Ervaringen met HP motoren Eemnes

Staat een zo op het oog erg mooie blauwe zx 12 r.
Wel weer met het bekende verhaal, 1e eigenaar etc.
Met in het achterhoofd dat het louche lui zijn, misschien toch maar eens gaan kijken.
De verkoopprijs is iig niet te laag, misschien is deze wel eerlijk ingekocht😇
 
Staat een zo op het oog erg mooie blauwe zx 12 r.
Wel weer met het bekende verhaal, 1e eigenaar etc.
Met in het achterhoofd dat het louche lui zijn, misschien toch maar eens gaan kijken.
De verkoopprijs is iig niet te laag, misschien is deze wel eerlijk ingekocht😇

De inkoop is over het algemeen niet het probleem, op een enkele Jeep na dan. De meeste klachten komen pas na de verkoop door HP. :Y
 
Ik bedoelde te zeggen een courante motorfiets , geen schadefiets of een 1 uit 2 gemaakt...😇
 
Hoe weet je dit dat dan zo zeker ??

Op basis van zijn post omdat hij niet goedkoop is. Tip voor alle louche handelaren: zet je motoren lekker duur te koop, dan denken mensen kennelijk dat het geen schadefiets kan zijn _O-

Los van het feit of dit wel of geen goede motor zou kunnen zijn: als je zaken doet met dit soort gasten hou je ze in bedrijf, en dat moet je niet willen. Geef je geld uit bij een betrouwbaar bedrijf. Dan overleven de goede bedrijven en verdwijnen de slechte.
 
Op basis van zijn post omdat hij niet goedkoop is. Tip voor alle louche handelaren: zet je motoren lekker duur te koop, dan denken mensen kennelijk dat het geen schadefiets kan zijn _O-

Los van het feit of dit wel of geen goede motor zou kunnen zijn: als je zaken doet met dit soort gasten hou je ze in bedrijf, en dat moet je niet willen. Geef je geld uit bij een betrouwbaar bedrijf. Dan overleven de goede bedrijven en verdwijnen de slechte.

En als je geen zaken doet met dit soort louche gasten, waar komen die motoren dan terecht? Bij de dure dealer, die dan opeens niet betrouwbaar meer is?

Kop erbij houden, roze bril afdoen bij aankoop en gewoon goed je huiswerk doen over waar je op moet letten en wat de kritische punten waar je extra aandachtig naar moet kijken en je bent al een stuk dichter bij een goede aankoop.
 
En als je geen zaken doet met dit soort louche gasten, waar komen die motoren dan terecht? Bij de dure dealer, die dan opeens niet betrouwbaar meer is?

Kop erbij houden, roze bril afdoen bij aankoop en gewoon goed je huiswerk doen over waar je op moet letten en wat de kritische punten waar je extra aandachtig naar moet kijken en je bent al een stuk dichter bij een goede aankoop.

Of gewoon proefritje maken, tijdens proefritje naar de merkdealer rijden voor een aankoop keuring
 
En als je geen zaken doet met dit soort louche gasten, waar komen die motoren dan terecht? Bij de dure dealer, die dan opeens niet betrouwbaar meer is?

Een gedeelte waarschijnlijk op de sloop. En ik had het niet over dealers, ik heb het over betrouwbare bedrijven, die niet iets voor het oog een beetje opkalefateren in de hoop dat een koper het niet ziet en daarna met veel capslock proberen te verkopen om je te overtuigen.

Natuurlijk kun je je kop erbij houden en een goede motor tussen de troep vandaan trekken bij een bedrijf als HP, maar serieus: waarom zou je? Tenzij je gelooft dat alles wat ze in de vitrine hebben staan echt UNIEK is en nergens anders te krijgen. Ik doe liever zaken met iemand die er een andere moraal op na houdt.
 
Laatst bewerkt:
En als je geen zaken doet met dit soort louche gasten, waar komen die motoren dan terecht? Bij de dure dealer, die dan opeens niet betrouwbaar meer is?
Als het een ex-schadefiets uit buitenland is zitten we daar al helemaal niet op te wachten.
Laat die wrakken maar gewoon lekker wegblijven. Dat soort fietsen wil een betrouwbare dealer niet eens in zijn zaak hebben.

Dus als je toch een idee krijgt om in Eemnes te gaan kijken let dan zeker dubbel op als het een importfiets betreft. Die lui gaan voor de volle winst en jij bent dan de sukkel die dat mogelijk maakt.
 
Staat in de moto73 een artikel over een 2e hands fiets van HP, en zoals we van HP gewend zijn heeft ook deze weer weinig km's.....12.000 km, voor een fiets uit 95

Moto73 over HP :

Als HP net zo hard voor jou rent s voor ons, zit het wel snor _O- _O-
 
Staat in de moto73 een artikel over een 2e hands fiets van HP, en zoals we van HP gewend zijn heeft ook deze weer weinig km's.....12.000 km, voor een fiets uit 95

Moto73 over HP :

Als HP net zo hard voor jou rent s voor ons, zit het wel snor _O- _O-
Dat kan ik op meerdere manieren opvatten. O-)
 
Staat een zo op het oog erg mooie blauwe zx 12 r.
Wel weer met het bekende verhaal, 1e eigenaar etc.
Met in het achterhoofd dat het louche lui zijn, misschien toch maar eens gaan kijken.
De verkoopprijs is iig niet te laag, misschien is deze wel eerlijk ingekocht😇

Dus als de verkoopprijs maar hoog genoeg is, dan is het misschien wel een goede fiets? O-)
 
En als je geen zaken doet met dit soort louche gasten, waar komen die motoren dan terecht? Bij de dure dealer, die dan opeens niet betrouwbaar meer is?

Bovendien heb ik liever dat die louche gasten, weldenkende maar enigszins opportunistische motorrijders een poot uitdraaien dan dat ze hun brood gaan verdienen met het beroven van oude vrouwtjes.
 
En als je geen zaken doet met dit soort louche gasten, waar komen die motoren dan terecht? Bij de dure dealer, die dan opeens niet betrouwbaar meer is?

Kop erbij houden, roze bril afdoen bij aankoop en gewoon goed je huiswerk doen over waar je op moet letten en wat de kritische punten waar je extra aandachtig naar moet kijken en je bent al een stuk dichter bij een goede aankoop.
Nou beetje eerlijke dealer die zijn naam hooog wil houden laat die zooi ook staan.
 
Ik zou en en doen.
;)

Je bent toch aardig op weg?

Die webwinkel van je ziet er aardig louche uit.
Ik heb er niet voor niets spullen gekocht, als gierige Hollander zijnde. :+


Even terug OT: ik ben er ook ooit eens geweest en toen waren ze bezig een FZS600 model 98-00 op te knappen. Dat ding was werkelijk bij elkaar gebeund, maar het kaartje 'in originele staat' hing er al aan.
De tank moest nog worden uitgedeukt en overgespoten zodat de kleur zou lijken op de topkuip, de topkuip moest nog worden gelijmd en het achterwiel stond scheef.
Ik zag het bij toeval staan, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling en daar waren ze ook niet zo blij mee. :')
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat dit topic nog leeft...
Heeft geslapen van 22Mei tot 11 Aug, nu goed uitgerust denk ik.

ik kon het niet laten om google even te proberen..
met mn anonieme browser, e.g. zonder mijn eigen search-bubble
c7bc9dea165e129b1137f8b79a2f0031


edit: dubbel-tjek: eigen search-bubble geeft soortgelijk resultaat.


MF zou niet hetzelfde zijn zonder HP, zonder Gele-Hesjes-helpt-dat, of zonder "wat ik vandaag..."

Wellicht nog een suggestie:
"het grote motorkeuze topic"....
om al die "welke-motor-moet-ik-nemen" topics voor te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wow....er staat een cbr1000rr..ik zou er bijna gaan kijken....maar nu dat ik dit allemaal tegen kom...toch maar niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan