Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Je gaat een oude tweetakt kopen die op mengsmering loopt 8-)
Het mag een beetje netter en minder road hooligan stijl. :$
Van het weekend de nieuwe eigenaar van de GSX-F voorgereden, maar ging helemaal los op de Cagiva.

BMW K1200R Sport.. wellicht binnenkort. :$

full


Net naast deze 2006 met 83.000 kilometer mis gegrepen, toen had ik nog geen beeld van de prijzen.
(Deze was achteraf erg goedkoop, was alleen een dag te laat)

Maar er is nog een 2007 met 17k of een 2009 met 34 k in beeld.
In Duitsland vallen de prijzen mij nog wat tegen.. en iets onder Denemarken ophalen is ook wat ver.

Maar wie weet hou ik de Raptor er nog wel bij. O-)
 
Laatst bewerkt:
Het mag een beetje netter en minder road hooligan stijl. :$
Van het weekend de nieuwe eigenaar van de GSX-F voorgereden, maar ging helemaal los op de Cagiva.

BMW K1200R Sport.. wellicht binnenkort. :$

[afbeelding]

Net naast deze 2006 met 83.000 kilometer mis gegrepen, toen had ik nog geen beeld van de prijzen.
(Deze was achteraf erg goedkoop, was alleen een dag te laat)

Maar er is nog een 2007 met 17k of een 2009 met 34 k in beeld.
In Duitsland vallen de prijzen mij nog wat tegen.. en iets onder Denemarken ophalen is ook wat ver.

Maar wie weet hou ik de Raptor er nog wel bij. O-)

Is wel een gaaf ding, maar ze zijn nogal zwaar....weet ik uit zeer recente ervaring. Net terug uit van ritje Zwarte Woud, daar werd ik ingehaald door tamelijk zwaarlijvijge Duitser (ik wist niet dat Dainese zulke grote koeien had 8-) ) op zo'n ding, vier bochten later moest ik z'n brommerdje helpen overeind te zetten, maar crashen doen ze dus goed die dingen ;) hij had weinig schade
 
Is wel een gaaf ding, maar ze zijn nogal zwaar....weet ik uit zeer recente ervaring. Net terug uit van ritje Zwarte Woud, daar werd ik ingehaald door tamelijk zwaarlijvijge Duitser (ik wist niet dat Dainese zulke grote koeien had 8-) ) op zo'n ding, vier bochten later moest ik z'n brommerdje helpen overeind te zetten, maar crashen doen ze dus goed die dingen ;) hij had weinig schade
Ik ken ze eigenlijk alleen van de foto.
Alsof ik verliefd ben geworden op een Poolse mailorder bruid. _O- _O-

Zwaarlijvig..
Nu moet ik denken aan een wellicht (vast) bekende foto van een volumineuze Duitser op een ZX12R bij de Nurburgring. :')
 
Is wel een gaaf ding, maar ze zijn nogal zwaar....weet ik uit zeer recente ervaring. Net terug uit van ritje Zwarte Woud, daar werd ik ingehaald door tamelijk zwaarlijvijge Duitser (ik wist niet dat Dainese zulke grote koeien had 8-) ) op zo'n ding, vier bochten later moest ik z'n brommerdje helpen overeind te zetten, maar crashen doen ze dus goed die dingen ;) hij had weinig schade
Maar dat was zeker een K1200S? ;) Alhoewel het verschil met een K1200R Sport heel klein is.. alleen die lompe kuip. :P

Verder heb ik nog de Aprilia RSV4, lichtvoetiger kan het bijna niet. :9~ :]
(Maar misschien veranderd het plan nog en ruil ik die op een S1000RR in O-) :') )
 
Sapperdeflap! :(

De bekende truuk, motor staat in het buitenland bla..bla..bla. -O-

K1300R voor maar vijf mille.. te mooi om waar te zijn natuurlijk. :')

full


---------- Oorspronkelijk bericht ----------
Van: H Benke <h.v.benke1951@gmail.com>
Datum: 22 juli 2017 om 15:39
Onderwerp: Re: Reactie van P.Bart op je advertentie bmw k 1300 r abs asc esa hvv krasvrij

Hallo,

De motor is bij mij in Duitsland. Ik hoop dat je begrepen uit de eerste e-mail.

Heeft nederlandse borden en alle documenten die je nodig hebt om het te registreren.
Omdat ik niet kan gaan van het werk om u te ontmoeten in Nederland, zijn er twee manieren om de motor te hebben van mij:

Ik kan leveren u de motor naar uw huisadres (dit zal zijn tussen de 2-3 dagen) met behulp van een legitieme transport. Als dit is ok met je laat het me weten en ik zal u de exacte stappen uit te leggen.

Alsjeblieft, laat me weten wat uw beslissing,

Heinrich B
 
Laatst bewerkt:
Sapperdeflap! :(

De bekende truuk, motor staat in het buitenland bla..bla..bla. -O-

K1300R voor maar vijf mille.. te mooi om waar te zijn natuurlijk. :')

[afbeelding]

Ik zie het probleem niet, die meneer komt heel erg behulpzaam en vriendelijk over, is toch een koopje :+

tsja ik ben ook besmet met het BMW virus, had het graag uitgesteld tot m'n pensioen, maar helaas :')
Rij al een tijdje op een Scrambler.

full
 
Ik zie het probleem niet, die meneer komt heel erg behulpzaam en vriendelijk over, is toch een koopje :+
Ik dacht, probeer het nog even na twee dagen. :+
Ken deze methode uiteraard al jaren, en al een paar keer aan de hand gehad.

Alle mailuitwisseling lijkt als twee druppels water hier op: weer een oplichter?

Maar ja, verder zonde van de tijd. :z
Tweedehands heeft hem na mijn bericht geblokkeerd. :Y
tsja ik ben ook besmet met het BMW virus, had het graag uitgesteld tot m'n pensioen, maar helaas :')
Rij al een tijdje op een Scrambler.

[afbeelding]
Graag uitgesteld tot het pensioen. _O-

Ik had al een R1100S in 2004.

Maar helemaal kicke ding die Scrambler. :}
Supermooi... :9~
 
Laatst bewerkt:
Scrambler is hele fijne fiets, eerlijk gezegd ben ik niet van de retro maar deze is toch wel lachen :Y

Is ook beetje vreemde manier gegaan, wilde MT-09 inruilen, ben eind vorig jaar beetje gaan rondkijken. De MT-10 vond ik heel gaaf (nog steeds overigens) zat heerlijk etc. Maar bij het regelen van een proefrit was het moeilijk moeilijk, daarna praatje over inruilen begin 2017, weer moeilijk....Dus dan maar gezegd ik wacht wel even. Toen zag ik een plaatje van het BMW LacRose ontwerpmodel en was gelijk om, die LacRose is niet in productie maar daardoor ben ik wel gaan kijken naar de RNineT lijn van BMW, zooi youtube vids van die Scrambler zitten bekijken en :9~
Begin dit jaar wilde ik even gaan kijken bij MR Motoren hoe die Scrambler er in het echt uitzag. Stond het ding niet in de winkel :') ...maar verkoper zegt 'nee we hebben alleen een demo die staat achter, wil je een proefritje maken?' Proefrit was kort 8-) kreeg de grijns niet meer van mijn kop en 2 weken later had ik em.
 
Laatst bewerkt:
Scrambler is hele fijne fiets, eerlijk gezegd ben ik niet van de retro maar deze is toch wel lachen :Y

Is ook beetje vreemde manier gegaan, wilde MT-09 inruilen, ben eind vorig jaar beetje gaan rondkijken. De MT-10 vond ik heel gaaf (nog steeds overigens) zat heerlijk etc. Maar bij het regelen van een proefrit was het moeilijk moeilijk, daarna praatje over inruilen begin 2017, weer moeilijk....Dus dan maar gezegd ik wacht wel even. Toen zag ik een plaatje van het BMW LacRose ontwerpmodel en was gelijk om, die LacRose is niet in productie maar daardoor ben ik wel gaan kijken naar de RNineT lijn van BMW, zooi youtube vids van die Scrambler zitten bekijken en :9~
Begin dit jaar wilde ik even gaan kijken bij MR Motoren hoe die Scrambler er in het echt uitzag. Stond het ding niet in de winkel :') ...maar verkoper zegt 'nee we hebben alleen een demo die staat achter, wil je een proefritje maken?' Proefrit was kort 8-) kreeg de grijns niet meer van mijn kop en 2 weken later had ik em.
Leuke switch. *O*

Ik heb wel een zwak voor retro :$ de Kawasaki W800 heb ik ook al jaren op de korrel.
Maar helemaal enthousiast werd ik toen de Nine-T uitkwam. :Y

Apart dat ze de demo motor zo verstoppen. :+
Maar die motorzaak van de MT-10 is wat onhandig dus. ;)
 
Importeren uit België gaat hem ook niet worden. :')
Van: patrice nanou <patricenanou@live.fr>
Datum: 22 juli 2017 om 23:21
Onderwerp: RE: BMW K1200R sport 2008, 3990€

Bonjour!!
J'ai pris bonne note de votre message et je vous remercie.
Je dois vous informer que je suis moi-même en déplacement mais la moto se trouve avec un agent d'entretien et de gardiennage avec tous ses papiers en ordre. Il sera chargé de vous rencontrer avec la moto pour la finalisation de la vente en toute sécurité.
Si réellement vous êtes toujours preneur, un RDV sera fixé pour la visite de la moto et vous devez me laisser vos informations de livraison ci-après : Nom ; Prénom ; Ville ; Code Postal ; Rue ; Téléphone Portable et fixe .
Une fois vos coordonnées reçues , je vous mettrai en contacte direct avec le convoyeur. Il prendra contact avec vous pour que vous puissiez discuter de vive voix pour organiser le Rendez-vous de livraison selon votre programme de disponibilité,ce qui vous permettra de voir la moto, l'essayez, vérifier tout ses papiers et faire son achat en même temps a conditions qu'elle vos attentes.
Vous aurez la possibilité d'annuler l'achat et le convoyeur se retournera sans rien prendre chez vous comme frais si la moto présente un quelconque défaut de conformité.
Étant en déplacement , ma ligne ne passe pas très bien mais je vous laisse quand même mon numéro 06.45.22.87.05.
NB : Quant au paiement , il se fera en contre remboursement lors de la livraison de la moto.
Merci pour votre compréhension.
Cordialement
Zelf niet thuis en op reis.
Aanbetalen, motor op transport etc, etc.
Alle ingrediënten van de Nigeriaanse oplichting in zijn mail. _O- _O- _O- _O- _O-
 
De GSX-F en de Raptor verkocht voor weinig, one to go! _O-

Motorshopper: Aprilia RSV4 2010 (model 2009)

Veel succes met de verkoop, gaat vast lukken, gave fiets.

Goed om te lezen dat u nu ook fietsforens bent geworden, hopelijk wel op een echte fiets en niet zo'n bejaardenbatterijding :P

Volgende een S1000R? Ik wil binnenkort gaan proefrijden op een S1000XR, is toch wat ruimer, maar ook lelijker :')
 
Veel succes met de verkoop, gaat vast lukken, gave fiets.
Aprilia RSV is besmet met internet onwaarheden.
Niemand durft. :+ (Honderd berichten uitwisselen, gaan ze Googlen en trekken er op het laatse moment tussenuit :X )

BMW heeft meer terugroepacties, maar die naam blijft aan de top. :')
Goed om te lezen dat u nu ook fietsforens bent geworden, hopelijk wel op een echte fiets en niet zo'n bejaardenbatterijding :P
Hopelijk? Heeft u er last van? :+
Kom met rood hoofd aan, vanochtend 50 minuten over 25 km.
En officieel ondersteuning tot 25 km/u.. het is geen speedbike. ;)

Vanavond noteer ik 170 kilometer en zes en een half uur op de bejaardenbike in drie dagen. O-)

Moest vanochtend ook nog terug na vijf km wegens een storing in de controller.
Gelukkig heb ik er twee.
Volgende een S1000R? Ik wil binnenkort gaan proefrijden op een S1000XR, is toch wat ruimer, maar ook lelijker :')
In het K1200 topic was er iemand lyrisch over de S1000XR leenfiets na zijn motor voor onderhoud te hebben gebracht.
Rijdt weer in een andere dimensie. :}
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer m'n jaarlijkse ritje op de 10R gedaan, helemaal naar het einde van de wereld gereden...nou ja einde Maasvlakte 8-)

Ongelofelijk, maar iedere keer na een jaar stilstaan start het ding gewoon (wel af en toe aan de druppellader), blijft een gave fiets.

full
 
Vrijgezelle vrouwen zijn er al genoeg ;)
En ze zijn nog leuk ook :Y
Damn, doe het een week later. :+ _O-
Vandaag weer m'n jaarlijkse ritje op de 10R gedaan, helemaal naar het einde van de wereld gereden...nou ja einde Maasvlakte 8-)

Ongelofelijk, maar iedere keer na een jaar stilstaan start het ding gewoon (wel af en toe aan de druppellader), blijft een gave fiets.

[afbeelding]
Ik wist niet dat je die ook had.. rijdt wel wat anders dan een Nine T. :+

Iedere keer een jaar stilstand? Aparte hobby. _O- ;)
 
Ik wist niet dat je die ook had.. rijdt wel wat anders dan een Nine T. :+

Iedere keer een jaar stilstand? Aparte hobby. _O- ;)

Nieuw gekocht in 2004, eerste 3-4 jaar aardig wat kilometers mee gemaakt, nu rij ik er nog nauwelijks mee, maar zo af een toe een ritje is leuk.
 
Nieuw gekocht in 2004, eerste 3-4 jaar aardig wat kilometers mee gemaakt, nu rij ik er nog nauwelijks mee, maar zo af een toe een ritje is leuk.
Eerste eigenaar, mooi hoor. :}
Ergens sluimerde nog het idee van jou op een ZX-10R. Maar lang niet gezien. :t

Ik heb ondermeer ook een 2004 ZX-10R gehad, Rotterdam Inc. Dolomieten rit. *O*

full
 
Eerste eigenaar, mooi hoor. :}
Ergens sluimerde nog het idee van jou op een ZX-10R. Maar lang niet gezien. :t

Ik heb ondermeer ook een 2004 ZX-10R gehad, Rotterdam Inc. Dolomieten rit. *O*

[afbeelding]

:}
De eerste generatie 10R's waren toch de mooiste, met die lekkere dikke kont :9

Kom er maar in, sir mix a lot :+
 
Laatst bewerkt:
:}
De eerste generatie 10R's waren toch de mooiste, met die lekkere dikke kont :9

Kom er maar in, sir mix a lot :+
U bent liefhebber zie ik. _O-
Deze is voor jou.

Standaardpijp was toen wel een kachelpijp. _O-

Maar mijn 2008 vond ik ook wel mooi in 2010. ;)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan