Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-kawasaki/m1190088141-kawasaki-z1000-in-top-staat-1ste-eigenaar.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&

Er staat een Z1000 op mp te koop bij Lemstra on Alkmaar.

Een bekende van hier???

Heb hier namelijk wel interesse in...
 
Laatst bewerkt:
Hallo Z1000 mensen!

Ik was kort in bezit van een 2014 Z1000 ABS. Op deze zat een gear indicator op de display unit zelf. Kan iemand mij vertellen of dit een optie was of dat iemand dit zelf heeft ingebouwd?

Ik had namelijk zelf het idee dat ze zonder gear indicator geleverd werden. Was dus ook verbaasd toen ik het zag. Op verkoopsites ben ik dit ook nog niet tegengekomen (wel extern geplaatste indicatoren).

Hartelijk bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat die zelf is ingebouwd want ik ben nog geen Z tegengekomen met een gearindicator in het dashboard.
 
full

full

Nog een paar fotos van de Z thuis :} ,, dit weekend alweer heel wat km's weg getikt met het mooie weer! *O* :]
 
Iemand hier een werkplaatshandboek van een z1000 uit 2011?

Tijdje geleden aangeschaft maar helaas wat gebreken. Expliciet gekocht zonder garantie dus dat is balen.

Voornamelijk de voorschriften mbt aanhaalmomenten en vervangen voorvork keerringen :)
 
Laatst bewerkt:
Hey Kawa Dissidenten!

Hoe ist hier?

Ik heb via inruil een z800 2014 performance verkregen. Mooi ding, en hoewel hij te koop staat/ gaat rijd ik er momenteel met veel plezier zelf op! En dat blijf ik gewoon doen tot ie verkocht is! Het is gewoon wel een fijne machine stiekem!

Ik mis alleen wat brutaliteit op dat ding. Wat ie qua lijnen goed kan hebben vind ik!
Spiegels zijn inmiddels veranderd. Maar nu nog:
- korte plaathouder achter
- kortere hendels
- andere knippers voor en achter

Iemand een goede tip voor die hendels? Wat past er goed op? Ik had op de superduke echte Pazzo hendels, maar dat geld... ga ik er nu niet voor uitgeven :)
Maar een goed alternatief?

Thanks!

overigens... ligt er nog iets op de plank, hoor ik het graag!

Puig ! heb ik ook.
Mooi en prima spul
 
www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-kawasaki/m1190088141-kawasaki-z1000-in-top-staat-1ste-eigenaar.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&

Er staat een Z1000 op mp te koop bij Lemstra on Alkmaar.

Een bekende van hier???

Heb hier namelijk wel interesse in...

niet bekend mee, wel met de zaak.
Prima zaak! Peter kan soms wat raar uit de hoek komen als hij ze dag niet heeft :+

Verder wel altijd superservice :t
 
Is er iemand hier bekend met een uitlaat van SC Project?
Heb momenteel een SC Project Oval Short Carbon demper op het oog maar twijfel nog..

Gaat om de 2e: SC-PROJECT EXHAUST

Ik hoor het graag!
 
Is er iemand hier bekend met een uitlaat van SC Project?
Heb momenteel een SC Project Oval Short Carbon demper op het oog maar twijfel nog..

Gaat om de 2e: SC-PROJECT EXHAUST

Ik hoor het graag!
Wel eens naar de mivv suono gekeken ?
Ook een goeie demper ook het geluid is mooi en niet asociaal hard (dit is met db killer zonder nooit geprobeerd )
 
Ik ben van plan mijn kat te verwijderen en dat op deze manier
. Ga daarom een andere bochten set kopen. Is hier iemand op het forum die dit ook gedaan heeft ? en zo ja wat zijn je bevindingen.
Ik doe het niet om pk's te vinden enkel voor een iets sportiever geluid.
 
Is er iemand hier bekend met een uitlaat van SC Project?
Heb momenteel een SC Project Oval Short Carbon demper op het oog maar twijfel nog..

Gaat om de 2e: SC-PROJECT EXHAUST

Ik hoor het graag!

Wel bekend met SC Project, maar niet op een Kawa. Heb het idee dat je ze steeds meer ziet. Voor het oog vind ik het in ieder geval erg mooie uitlaten.

Persoonlijk vind ik de GP M2 mooier. En mocht een CRT passen, die zijn helemaal gruwelijk vet })
 
Terug
Bovenaan Onderaan