Knipperlicht met een draad

Biker 038

Rookie
7 aug 2017
8
0
Zwolle
Ik heb nieuwe knippers gekocht maar deze hebben maar een draad ipv twee. Bij het aansluiten van 1 ging het goed dus plaatste de tweede ook. Maar bij het aanzetten knipperen ze nu allebei. Kan ik gewoon een draadje solderen bij de aansluiting van de knippers die naar de clignateur loopt?
 
Het enige wat ik mij zo voor kan stellen is dat de min aan de massa ligt. Je hebt er dan niks aan als het op plastic gemonteerd word.

Is het LED of (veel kleiner/lager wattage) ?
Constant branden duidt op een te lage belasting van het relais. Alle 2 knipperen (links en rechts als je alleen naar links knippert) zou duiden op verkeerd aanaluiten.
 
Laatst bewerkt:
Als ze aan beide kanten gaan knipperen heb je ze goed aangesloten.
het probleem is je indicatielampje in samenwerking met de lage belasting van de (led) raw's
 
Is geen led . De twee oude aansluitingen (zwart voor de clignateur) en groen en bruin voor links en rechts. Aangezien er maar een draad aan deze knippers zit heb ik ze links en rechts aangesloten. Ik vroeg mij af of ik dus een draadje aan de lamp soldeer en die aan de zwarte van de clignateur maak, is het dan opgelost? De bedrading zat aan een achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
 
Is geen led . De twee oude aansluitingen (zwart voor de clignateur) en groen en bruin voor links en rechts. Aangezien er maar een draad aan deze knippers zit heb ik ze links en rechts aangesloten. Ik vroeg mij af of ik dus een draadje aan de lamp soldeer en die aan de zwarte van de clignateur maak, is het dan opgelost? De bedrading zat aan een achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
De massa maak je door de raw aan het chassis te verbinden. Dat is dan je 2e draad. Als het niet goed aangesloten zat zouden ze het niet doen. heb je 1 of 2 indicatielampjes?
Als dat er 1 is, haal deze er dan even uit en kijk of dat het probleem verhelpt.
Hoeveel watt zijn je nieuwe raw's?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan