EGT 2017

Ik ben er ook niet bij. :N
Bij mij eigen schuld omdat ik er andere vakantie plannen overheen heb geschoven. :Y

Wat dat betreft heb ik dit jaar een behoorlijk gevarieerde zomervakantie. *O*
En lekker vier volle weken vrij. *O*


Veel stuurplezier, driewieler-kijk-plezier en gezelligheid gewenst. :]
 
Wij komen alleen op zaterdag even kijken.
De kampeer spullen staan al op een camping in Limburg dan. Dus dan maar even heen en weer rijden!
 
Ik heb al een alternatieve route klaar Staan in de TT. Dan kom ik na spa op de snelweg. Misschien beter dat maar doen!

Maar hoe is jullie ervaring met de file? Wil in 8 uur vertrekken ofzo dan zal je rond 9 uur ter hoogte van spa zijn!
 
Vorig jaar was het op zondag chaos daar. Wij hebben toen de E42 helemaal ontweken, iets naar het zuiden en dan de E25 naar Luik genomen.
Was toen ook zeer warm, dan is file rijden met het span niet fijn...
 
Als je na spa op de snelweg komt dan heb je kans op file het beste is via eupen en barrac
de michel richting malmedy quote]robm84 schreef op 14 augustus 2017 @ 17:52:
Ik heb al een alternatieve route klaar Staan in de TT. Dan kom ik na spa op de snelweg. Misschien beter dat maar doen!

Maar hoe is jullie ervaring met de file? Wil in 8 uur vertrekken ofzo dan zal je rond 9 uur ter hoogte van spa zijn!~[/quote]
 
Onze planning is om op Donderdag in de middag naar Weiswampach te rijden. De bedoeling is om op hetzelfde plekje als afgelopen keer te gaan staan.
 
Ik ga erbij zijn, eerste keer. Met Suzuki gsx1100g-EML. Kan pas vrijdag na werktijd rijden. Heb ik nog tips nodig? biertjes meenemen of is er voldoende te koop? Ontbijt / kookspul mee? Is er een Nederlandse hoekje tussen alle Duitsers? Etc?
Groet, Dik
 
Onze planning is om op Donderdag in de middag naar Weiswampach te rijden. De bedoeling is om op hetzelfde plekje als afgelopen keer te gaan staan.

Waar was dat ook al weer? Dat veldje aan het water toch? Mogelijk kom ik dit jaar wat later, pas op zaterdag. ( maar dan breng ik wel wat vrinden mee, altijd leuk)
 
Ik ga erbij zijn, eerste keer. Met Suzuki gsx1100g-EML. Kan pas vrijdag na werktijd rijden. Heb ik nog tips nodig? biertjes meenemen of is er voldoende te koop? Ontbijt / kookspul mee? Is er een Nederlandse hoekje tussen alle Duitsers? Etc?
Groet, Dik

Dik Folmer ;)
 
Laatst bewerkt:
Yep JFJ, that's me. Jij niet, las ik? Storingsdienst?

Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn Dik, heb teveel dit jaar, maar dat is absolute luxe. Misschien treffen we elkaar tijdens Slakkerbot?
 
ah, gezien. Ziet er leuk uit. Maar dat weekend organiseer ik een rockfestivalletje in Amersfoort (TheSheilaFarm) dus daar word ik verwacht. Helaas. Volgend jaar Genemuiden weer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan