Algemeen TT Assen verzameltopic

Het is een stuk jonger, van 1981 mijn geboortejaar en ik zelf ook race wat het voor mij een leuk item maakt.

Maar qua formaat zou het een echte moeten zijn, hij zegt 54x79 zal wss afgerond zijn.

95 euro incl verzending, ik weet ook nog een hele oude (al ingelijst) die 250 moet kosten.
Edit: en ook nog een 1982er.


79x53.5 is mijn poster dien ik in 1974 van een boom heb gehaald in Assen
 
Vox88000, Ik weet niet of je nog naar de Gamma racingday bent geweest maar ik heb een paar petjes voor je meegenomen. Ook heb ik hier nog een pasje van de TT 2017 voor je liggen. Zie foto.
full
 
Mijn poster zou aangekomen moeten zijn, zal hem nog wel laten zien.

Kwam er ook achter dat ik nog een Rossi Gauliose poster in de schuur heb hangen. Als er mensen interesse in hebben?
 
Mijn poster zou aangekomen moeten zijn, zal hem nog wel laten zien.

Kwam er ook achter dat ik nog een Rossi Gauliose poster in de schuur heb hangen. Als er mensen interesse in hebben?

Jup, interesse! :Y
 
En mijn 1981 poster!

Gezien hoe het papier aanvoelt (oud en fragiel) neem ik wel aan dat het een echte is :) En hij ziet er smetteloos uit! :) Zelfs geen punaise gaten.

full
 
Laatst bewerkt:
8 Nederlandstalig WEGRACEBOEKEN jaargangen : 1991-1992; 1992- 1993; 1993-1994; 1998-1999; 2001-2002; 2002-2003; 2004-2005; 2005-2006 Prachtige hardcover gebonden boeken met veel prachtige foto's van o.a. Topfotograaf Henk Keulemans
In één koop 40 euro! Exlusief verzendkosten

1x The 500CC Champions; Boek van Michael Scott ( Engels)

1 x Suzuki A Legacy of performance ( Engelse tekst) Voorwoord by Kevin Schwantz
de twee engelstalige boeken krijgt u er gratis bij!
In prima staat
full

PB
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog mensen die Lucky Strike stickers hebben?
 
En mijn 1981 poster!

Gezien hoe het papier aanvoelt (oud en fragiel) neem ik wel aan dat het een echte is :) En hij ziet er smetteloos uit! :) Zelfs geen punaise gaten.

[afbeelding]

Trouwens, voor de oudere generatie...

Heb ik het goed dat de nr7 motor hier gewoon een vrije ingeving is? Barry Sheene is het niet, of is het een nog oudere rijder van voor Sheen met 7 geen rijden?
 
Trouwens, voor de oudere generatie...

Heb ik het goed dat de nr7 motor hier gewoon een vrije ingeving is? Barry Sheene is het niet, of is het een nog oudere rijder van voor Sheen met 7 geen rijden?
Ik weet niet waarom er # 7 op staat maar wel dat er voordien vele malen dezelfde poster is gebruikt. Getuige deze uit 1966
full
 

Ik verneem net het trieste nieuws dat Rob afgelopen donderdag is overleden. Wie kon afgelopen juni vermoeden dat de 50ste je laatste zou zijn? In ieder geval een mooie herinnering. R.I.P.
 
Ach ja, Rob was mijn broer en is idd 50 maal op de TT geweest.
Hoopte dat hij de 75e maal mee had kunnen maken.
Het was hem helaas niet gegund.
Rob, ouwe TT tijger, rip
Je broertje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan