Motogp Redbullring Oostenrijk Spielberg 2017..

Ik krijg toch zo'n slappe lul van het treintje rijden in de laatste stint. Zelfs een groepje wat nog ff door de pits ging....gewoon rondes weggooien.

Had ook meer ingezeten voor Bo denk ik, amper verbeterd tov de voorlaatste stint. Maar wel goed de snelheid erin dus erg benieuwd naar morgen!
 
Gadver wat is dit elke keer een geouwehoer met de kwalificatie van de moto3.
Het ziet er niet uit en levert een boel gezeik op. Daarnaast vind ik dat je het niet kunt maken naar de vors betalende bezoekers toe. Wat mij betreft gauw ingrijpen zodat deze onzin aan banden wordt gelegd.
 
Gadver wat is dit elke keer een geouwehoer met de kwalificatie van de moto3.
Het ziet er niet uit en levert een boel gezeik op. Daarnaast vind ik dat je het niet kunt maken naar de vors betalende bezoekers toe. Wat mij betreft gauw ingrijpen zodat deze onzin aan banden wordt gelegd.

:^
 
Man, man, man qua rijderskills moet je toch respect hebben voor Marquez, als je ziet hoe hij de Duc's voorbij ging. Denk toch nog even terug aan die roemruchte race in 2015, waar hij Lorenzo "niet voorbij kon" :X

En met alle respect voor Rossi, maar eens te meer blijkt dat hij op zijn max rijdt en gewoon moeite heeft om de concurrentie bij te houden. Ik mis Petrucci, wat is er gebeurd?
 
Al zijn de skills van Marquez nog zo snel,dovi achterhaalt hem wel :+


*O* *O* *O* *O*

Eindelijk weer eens een echte wedstrijd :o :o :o *O* *O* *O*
 
Wow wat een mooie finish zeg! Prachtig verdedigd en prachtige overwinning van Dovi! :}
 
Man, man, man qua rijderskills moet je toch respect hebben voor Marquez, als je ziet hoe hij de Duc's voorbij ging. Denk toch nog even terug aan die roemruchte race in 2015, waar hij Lorenzo "niet voorbij kon" :X

En met alle respect voor Rossi, maar eens te meer blijkt dat hij op zijn max rijdt en gewoon moeite heeft om de concurrentie bij te houden. Ik mis Petrucci, wat is er gebeurd?
Volgende x staat Rossi er weer en is ie weer de topper van het veld. Nr 34 jij zou toch beter moeten weten
 
Volgende x staat Rossi er weer en is ie weer de topper van het veld. Nr 34 jij zou toch beter moeten weten

Ik vraag het me dus serieus af. Van de titelkandidaten, finisht Rossi te vaak als laatste. Als hij kans wil maken op de titel, zal hij zich toch echt vaker moeten mengen in de strijd om P1. Just my 2 cents.
 
Kijk is welke banen er nog komen. Duidelijk te zien vandaag dat dit geen Yamaha baan is. Brno vorige week geen normale race. Daarvoor chassis problemen. Volgende race Silverstone... We zullen zien...ik heb er in ieder geval nog vertrouwen in✊
 
Kijk is welke banen er nog komen. Duidelijk te zien vandaag dat dit geen Yamaha baan is. Brno vorige week geen normale race. Daarvoor chassis problemen. Volgende race Silverstone... We zullen zien...ik heb er in ieder geval nog vertrouwen in✊

Ieder weekend een probleem tegenover ieder weekend podium betekent dat je hard op weg bent het kampioenschap te verliezen... Dat geldt zowel voor Vinales als voor Rossi. Als de Tech3 Yamaha haast elk weekend aan je hielen zit te kauwen, is er echt iets verkeerd gegaan.
 
Kijk is welke banen er nog komen. Duidelijk te zien vandaag dat dit geen Yamaha baan is. Brno vorige week geen normale race. Daarvoor chassis problemen. Volgende race Silverstone... We zullen zien...ik heb er in ieder geval nog vertrouwen in✊


Geen Yamaha baan? Waarom kon Zarco dan beter meekomen dan de fabrieks Yamaha's? En doe nu niet net alsof Silverstone wél een Yamaha baan is..
 
Het valt me op hoeveel Dovi,de laatste jaren, mentaal gegroeid is.
Vroegah was ie een subtopper die steevast van het podium gereden werd :')
Menigeen was bij die laatste actie van Marquez in een fout gedwongen,Dovi gaf geen krimp en hield strak zijn lijn aan. :]
Had zelf nog tijd een gebaar naar Marc te maken in de geest van"dat werkt niet jochie" :+

Dovi wereld kampioen *O* *O* ik duim voor hem :t :t :t :t :t
 
Laatst bewerkt:
Het valt me op hoeveel Dovi,de laatste jaren, mentaal gegroeid is.
Vroegah was ie een subtopper die steevast van het podium gereden werd :')
Menigeen was bij die laatste actie van Marquez in een fout gedwongen,Dovi gaf geen krimp en hield strak zijn lijn aan. :]
Had zelf nog tijd een gebaar naar Marc te maken in de geest van"dat werkt niet jochie" :+

Dovi wereld kampioen *O* *O* ik duim voor hem :t :t :t :t :t

Zou mooi zijn als het maar een Ducati is ...hoop dat JORGE wat meer bij de kop kan blijven en zo een blok/buffer kan maken als dovi ervoor zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan