Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Americanbikestore is gesloten tot 20 augustus.
Kent iemand nog andere sites waar je revisie-onderdelen kan bestellen? Ik ben bezig met de voorrem (hoofdremcilinder en remklauw) van mijn 1984 fxwg. Op americanbikestore kan ik momenteel dus niet terecht voor revisie-kitjes. Ook wil ik graag een stalen remleiding monteren, enig idee waar ik daar best voor terecht kan, leiding en banjobouten?
Alvast bedankt.
Www.chopperheaven.nl
 
Americanbikestore is gesloten tot 20 augustus.
Kent iemand nog andere sites waar je revisie-onderdelen kan bestellen? Ik ben bezig met de voorrem (hoofdremcilinder en remklauw) van mijn 1984 fxwg. Op americanbikestore kan ik momenteel dus niet terecht voor revisie-kitjes. Ook wil ik graag een stalen remleiding monteren, enig idee waar ik daar best voor terecht kan, leiding en banjobouten?
Alvast bedankt.
Webshop voor Harley Davidson | Last Rebel
Harley Davidson Service, Onderdelen, Onderhoud, Reparatie, High Performance Onderdelen, Accessoires.
 
Ook even een foto van mijn aanwinst..
Groeten vanuit de regio Tilburg !!

full
 
Nice, vind de spaakwielen echt tof ook :)
Je wil die solo seat zeker niet ruilen tegen mijn duo he, toevallig?
 
Ergens op een aanhanger! :+


Haha, lekker positief hier... we hebben het wel over de meest legendarische motor fabrikant he :)

Ik ben een Jap gewend, dus qua betrouwbaarheid moet deze HD mij nog gaan overtuigen... De HD staat al wel met 2-0 voor, het karakter, het geluid en de uitstraling, daar kan geen van mijn oude Jappen tegenop ;)
 
Laatst bewerkt:
Haha, lekker positief hier... we hebben het wel over de meest legendarische motor fabrikant he :)

Ik ben een Jap gewend, dus qua betrouwbaarheid moet deze HD mij nog gaan overtuigen... De HD staat al wel met 2-0 voor, het karakter, het geluid en de uitstraling, daar kan geen van mijn oude Jappen tegenop ;)


Na een jaar gil je weer om een jap en z`n betrouwbaarheid . ;)

Geintje :+ ``` een mooie bakfiets .. :Y
 
Laatst bewerkt:
Snap er niks van bougie voorste cilinder is ZWART en de bougie van de achterste cilinder is mooi licht bruin.
De motor loopt stationair niet fijn maar rijd verder prima. Wie weet wat de oplossing hiervoor is? Motor is een evo uit 1986.


21500c0e7ce6a892b942ca77a7e5a6a6
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bougiekleur kijken is veradelijk en n vak apart.

Zorg er eerst voor het stationair goed loopt. Van daaruit ga je verder.

Tjeck op valse lucht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan