Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nadat dit zijspan jarenlang in onze woonplaats circuleerde mag ik deze nu hier te koop zetten van de huidige eigenaar, een vriend van me.

  • Yamaha XV750 uit 1983
  • L4e kenteken
  • Aangepaste Velorex bak met stevig eigenbouw frame
  • Hulpframe op de motor
  • Kofferdeksel in bak
  • autoaccu naast de bak
  • extra benzinetank met elektrische pomp
  • geremd 16" zijspanwiel
  • 15" achterwiel met autoband
  • Enigma schommelarmvoorvork
  • Motorblok is voorzien van startgroep en dynamo van een XV1100 (dus geen startproblemen meer)

De combinatie is niet moeders mooiste, verf beschadigd, veel kilometers (ongeveer 250.000) maar doet het nog altijd prima.
Daar is de prijs ook naar: Vraagprijs € 800,-

De foto's zijn van eerdere datum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is toch wel een zeer respectabele kilometerstand.
 
Prijs is er ook wel naar. ;)
Wat voor spatbord zit daar op? Dat is misschien wel wat voor die o mijn vx700...
 
ik zou hem bijna in de garage zetten als voorbeeld om mijn project af te bouwen.
tis echt geen geld, al is de kleur niet mijn ding maar dat is simpel op te lossen.
 
Heb zeker wel interesse 8-) hoe en waar kan ik een afspraak maken?
Ik ben alvast bereikbaar op 0621408328 en op twostroke34@hotmail.com
:P tjonge straks helemaal geen plek meer O-)
 
Ik had het ook op feestboek gezet en had met een uurtje het eerste telefoontje al. Uit het buitenland dat wel, eens kijken of ze serieus zijn. Onmiddellijk volgden er wat mailtjes van andere gegadigden.
Over de kilometerstand; bij ongveer 60.000 zijn er nieuwe, gemodificeerde, nokkenassen ingekomen. Toen gelijk maar de cilinders laten opboren en overmaat zuigers erin. Voor de rest is de dynamo 2 keer vervangen. De versnellingsbak en cardan zijn nog origineel Hij gebruikt nu wel wat olie O-)

Maar een ander blok erin en je kan weer jaren voort. Alle XV blokken passen erin. Van 700 tot 1100 cc, als ze maar cardan hebben.
 
Laatst bewerkt:
kan me ook niet voorstellen dat je er lang mee blijft zitten.
Aan alleen zijspan techniek is die dat geld al waard.
En inderdaad even een 1100 virago op de kop tikken (zijn er zat van met weinig kms zou ik denken) en je hebt een donders mooi koppelrijk zijspan
 
Volgens mij heeft een BT1100 nog steeds hetzelfde (basis) blok. Er heeft in dat paarse ding ruim een jaar een 1100 blok gezeten. helaas was de historie niet bekend van dat blok en kwam er een gat in de zuiger. Maar ik kon wel mooi het linker zijdeksel met betere startmotor en zwaardere dynamo over zetten.
Tevens zit er op deze motor een custom build ontsteking van Carmo. Omdat de 750 ontsteking niet goed werkte op een 1100. Andersom wel.
 
Dat is een mooi verdienmodel, daar ga ik eens over nadenken. Gratis adverteren, betalen (percentage) om weg te laten halen.
En natuurlijk in de kleine lettertjes het percentage noemen. 8-)
't Is nog erger, de advertenties zijn niet door mensen bij hen geplaatst, maar worden gekopieerd van MP en Speurders.

Of het echt zo werkt weet ik niet, maar dat het een dodgy site is staat vast.
 
't Is nog erger, de advertenties zijn niet door mensen bij hen geplaatst, maar worden gekopieerd van MP en Speurders.

Of het echt zo werkt weet ik niet, maar dat het een dodgy site is staat vast.

Net zoiets als "gaspedaal.nl ? Daar vind je ook stokoude advertenties alsof ze gister pas geplaatst zouden zijn. Erg vervelende site derhalve.
 
Kan best zijn maar ik heb via een 1,5 oude advertentie toch een frame gekocht. ( uiteindelijk zelfs voor niks gekregen met papieren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan