Motogp Redbullring Oostenrijk Spielberg 2017..

Zou mooi zijn als het maar een Ducati is ...hoop dat JORGE wat meer bij de kop kan blijven en zo een blok/buffer kan maken als dovi ervoor zit.
Jij bent van de ducati,ik van een andere italiaan,alleen die doen niet mee :+

full



Ik ben dus vooral voor Dovi,dat ie het met een Duc doet is verder :t
 
Geen Yamaha baan? Waarom kon Zarco dan beter meekomen dan de fabrieks Yamaha's? En doe nu niet net alsof Silverstone wél een Yamaha baan is..
Silverstone pure suzuki baan... nee grapje... Vinales heeft vorig jaar op de Suzuki wel dominant gewonnen. Dus hij maakt denk ik een grote kans op de overwinning dit jaar. Zo niet,dan mag Yamaha zich wel is achter de oren krabben
 
Laatst bewerkt:
Silverstone pure suzuki baan...

Hiero in de buurt van Tilburg moet je vooral met een Honda CBR 600 F(en alleen die) rijden.
Anders wordt het lastig om door de bochten te komen :')
Ik wordt ook altijd steevast eruit gereden door die brommers -O-
 
Als je niet alleen naar de voorkant van het veld kijkt dan valt die 10e plek van Kallio met de KTM toch ook wel op prima gereden en dat Zarco de 2 fabrieks Yadrama's er uit rijdt en 46 na een remfout toch niet echt meer naar voren kan komen zo was het een wedstrijd met van alles en een goede winnaar.
 
Kijk is welke banen er nog komen. Duidelijk te zien vandaag dat dit geen Yamaha baan is. Brno vorige week geen normale race. Daarvoor chassis problemen. Volgende race Silverstone... We zullen zien...ik heb er in ieder geval nog vertrouwen in✊

Die chassisproblemen zijn er nog steeds. Wellicht dat er nog een racewin bijkomt voor Rossi (mag in Italie gebeuren), maar qua wereldtitel is het seizoen wel verkeken, vrees ik.
 
Het valt me op hoeveel Dovi,de laatste jaren, mentaal gegroeid is.
Vroegah was ie een subtopper die steevast van het podium gereden werd :')
Menigeen was bij die laatste actie van Marquez in een fout gedwongen,Dovi gaf geen krimp en hield strak zijn lijn aan. :]
Had zelf nog tijd een gebaar naar Marc te maken in de geest van"dat werkt niet jochie" :+

Dovi wereld kampioen *O* *O* ik duim voor hem :t :t :t :t :t
Hij heeft veel kunnen oefenen met Hayden en Iannone.
Vaak kwam het op de laatste bocht aan. Wat een gevechten waren dat.
Zondag was gewoon een deja vu voor hem. _O- :}
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan