Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
3x suzuka 8H gewonnen! Niet gek! Iemand een idee hoeveel rijtijd hij heeft gehad tijdens deze 8H?

Shit, helemaal vergeten! :$
Maar netjes zeg, kunnen er niet veel zeggen! :}

Suzuka 8H: Winst voor Yamaha Factory Racing Team en Michael van der Mark

16251615_10157642549109619_3418971637198520076_o.jpg
 
Waar baseer je dat op? of is de smiley cynisme?
Nee hoor maar als Nederlander kan hij er heel misschien tussen komen,zo werkt het.

Wie had nou kunnen bedenken dat Folger het zo goed zou doen tot nu toe,ik niet :N
 
Sam Lowes heeft (per ongeluk) door laten schemeren dat Alex Lowes dit jaar niet op de GP machine klimt.. Maandag avond weten we het
 
Twee jaar geleden:

BREKEND: Van der Mark in de MotoGP!!!
Michael van der Mark test de Repsol Honda fabrieksfiets van de geblesseerde Dani Pedrosa, met alle intentie er ook mee te gaan racen!
Jajaja, dat was 1 april... ;)
Dit kan wel eens waarheid worden 8-)

Tuurlijk 'wens, vader, gedachte', maar Lowes gaat er niet op zitten en Zarco wil niet. Die japanse testrijder zou kunnen, maar die dicht ik minder kansen toe op een top 10-klassering dan Michael.
 
Jajaja, dat was 1 april... ;)
Dit kan wel eens waarheid worden 8-)

Tuurlijk 'wens, vader, gedachte', maar Lowes gaat er niet op zitten en Zarco wil niet. Die japanse testrijder zou kunnen, maar die dicht ik minder kansen toe op een top 10-klassering dan Michael.
Helemaal mee eens, maar ook met Qken, eerst zien, maar het zou wel geweldig zijn, 8-)
 
Jajaja, dat was 1 april... ;)
Dit kan wel eens waarheid worden 8-)

Tuurlijk 'wens, vader, gedachte', maar Lowes gaat er niet op zitten en Zarco wil niet. Die japanse testrijder zou kunnen, maar die dicht ik minder kansen toe op een top 10-klassering dan Michael.

Nakasuga en Nozane kennen de baan niet, wel de machine.
V/d Mark wel de baan, niet de machine.
Sam Lowes heeft aangegeven dat zijn broer Alex dit jaar niet op een MotoGP machine rijdt.

Van David Emmett begrepen dat MvdM op de M1 maandag bevestigt wordt...
 
Mocht het waar zijn, zou het fijn zijn als hij nog een beetje kan testen (op een overjarig model ofzo)
 
Een Yamaha is een Yamaha hij zal enkel wat moeten wennen aan het remmen en meer aan de grote druk die er dan op hem komt te staan.

Ik denk meer aan de banden en een tot op het bot getunde R1 is bij lange na geen M1 die nog een pak meer vermogen heeft en hele andere elektronica en hele andere rijstijl vereist.
Denk niet dat je wat moet verwachten.Kijk eens naar de jongens die al jaren in de MotoGP rijden in de middenmoot,die zitten vaak binnen een seconde van de top.Ik zeg dat Michael gewoon achteraan bungelt.Het hele veld zit nog steeds te kutten met de Michelins.
En ikzelf weet niet hoe goed Michael is,ben tot nu toe niet onder de indruk geweest behalve op de Honda op Assen dus een thuisbaantje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan