Zero-rijder omgeving Den Haag

Skidz

MF'er
29 mei 2009
116
14
Moge,

Er staat in de parking onder het gebouw waar ik werk ineens een zwarte Zero S 11.4 naast de mijne! Toevallig ook forum-gebruiker?

Groetjes,

Ton.
 
Hey Ton,

Dat was ik, ben begin deze week gestart in den Haag. Was inderdaad bijzonder dat er twee zero's zo dicht bij elkaar staan (anders dan bij de dealer). De zero is al een paar jaar m'n werkpaard.

Grtz,
Rene
 
Ha Rene! Leuk dat je hier ook rondhangt!

Kom je van ver? Dit is 21km voor mij, vorige put was 55km...
 
Hey Ton,

Dat was ik, ben begin deze week gestart in den Haag. Was inderdaad bijzonder dat er twee zero's zo dicht bij elkaar staan (anders dan bij de dealer). De zero is al een paar jaar m'n werkpaard.

Grtz,
Rene
Vertel, vertel! Hoeveel KM staat er nu op en hoe houdt hij zich?
 
Net even gekeken en hij heeft 22800 km gelopen, nog niet zo heel veel dus. Tot-nu-toe maar één klacht/probleem: wiel lagers. Een van de voorwiel lagers liep bij ongeveer 15000 km helemaal in de prak waarbij ik net niet tegen de vlakte ging. Dit schijnt bij de modellen vanaf 2015 opgelost te zijn.
Buiten dat alleen slijtage materiaal bij de jaarlijkse controlebeurtjes.

Enkele reis naar den haag is ongeveer 36 km, dus het gaat nu wat harder oplopen dan bij m'n vorige klus (dat was 23 km enkele reis).

Actieradius is voor mij zo'n beetje 140 km op een lading, afhankelijk van tempo, wind en temperatuur. Ik heb hierin nog geen verschil met de eerste ritten kunnen merken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan