GP Brno ! 4-6 Augustus

Wie wint de GP van Brno

  • Rossi

    Stemmen: 26 44,1%
  • Marquez

    Stemmen: 13 22,0%
  • Vinales

    Stemmen: 2 3,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 11,9%
  • Lorenzo

    Stemmen: 3 5,1%
  • Crutchlow

    Stemmen: 1 1,7%
  • Dovi

    Stemmen: 5 8,5%
  • Ianonne

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zarco

    Stemmen: 2 3,4%
  • Folger

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Met alle respect voor Lorenzo; maar het begint er steeds meer op te lijken dat hij de duurste testrijder is die ooit door Ducati werd ingehuurd.
 
Lorenzo spent 15secs sitting in the box waiting on the team to prepare his second bike. Subtract that from his time and he's 7th not 16th

Mag aannemen dat Dorna dat dan wel even wijzigt in de uitslag :z
Misschien kan iemand de stand bijhouden voor het "coulda, woulda, shoulda" kampioenschap, die titel gaat vast naar Crutchlow, maar wie weet

Hij was trouwens 15e, dus gewoon weer een nummer 1 voor Jorge :t
 
Laatst bewerkt:
Dan heefttie het goed voor elkaar.....


En toch ben ik er van overtuigd dat Lorenzo daar heel anders over denkt. Begrijp me niet verkeerd; ik wou dat ik kon wat hij kan. Maar niemand heeft ooit de Ducati kunnen berijden zoals Casey Stoner het kon en deed. En Lorenzo is altijd maar een jankerd geweest; altijd lag het wel ergens aan als het niet ging zoals señor Lorenzo wilde, nooit lag het aan hem. Hij heeft heel wat uit te leggen aan het eind van het seizoen.
 
En toch ben ik er van overtuigd dat Lorenzo daar heel anders over denkt. Begrijp me niet verkeerd; ik wou dat ik kon wat hij kan. Maar niemand heeft ooit de Ducati kunnen berijden zoals Casey Stoner het kon en deed. En Lorenzo is altijd maar een jankerd geweest; altijd lag het wel ergens aan als het niet ging zoals señor Lorenzo wilde, nooit lag het aan hem. Hij heeft heel wat uit te leggen aan het eind van het seizoen.

Dus als ik het goed begrijp is hij vooruit gegaan gezien jou verhaal...het lag en het ging...
En een jankert geweest :+
 
Laatst bewerkt:
En toch ben ik er van overtuigd dat Lorenzo daar heel anders over denkt. Begrijp me niet verkeerd; ik wou dat ik kon wat hij kan. Maar niemand heeft ooit de Ducati kunnen berijden zoals Casey Stoner het kon en deed. En Lorenzo is altijd maar een jankerd geweest; altijd lag het wel ergens aan als het niet ging zoals señor Lorenzo wilde, nooit lag het aan hem. Hij heeft heel wat uit te leggen aan het eind van het seizoen.

In de MotoGP is het niet mogelijk om een rijder voorafgaand aan contractbesprekingen te laten testen op een ander merk motor, daarom moet een merk zelf inschatten of een rijder bij hun motor past, degene die dit hebben moeten inschatten hebben wat uit te leggen....

Je kan van lorenzo vinden wat je wil, maar het is een meervoudig wereldkampioen die vele races op zijn naam heeft staan, zolang hij er alles aan doet om dit alsnog te laten slagen is kan je hem weinig aanrekenen, het hoogstens een domme keuze noemen dat hij deze stap heeft gezet, hij is evengoed slachtoffer van deze situatie, op de Yamaha had hij gewoon in de top 3 gestaan nu.
 
Laatst bewerkt:
En ja hoor : het gaat weer over lorenzo :Z :Z

Marcquez lacht zijn lul uit zijn broek,al zijn directe concurrenten hebben vandaag zitten slapen :z :z
 
Met alle respect voor Lorenzo; maar het begint er steeds meer op te lijken dat hij de duurste testrijder is die ooit door Ducati werd ingehuurd.
Als zijn contract afloopt gaat ie onder contract bij de vuelta. Dan zien we hem teurg als bestuurder van een cameramotor en zeelenberg wordt cameraman. Gaan ze rennerskontem filmen _O-
 
Laatst bewerkt:
ore-18.jpg
 
Als zijn contract afloopt gaat ie onder contract bij de vuelta. Dan zien we hem teurg als bestuurder van een cameramotor en zeelenberg wordt cameraman. Gaan ze rennerskontem filmen _O-

Daar zal hij vast ook wel weer problemen krijgen met een beslagen vizier, een motor die niet bij zijn rijstijl past, of een teammaat die populairder is.
 
Met Lowes gaat het toch gewoon niet meer goedkomen...

Hij heeft al genoeg werk om zichzelf te ontwikkelen als coureur, laat staan ook nog eens een nieuwe motor in zijn eerste jaar MotoGP, lijkt me teveel gevraagd...

Rabat kun je dezelfde vraag bij stellen denk ik... waren allebei snel in de Moto2, maar in de MotoGP komt het er (nog?) niet uit..
 
Laatst bewerkt:
Lowes rijdt als het 'goed' is met een hele andere spec materiaal dan zijn collega Espargaro..

Ik vind Lowes ook een crashdummy (in de moto2 wel echt geweldige stijl), maar ik denk dat hem weinig te verwijten valt behalve het niet uit kunnen rijden van de meeste races :X
 
Familie Lowes lijkt een goede relatie met de vloer te hebben. Maar op eurosport merkten ze op dat Marquez bijna evenveel crashes had dit seizoen (was in FP1 dacht ik). En daar hoor je niemand over omdat hij presteert...
 
Familie Lowes lijkt een goede relatie met de vloer te hebben. Maar op eurosport merkten ze op dat Marquez bijna evenveel crashes had dit seizoen (was in FP1 dacht ik). En daar hoor je niemand over omdat hij presteert...

Ja dat is nu precies de kunst van de groten: Crashen als het kan en als je al de controle tijdens de wedstrijd verliest, dat je dan toch schadevrij je weg kan vervolgen. Marquez kan dat. En in de F1 zijn Schumacher en Vettel daar goede voorbeelden van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan