Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Aardig gechargeerd gesteld he...Hij geeft aan dat hij het gevoel had om mee te kunnen voor de overwinning. En gezien z'n rijden in de trainingen kan ik niet eens zeggen dat het grootspraak was (en ik ben bepaald geen Lorenzo fan). Hij zat er in elk geval een stuk lekkerder op dan voor de zomerbreak.

In dat geval hoeft hij zich toch niet zo druk te maken? Als hij er zo'n goed gevoel over heeft, komt die overwinning er toch wel.
 
Laatst bewerkt:
Dan mag ie het in Oostenrijk dan wel is waar maken met zn grote mond... ben benieuwd!
 
Lorenzo doet me een beetje aan Freddie Spencer denken met zijn incidentele en kortstondige kopposities.
 
Leg eens uit welke races,snap het ff niet :?

Lorenzo is al een paar keer dit jaar goed gestart. Daarbij nam hij de leiding, bijvoorbeeld in Mugello en Brno, om vervolgens toch weer terug te zakken naar een resultaat ergens tussen p6 en laatste.
 
Lorenzo is al een paar keer dit jaar goed gestart. Daarbij nam hij de leiding, bijvoorbeeld in Mugello en Brno, om vervolgens toch weer terug te zakken naar een resultaat ergens tussen p6 en laatste.
Dit heeft andere oorzaken.
Bij Fast Freddie was het niet de fiets maar meer fysieke en later vooral mentale problemen.
 
Ik dacht met name aan deze:

GP van Engeland op Donington, in 1987.

De eerste stuiptrekking van Freddie, er zouden er nog vele volgen.
Hij ging wel als een kogel na veel races te hebben gemist.
Zijn ellende begon vanaf de eerste GP 1986 Jarama met zijn opgepomte armen toen leidend de race zonder een enkele wintertraining.
Ik snap je wel Spencer was wel zo ben ik niet 100% fit of gaat het niet doeiiiiiiiiiiii :W
Heel jammer want zonder die problemen waren er zonder twijfel veel meer kampioenschappen door Fast Freddie behaald.

Oja het is een Lorenzotopic :)
 
Weer een knap helmpje :t

full
 
Ik vind het leuk dat JL de pace weer te pakken heeft. Hoe meer toppers voorin het veld, hoe beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan