Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Zeker heel leuk.

Vrijdag 9 juni van 18.30 tot 20.30 staat er een nieuwe training gepland.

Keer kennismaken van voor 25 euro incl minibike/pak/helm.
Vooraf aanmelden via de website.
 
Volgens mij reed Heavey een stukje mee vandaag op Walcheren? Bij Zoutelande kreeg de BMW weer kuren, valt soms uit als ie warm is en lage toeren draait. Even de power-commander afgesloten en stuk zonder gereden, maar dat bleek het ook niet te zijn. Injectors al gereinigd en getest, zijn nog prima. Ook al opnieuw gemapped door Frederiks maar dat lostte het ook niet op. Irritant probleem maar hij start gewoon weer nadat hij is uitgevallen.
 
ben nieuw in motorrijden wereld... heb 1,5 maand een motor en ben toevallig op rijden in zeeland terecht gekomen. ik zocht nl. leuke wegen om te proberen.

wordt er nog actief wat gedaan in de regio via deze draad of...? is het beetje doodgebloed O-)
 
ben nieuw in motorrijden wereld... heb 1,5 maand een motor en ben toevallig op rijden in zeeland terecht gekomen. ik zocht nl. leuke wegen om te proberen.

wordt er nog actief wat gedaan in de regio via deze draad of...? is het beetje doodgebloed O-)

Dit jaar gebeurt er niet veel eigenlijk... :/
 
ben nieuw in motorrijden wereld... heb 1,5 maand een motor en ben toevallig op rijden in zeeland terecht gekomen. ik zocht nl. leuke wegen om te proberen.

wordt er nog actief wat gedaan in de regio via deze draad of...? is het beetje doodgebloed O-)
Welkom op het forum.
Er zou een groepje via een app actief moeten zijn ivm toerritjes.
 
Ok. Dus het is een beetje verplaatst? Van het forum naar de app?.. wat voor soort ritjes zijn het? Sportief of meer tour?
 
Ok. Dus het is een beetje verplaatst? Van het forum naar de app?.. wat voor soort ritjes zijn het? Sportief of meer tour?

Sportieve tourritjes :+ Haha
Geen slakkegang cruisen maar ook geen circuit-taferelen als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon lekker rondje rijden, niet te gek maar gewoon lekker vlot met tijd voor een babbeltje tussendoor.
 
Ha. topic leeft weer.
ik heb ook wel belangstelling om eens mee te rijden.
Ben komende tijd veel in Zld.
Is Rensdw nog steeds app-groep-admin ?
 
Sorry was even druk met andere dingen. Als je je nummer naar mij stuurt dan voeg ik je toe. We rijden sportievere ritjes (zie post Floris) op avonden en int weekend en ik probeer het een paar dagen van te voren aan te kondigen. Hangt af van animo en weer natuurlijk. Het is een vrij diverse groep, als we rijden dan is het meestal in groepje van max. 6.

Ik deed nog wel eens een oproep voor een openbare rit hier op het forum maar dat doe ik niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Laatst mijn balhoofdslager laten vervangen. Een wereld van verschil. Rij al lang met mijn Honda en de slijtage is er langzaam ingekomen, dan merk je het eigenlijk niet en pas je je stuurgedrag er onbewust op aan. Maar toen reed ik is op een andere motor en kreeg ook opmerking over het zware sturen van die van mij. Even getest met een gladde plastic tas onder mijn voorband te leggen, en toen was het zware punt wel heel duidelijk voelbaar. Samen met een nieuwe kettingset voelt m'n Honda nog beter aan als toen ik hem kocht met 20k minder op de teller.

Dus tip van Sven: stel vervangen balhoofdlager niet uit.
 
Er is ook nog een forum ZMVC zit ook niet veel leven in, maar momenteel meer dan hier.
Daar zitten 2 toerritten per jaar in.
En bij voldoende interesse ook toerritjes .

Zit ook nog wel eens te kijken op ZMVC maar inderdaad veel aktie is daar ook niet,heb zelf met een paar maatjes een groeps App en we rijden toch erg regelmatig een rondje Zeeland of zo wrl een beetje Up Tempo
 
Terug
Bovenaan Onderaan