13 Augustus: Ride of the Century Holland / Dutch Ride out

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hdeboog

Rookie
11 aug 2017
11
0
Amsterdam
Zondag gaat het los!!

Geen ingedutte MF Megameeting maar puur spektakel.
Zorg dat je erbij bent. De locatie wordt Zaterdag pas bekend gemaakt.

*Anonymous Bikers Presents*
*Ride Of The Century*
*2017*
*13:00* 🕐 VERZAMELEN
Kom op tijd en afgetankt!!
-------------------------
LOCATIE 📍*AMSTERDAM*
Nieuw Sloten
Sportpark Sloterweg
52°20'26.7"N 4°48'25.2"E
Google Maps


oaG1CD2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja laten we gezellig even alle vooroordelen die er al over motorrijders zijn waarmaken -O-
 
Laatst bewerkt:
*Anonymous Bikers Presents*
*Ride Of The Century*
*2017*
*13:00* 🕐 VERZAMELEN
Kom op tijd en afgetankt!!
-------------------------
LOCATIE 📍*AMSTERDAM*
Nieuw Sloten
Sportpark Sloterweg
52°20'26.7"N 4°48'25.2"E
Google Maps


:]
 
Laatst bewerkt:
Het was weer een gezellig dag zonder ongelukken of andere narigheid.

Uiteraard hebben we het imago van motorrijders weer voldoende eer aan gedaan :] *O*
Medeweggebruikers, fietsers en toeristen vonden het overigens geweldig getuigen de reacties :t

Vast lastig te begrijpen voor lieden hier, het lijkt hier inmiddels wel het Vivaforum -O- :')
 
Laatst bewerkt:
Ik zou daar graag bij willen horen, jammer dat ik het gemist heb. O-)
Als het maar een keer per eeuw gebeurt heb ik nog iets om naar uit te kijken... :z
 
Laatst bewerkt:
:( en een paar 100 krijgen nog post. Hulde aan het imago van de hufters op de weg :(

Goed voor de staatskas, kunnen ze bij je thuis de boel misschien wel weer opfleuren met geraniums, je woonde toch samen met MF Oma in het bejaardentehuis? :+
 
Laatst bewerkt:
Waren degenen die hier zo kritisch zijn, er zelf bij? Ik iig niet en kan er dus ook niet over oordelen. Leef en laten leven. Laten we blij zijn dat er nog een paar jongens wat ondernemen en plezier hebben :]
 
Laatst bewerkt:
AMSTERDAM - Tweehonderd motorrijders die zich zondagmiddag in en rond Amsterdam asociaal gedroegen, zullen binnenkort een fikse bekeuring op de deurmat vinden.

Bij een via Facebook georganiseerde motorrit ging het volgens de politie op alle fronten mis: er werd massaal door rood licht gereden, doorgetrokken strepen genegeerd, kruisingen geblokkeerd en over trottoirs, vluchtstroken en fietspaden gereden. Ook werden er wheelies en onnodige noodstops gemaakt.


De coureurs verzamelden zich rond 13.00 uur aan de Sloterweg in Amsterdam. Het mooie weer bracht veel motorrijders op de been.

Alle aso-rijders zullen via hun kenteken op video- en fotomateriaal worden opgespoord. De Amsterdamse politie gebruikte bij de politie alle beschikbare motor-eenheden en enkele onherkenbare politievoertuigen.

Volgens de politie gaat het om ’een relatieve kleine groep verkeersaso's die het bij het publiek verpesten voor de nette motorrijders’. Drie motorrijders moeten een rijproef doen, omdat getwijfeld wordt aan hun rijvaardigheid.
 
Ok, dat verandert de zaak enigszins inderdaad.
 
Zal wel hoop bangmakerij zijn om een volgende meetibg te voorkomen zo te lezen hebben ze een leuke dag gehad ZONDER ongelukken/onschuldige slachtoffers.

Ik keur rood licht,stoep en fietspaden niet goed maar beetje spelerij op mooi stukje afgelegen industriterrein is prima toch.

Zoals iemand hier boven al mooi verwoorde :leven en laten leven! Iedereen doet dingen waar andere vast een andere mening over hebben, maarja de meeste die erover zeuren en zeiken waren er niet bij en hebben wellicht vandaag niet zoveel genoten als deze jongens.
 
Zal wel hoop bangmakerij zijn om een volgende meetibg te voorkomen zo te lezen hebben ze een leuke dag gehad ZONDER ongelukken/onschuldige slachtoffers.

Ik keur rood licht,stoep en fietspaden niet goed maar beetje spelerij op mooi stukje afgelegen industriterrein is prima toch.

Zoals iemand hier boven al mooi verwoorde :leven en laten leven! Iedereen doet dingen waar andere vast een andere mening over hebben, maarja de meeste die erover zeuren en zeiken waren er niet bij en hebben wellicht vandaag niet zoveel genoten als deze jongens.

:^
Ik ben wel even geweest en ik heb minder gevaarlijke situaties gezien dan bij de MFMM van een paar jaar terug.

De sfeer was prima en ja, als je met 1000 motoren op de weg bent dan ontstaat er wat "overlast" voor andere weggebruikers.
 
Laatst bewerkt:
AMSTERDAM - (AT5) De politie heeft vandaag tussen de 100 en 200 verbalen uitgeschreven aan motorrijders die meededen aan de The Ride of the Century in Amsterdam. Vanmiddag verzamelden zo'n duizend bikers zich in Nieuw Sloten voor een tocht.

En die tocht ging niet helemaal zoals het zou moeten, zegt de politie. Meerdere agenten waren opvallend aanwezig en filmden het rijgedrag van de motorrijders. Daarbij werd een reeks overtredingen geconstateerd die resulteerde in zo'n 100 tot 200 verbalen, variërend van 180 tot 330 euro.

Zo werden er wheelies gemaakt, over fietspaden gereden, doorgetrokken strepen en rode lichten genegeerd, helmen niet altijd gedragen, kentekens dubbelgevouwen en een groepje vond het nodig om met zijn negenen naast elkaar te rijden. De overtredingen zijn door camera's van de politie geregistreerd.

CBR
Wie van de deelnemers daadwerkelijk een bekeuring kan verwachten, blijft nog even spannend. "We hebben bewust gekozen om mensen tijdens de tocht niet staande te houden. We hebben vandaag spoedoverleg met het Openbaar Ministerie gehad en hebben besloten de ergste overtreders naar het CBR te sturen", zegt een politiewoordvoerder.

Zo'n tien motorrijders hebben een Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer (EMG) opgelegd gekregen. Dat betekent dat ze vanwege een reeks verkeersovertredingen een verplichte cursus moeten gaan volgen bij het CBR. De kosten zijn voor de motorrijder zelf.

Bron
 
Tsja, iedereen is jong geweest, het zal best vet geweest zijn...met een klein ingecalcul€€rd risico van het vak.

Maar, geloof me, een dagje in Luxemburg/Duitsland bochten pakken is écht véél toffer!! En geeft een enorme kick/voldaan gevoel als je net 300KM strak asfalt met alléén maar bochten hebt gereden!! :]
 
Laatst bewerkt:
filmpjes van de hooligans ? })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, nou, schand van de parochie inderdaad na het zien van de beelden. Dit kan echt niet hoor jongens!
Boefjes, vlegels, kwajongens, schavuiten, doerakken, belhamels, gaat u schamen :N :') :z

En vooral die motoragent in het begin van het eerste filmpje bij het verkeerslicht: Dat gedrag kan al helemaal niet door de beugel :N
 
Laatst bewerkt:
Brag & Boost sjonnies zeker weer met hun vriendjes.

Plaatsvervangende schaamte altijd als ik ze in de stad herrie hoor en zie maken.
Helemaal als je daar dan ook toevallig rijdt, want dan lijkt het net of je er bij hoort.

Ga je met ze 20en door de fucking stad rijden. De kijk mij show. |( |(



Ach ja... aandachtszoekers ken je het beste negeren.
 
Laatst bewerkt:
Brag & Boost sjonnies zeker weer met hun vriendjes.

Plaatsvervangende schaamte altijd als ik ze in de stad herrie hoor en zie maken.
Helemaal als je daar dan ook toevallig rijdt, want dan lijkt het net of je er bij hoort.

Ga je met ze 20en door de fucking stad rijden. De kijk mij show. |( |(



Ach ja... aandachtszoekers ken je het beste negeren.

Zoals je het omschrijft zie ik weinig verschil met MFMM. Maar kan aan mij liggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan