bij thuiskomst snel de oorzaak gevonden; een breuk in de voedingskabel van de dock.

Och; heb nog 3 weken vakantie te gaan.
Vertrekken zo meteen naar Amersfoort.
Ga ik 4 dagen fietsen met m'n schatje.
 
*O* EstefanoZip: van harte gefeliciteerd met je 26e verjaardag. *O*

full
 
Laatst bewerkt:
estefano proficiat *O*


en adjuh ..ik kon met mijn leesbril op 2+ het heel goed lezen hoor hihihiihi..

Nou bestelde tank paste niet terwijl dat wel vermeld werd dus nu terug en hebben maar azijn in mijn oude tank gedaan,kwam er ook ik denk coating mee........rotzooi en nog eens rotzooi...

hopelijk kan mijn man morgen of zondag beginnen met paintjob,nu tank eraf is maar meteen een kaatje bike van maken,behalve achterspatbord dat doen we in de winter...
want over 20 dagen vertrekken we al en ik wil er nog mee rijden en er moeten nog nieuwe sloffen op.... :]
volgende week weer bloedprikken en ctscan en 8 augustus weer uitslag..... :/
 
Ik ga zo eens naar huis vanaf Spijkenisse, laatste stuk vanaf Den Bosch lekker binnendoor iig. Gister gier op het eiland wat rondgereden. :)
 
Ja wij .....klein stukje had 100 miles route gemaakt en we bleven in Swalmen steken door een weg die voortaan compleet is afgesloten,dus op naar volgend routepunt,stuurt Tom Tom ons weer terug naar punt 2...........pff dus toen maar via kronkelwegen naar huis.......
Gisteren na weer trubel benzine uit carb vlotternaald steeds blijven hangen,we tank schoongemaakt en daarna was probleem (hopelijk) opgelost dus nieuwe banden erop............en ritje gemaakt en vandaag dus weer..even veel rijden om te kijken of er nog meer problemen opduiken...

deze foto mag in de op ........adjuh
BmbrXsH.jpg


nog 18 dagen voor onze motor vakantie heb er zin in :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mensen, wordt er morgen nog gereden? Ik heb wel zin in een rondje rijden, ook wel een wat langere ronde. Mijn voorkeur 11:00hr bij de Mac zodat ik niet al te vroeg hoef op te staan.

Als ik niets hoor ga ik zelf een rondje rijden.
 
Hallo Mensen, wordt er morgen nog gereden? Ik heb wel zin in een rondje rijden, ook wel een wat langere ronde. Mijn voorkeur 11:00hr bij de Mac zodat ik niet al te vroeg hoef op te staan.

Als ik niets hoor ga ik zelf een rondje rijden.

Mooi initiatief Bart!
Kan er helaas niet bij zijn.
Vertrek morgenvroeg voor een paar dagen naar Cochem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan