MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohai Kawa :W
full
 
Dat mag :Y

Ik zie net ook dat heel de OP een chaos is dankzij photobucket... misschien dat meerdere mensen iets veranderd willen? Dan doet ik dat allemaal ff in ern keer :Y
 
Dat mag :Y

Ik zie net ook dat heel de OP een chaos is dankzij photobucket... misschien dat meerdere mensen iets veranderd willen? Dan doet ik dat allemaal ff in ern keer :Y


photobucket heeft zijn eigen doodvonnis getekend, niemand gaat gebruik maken van die "aanbieding" en stapt over naar iets anders, vind het slecht dat je niet kan door klikken, veel content zal zou niet bruikbaar zijn.
 
Dat mag :Y

Ik zie net ook dat heel de OP een chaos is dankzij photobucket... misschien dat meerdere mensen iets veranderd willen? Dan doet ik dat allemaal ff in ern keer :Y
Sta er niet in dus hoeft er ook niets veranderd te worden ;)
 
Dat mag :Y

Ik zie net ook dat heel de OP een chaos is dankzij photobucket... misschien dat meerdere mensen iets veranderd willen? Dan doet ik dat allemaal ff in ern keer :Y

Ach doe eens gek, gooi mij er ook maar weer eens in..

full
 
Laatst bewerkt:
Ja, das ff lekker, wil ik net de OP gaan aanpassen, gebeurd dit... -O-

Feli met verkoop, al enig idee wat de opvolger wordt?
 
De opvolger is gekocht, maar moet nog even naar de goede kant van de grens gebracht worden.

Tis een 1e generatie versys 650 geworden in kikker 🐸 groen.

Zithouding van de sv was mij toch een tikkie te sportief.
 
De opvolger is gekocht, maar moet nog even naar de goede kant van de grens gebracht worden.

Tis een 1e generatie versys 650 geworden in kikker 🐸 groen.

Zithouding van de sv was mij toch een tikkie te sportief.
Da's heel wat anders.. wel een fijne stuurfiets als ik het goed begrepen heb :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan