Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Neeejjj hahaha, dit is mijn lease gebakje, best zat voor een allroad testritje
PEUGEOT__308__BLUE_HDI_S-S_SW_GT__DIESEL__WHITE__2016__KP66HBE-08_md.jpg


De route heb ik voor een groot gedeelte klaar, (al ruim 3,5 uur rijplezier) maar mocht ik nog inspiratie tekort komen dan meld ik mezelf! ;) iig bedankt voor het aanbod! :)
 
Meer naar het westen in Brabant Oirschot en Tilburg is nog genoeg toegankelijk spul te vinden.
Kunnen we best eens route gaan uitzoeken vanuit Schijndel ook niet zo ver weg GsxrEd.

Heb Edje al enkele tracks gestuurd, die ik afgelopen jaren met Walrus (Oirschot) heb gereden.. dus wie weet zit er iets tussen..
 
Er zat zeker wat tussen, alleen gaan we met de route de hele andere kant op, denk aan mijn dorpje (heul veul zandpaden) en en de wat oostelijke en zuidelijke dorpen ;)
 
Bij dezen wil ik me afmelden voor de rit, dit omdat mijn allroad naar alle waarschijnlijkheid de deur uit gaat.

Voorlopig gaat het even een straatfiets worden die met wat meer comfort snelweg pakt, zodra ik volgend jaar wat meer gespaard heb gaat er weer een allroad komen (V-strom 650?)
 
Kan je de allroad er niet gewoon bij houden?

Zo'n ding eet toch geen brood?
 
Laatst bewerkt:
Aha misschien wel door het buitengebied van Mariahout/Lieshout.

Hihi misschien wel ;)

Maar eerlijk gezegd; ik heb ondertussen verschillende routes gereden en ik vind toch Ons Skijndel wel het mooiste gebied om lekker te blubberen en om te spelen in het zand. Maar aangezien het een allroad route gaat worden moet ik ook wel een aantal km asfalt erin opnemen. Grindpaden hebben wij hier amper, het is klinkers, gras, zand of asfalt hahaha
 
Even een oproep aan de voorrijders; willen jullie mij even een PM sturen met daarin jouw mailadres?

Ook wil ik even weten wat voor navigatie systeem je hebt, aangezien ikzelf merk dat TomTom met hele belangrijke waypoints totaal anders om gaat... TT houdt niet van onverhard hahaha
 
Bij deze moet ik mij helaas afmelden voor de rit, omdat mijn Allroad motor is verkocht en er even niks nieuws zit aan te komen.

Bedankt voor de mogelijkheid en iedereen alvast een mooie dag toegewenst!
 
Bij deze moet ik mij helaas afmelden voor de rit, omdat mijn Allroad motor is verkocht en er even niks nieuws zit aan te komen.

Bedankt voor de mogelijkheid en iedereen alvast een mooie dag toegewenst!

Niks aan te doen! ;)

Ik heb je eraf gehaald
 
Voor wie de vorige Allroad rit gemist heeft; Komende zondag wil ik weer het Veluwe allroad ritje gaan ploffen. 10.30 uur bij de MacDrek Nijkerk. Mocht er iemand achter de Begonia's weg willen........ :P

 
Dat is jammer, zie het nu pas, ;(

Had graag aangehaakt en Detox hier al nav. vorige rit een PM over gestuurd maar dat is blikbaar niet gelezen.
Nu ik deze ook weer te laat gezien.

Gr Newie
 
Voor wie de vorige Allroad rit gemist heeft; Komende zondag wil ik weer het Veluwe allroad ritje gaan ploffen. 10.30 uur bij de MacDrek Nijkerk. Mocht er iemand achter de Begonia's weg willen........ :P


Had graag aangesloten, maar helaas vandaag verhinderd... Mocht je binnenkort weer zoiets hebben, even eerder reageren dan kan ik mijn agenda er omheen plannen ;)
 
Voor wie de vorige Allroad rit gemist heeft; Komende zondag wil ik weer het Veluwe allroad ritje gaan ploffen. 10.30 uur bij de MacDrek Nijkerk. Mocht er iemand achter de Begonia's weg willen........ :P
Riegtieg sjade.. hette ieg das fruwer geseen dan hette ieg gern mietgefaarn..
 
Kleine update; de route is klaar (denk ik...) en zondag ga ik deze voor de eerste keer zelf even rijden.


Zondagavond post ik de gegevens even qua lengte en tijdsduur (ik zal mezelf aan de verkeerregels houden zodat de tijdsduur ook werkelijk klopt! O-) )


Wel is het zo dat we onderweg verdraaid weinig benzinepompen zullen tegenkomen maar mag aannemen dat de meeste brommers minimaal 100km op een volle tank kunnen rijden :]


 
Laatst bewerkt:
~
Kleine update; de route is klaar (denk ik...) en zondag ga ik deze voor de eerste keer zelf even rijden.


Zondagavond post ik de gegevens even qua lengte en tijdsduur (ik zal mezelf aan de verkeerregels houden zodat de tijdsduur ook werkelijk klopt! O-) )

Als je met die cr500 rijd,zal dat laatste niet meevallen :N
 
Ik wil dolgraag meerijden met mn 950 Adventure.
Ik woon sinds een paar maandjes in Eindhoven (kom uit het noorden) en sta te popelen om NB te verkennen
Is er nog plek 😃

Richard
 
Ik wil dolgraag meerijden met mn 950 Adventure.
Ik woon sinds een paar maandjes in Eindhoven (kom uit het noorden) en sta te popelen om NB te verkennen
Is er nog plek 😃

Richard

Hoi Richard, ik zet je erbij! ;) Ikzelf ben ook import Brabo (geboren en getogen in Rotterdam) je gaat een keertje stappen in Den Bosch en voor ik het wist was ik unne gast ut Skijndel hahaha ik denk dat je Brabant echt wel gaat waarderen! ;)
 
Ik heb geen zware all-road, maar slechts een licht NX250je, ben ik dan toch welkom?

Ik ben van nature enorm gastvrij en heb echt als motto hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Natuurlijk is iedereen meer dan welkom bij de start/finish maar helaas moeten wij wel een beetje kritisch zijn met de aanmeldingen die de rit daadwerkelijk gaan rijden. :/

Het is echt een rit voor de wat zwaardere modellen, een XL gaat nog net maar een 250CC past denk ik niet in het plaatje. Misschien kan je een zwaarder model motor van iemand lenen ofzo? Dan zet ik je er natuurlijk graag bij! :t
 
Laatst bewerkt:
\
Kleine update; de route is klaar (denk ik...) en zondag ga ik deze voor de eerste keer zelf even rijden.


Zondagavond post ik de gegevens even qua lengte en tijdsduur (ik zal mezelf aan de verkeerregels houden zodat de tijdsduur ook werkelijk klopt! O-) )

Als je met die cr500 rijd,zal dat laatste niet meevallen :N

Tja... moet jullie eerlijk bekennen dat ik de rit nog niet helemaal gereden heb zoals ik deze uitgestippeld heb. Ik ben een paar weken geleden geopereerd aan mijn linkerknie en ik heb echt enorme moeite om vanuit zitpositie te gaan staan. En gaan staan op de stepjes is toch echt wel een must als je over de zandpaden moet... Halverwege de rit ben ik gestopt, de pijn was even te hevig maar deze zondag ga ik het weer proberen.... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan