Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Vandaag de z650 opgehaald en het lijkt mij inderdaad een mooie basis.

Hij gaat helemaal uit elkaar om te stralen en te coaten en verchromen.

En motorblok ook ff nakijken natuurlijk anders is het half werk ;)

Mooi, strak plan om hem ook uit elkaar te halen.
Anders blijf je bezig natuurlijk, beter gelijk goed doen :t
Welke kleur had je in gedachten voor je lakset?
En, mocht je wat missen, vraag maar. :)
 
Ik denk dat Court nu al schik heeft van zijn topic,je ziet het hoe leuk het is anderen te kunnen helpen met raad en daad bij te staan en soms onderdelen te verkrijgen cq te ruilen enz :t

Daar heb je helemaal gelijk in Rob, ik had helemaal niet verwacht dat er zovelen bezig zijn met een Z650. :t
 
Ha mannen, ik heb mijn oog laten vallen op een moderne moto guzzi. Merk dat ik te weinig tijd heb om de z650 de liefde te geven die hij verdient. Hij mag dus naar een ander baasje.

Hierbij de link: Kawasaki Motoren Kopen? Occasions Motorfiets van kawasaki

Zoals eerder in het topic aangegeven start hij moeilijk. Maar als hij eenmaal aan is, is hij niet te stoppen. De vraagprijs kan met een flinke korrel zout genomen worden overigens. Hij staat in Nieuwegein. Iemand interesse?
 
Gelijk actie ondernomen ;)

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi, strak plan om hem ook uit elkaar te halen.
Anders blijf je bezig natuurlijk, beter gelijk goed doen :t
Welke kleur had je in gedachten voor je lakset?
En, mocht je wat missen, vraag maar. :)

Ja ik wil hem graag origineel houden.
Dat lijkt mij het beste.

Als ik wat mis dan gooi ik dat in de groep :)

Ook voor tips en trucks wel leuk dit topic.
 
Maar superbike style trekt mij ook wel

Mij eigenlijk ook, eigenlijk wil ik van die kentekenloze 650 een endurance replica maken.
Maar ik weet niet of ik wel genoeg spul over hou... :+
Is ook van latere zorg natuurlijk, eerst mijn Z netjes krijgen. Maar namen als Godier-Genoud, Eddy Lawson en Yvon Duhamel staan in mijn geheugen gegrift.

full

:9~
Heb meerdere keren met classic endurance races Z650's gezien, zoals deze Z1135.. :}
 
Laatst bewerkt:
Mij eigenlijk ook, eigenlijk wil ik van die kentekenloze 650 een endurance replica maken.
Maar ik weet niet of ik wel genoeg spul over hou... :+
Is ook van latere zorg natuurlijk, eerst mijn Z netjes krijgen. Maar namen als Godier-Genoud, Eddy Lawson en Yvon Duhamel staan in mijn geheugen gegrift.

[afbeelding]
:9~
Heb meerdere keren met classic endurance races Z650's gezien, zoals deze Z1135.. :}

Dat is een leuk idee inderdaad :)

Die man waar ik deze motor van kocht vertelde me ff dat zijn overbuurman net zijn z1000 uit 79 heeft verkocht voor een appel en een ei |(

Lijkt me wel wat om die in superbike style te bouwen.

Ja eddy lawson ken ik van de zrx replica verder ben ik mischien te jong om hem te kunnen ;)
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen een z650 en een kz650 ?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, en behalve een korter achterspatbord is er weinig verschil verder. Ben trouwens op zoek naar een amerikaans achterspatbordje, zoals Marcel heeft...
Vind persoonlijk het originele spatbord te lang. :)
 
Inderdaad, en behalve een korter achterspatbord is er weinig verschil verder. Ben trouwens op zoek naar een amerikaans achterspatbordje, zoals Marcel heeft...
Vind persoonlijk het originele spatbord te lang. :)

Vindt je makkelijk op eBay.com (Amerika dus)
Ik heb voor die van mij inklusief verzendkosten zo´n 75 euro betaald........
 
Ik zoek een mooie chromen uitlaat voor mijn C3 Z650. Hoe bevalt een Vance and Hynes?
 
Laatst bewerkt:
Heb jij die gekocht Coert?? net prijsje.
Nee, ik niet, maar wil er wel 1. Eerst wat andere dingen aan de z, voor ik aan opbouwen en een achterspatbord ga denken. Ben het afgelopen weekend bezig geweest dingen naar de stort te brengen die ik dacht ooit nog eens nodig te hebben, man wat kan iemand in 12 jaar om zich heen verzamelen :X
Maar kan nu gelukkig lekker werken, lees kan mijn kont weer keren in de garage.En alles van de z650 ligt geordend klaar. :t
 
Ik zoek een mooie chromen uitlaat voor mijn C3 Z650. Hoe bevalt een Vance and Hynes?


V&H is TOP :} :Y

Had er één onder mijn Z900. Geluid is SUPER maar niet te luid (lekker sportief maar zeker geen "nekkendraaier")
Pasvorm is ook OK.

Wil ik eigenlijk ook nog een keer op de Z650 van de vrouw.

Helaas blijft hij van de vrouw :+ Ondanks dat ze ´m vandeweek omgegooid heeft vlak voor de inrit naar ons huis :(
Schade viel mee, ergste was de ontstekingsdeksel en een remhevel :X
 
V&H is TOP :} :Y

Had er één onder mijn Z900. Geluid is SUPER maar niet te luid (lekker sportief maar zeker geen "nekkendraaier")
Pasvorm is ook OK.

Wil ik eigenlijk ook nog een keer op de Z650 van de vrouw.

Helaas blijft hij van de vrouw :+ Ondanks dat ze ´m vandeweek omgegooid heeft vlak voor de inrit naar ons huis :(
Schade viel mee, ergste was de ontstekingsdeksel en een remhevel :X

Ik heb de groene z650 voorbij zien komen! Heel erg mooi👍
Vwb de Vance & Hines uitlaat, welk type raad je me aan? Ik heb even gegoogeld, en er zijn verschillende types.
als ik hem aanschaf bij "Roukema", dan ben ik bijna 600 euro kwijt. Aanschaftips?
 
Terug
Bovenaan Onderaan