MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

dit is de mijne, de mooiste :)
full
 
overmorgen ga ik terug naar circuit zolder, eens zien of het nog wat rapper kan.
De laatste keer begon ik door concentratieverlies fouten te maken in de laatste sessie en toen ging het bijna mis met mijn gashendel. Dat reageert zo fel je moet er maar naar kijken dus ieder foutje wordt direct afgestraft...
Maar je merkt met die motor wel dat ie als het hardgaat ergens makkelijker te rijden is dan in stadsverkeer
 
Ja, die reaktie op een minimale beweging v/h gashendel is absurd. Ik rijdt meestal op een andere motor (honda) maar als ik dan eens overstap op de MV moet ik altijd weer wennen. Vooral op rotondes is niet fijn omdat je het gas niet mooi kunt doseren.
 
Iemand ervaring hier met dat, in dit geval de voorhand helemaal blauw is geworden? Gaat in dit geval niet om de banden van mijn Brutale (die zijn gewoon kaal😬) maar om de banden van m'n vriendin. Heb ooit gehoord dat je ze dan gelijk moet vervangen omdat je dan geen grip meer hebt bij sportief rijgedrag? Klopt dit?
 
Uit ervaring, maar ook als ik het artikel goed lees; als je blauw is dan is het nog oke.

Ik las het dat de olie/weekmaker van je band er uit komt. En dus erg hard word. Of zal dat pas echt zijn als hij groen wordt? Nog nooit een groene band gezien maar wel banden van 15 jaar oud zonder grip.
 
Mooi! Vind het een fijne band. Voor m'n gevoel altijd grip. En slijtage niet al te snel.

Absoluut! Ik heb nu op mijn F4 de Power RS en dat is de waanzin. Top band, maar dan moet je er ook op rekenen dat het minder dan 4000 km meegaat en bovendien aan de hoge prijs zit.
 
zou iemand mij kunnen adviseren welke weerstand ik moet gebruiken voor de huidige 6watt achterste knipperlichten te vervangen voor led knipperlichten 0,5 watt
 
zou iemand mij kunnen adviseren welke weerstand ik moet gebruiken voor de huidige 6watt achterste knipperlichten te vervangen voor led knipperlichten 0,5 watt

Nee sorry. Ik heb voor mijn brutale een geïntrigreerd knipperlicht in het achterlicht gekocht. Ook LED, maar daar zat de weerstand al in.
 
Het mooiste is om een ander relais te plaatsen, dan hoef je niet te kloten met weerstanden.
 
Ik heb ook zo'n geintegreerd achterlicht....ik weet niet of dát de oorzaak is van het feit dat de knipperfrequentie hoger wordt als de motor zeer warm is.
 
Heeft iemand hier een goede manier op een navigatie of het liefst nog een houder ofzo op de MV te zetten voor je telefoon. Dat lijkt mij de beste optie. Heeft iemand een product dat daar voor geschikt is en goed te bevestigen op een brutale?
 
Laatst bewerkt:
Wie hier heeft een extra fan geplaatst ? Dat ding van mij wordt de laatste tijd zo heet bij lagere snelheid... gaat om een F4 1000 S. Op m'n vorige een grotere waterpomp maar dat hielp niet echt. Hoor dat een fan van een 1098 Duc helpt..
 
Mwah, 104 graden celsius zie ik ook wel eens op de temperatuurmeter. Doet je fan het wel? Anders misschien Water Wetter gebruiken, daar heb ik ook wel positiefs over gehoord.
 
Ik heb laatst 105 graden gezien. Wordt binnenkort door iemand in de ecu gekeken of ie er wat mee kan om m onderin in ieder geval wat rijker te zetten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan