Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer


Vervuiling van draaipunt wellicht? Anders moet het de terughaal veer/mechanisme in de bak zelf zijn.
Zelf nog niet open gehad dus geen idee hoe e.e.a. precies is opgebouwd?

@ Jorissubje...., moet zeker niet weg, nog steeds blij mee en regelmatig onder de indruk. Maar voor het juiste bedrag is alles te koop natuurlijk. O-)

[me="Mar1tin"]kijkt met een schuin oog naar de iets meer toergerichte Tuono.[/me] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg nog een WhatsAppie met een (helaas kleine) foto..

full


Oud nieuws op CPZ inmiddels.
:P
 
Laatst bewerkt:
Circuit ZX6R verkocht. Iemand nog een moddervette RSV4 2015 of nieuwer staan die afgestoft moet worden op circuit?
 
Ik ben toevallig afgelopen zaterdag bij rn motoren langs geweest omdat ik ook aan het twijfelen ben om er 1 te kopen voor het circuit. Heb toen niks gehoord over een overjarig model.

Heb nu een yamaha rn32 maar mis iets wat moeilijk te beschrijven is. Ding gaat loeihard op het circuit maar ik stap er niet af met een grijs op mijn kop zoals ik dat wel heb na een ritje op de straat Tuono. Krijg deze week een overzicht van wat kosten en dan moet ik ook een besluit gaan nemen. Verkoop van de Yamaha zal wel flink bloeden worden.
 
Racing4Fun

en volgens mij heeft Nico (rn-motoren) een nieuwe 2016 voor 13k staan😲
Oei grondig verbouwd en best nog een prijs.
13 mille had ik er bijna weer eentje gekocht. :9~
.. Ding gaat loeihard op het circuit maar ik stap er niet af met een grijs op mijn kop zoals ik dat wel heb na een ritje op de straat Tuono.
Dat zijn de goede woorden. :}
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan dat toch dat een RSV4 is Duitsland zo veel goedkoper is dan in NL? Er staan er diverse voor circa 7k te koop, zo laag geprijsd zie ik ze hier zelden of kijk ik niet goed?
 
Diegene die je in Duitsland zo goedkoop te koop ziet staan hebben toch aardig wat KM's. De goedkoopste hebben of schade (gehad) en de grote beurt vaak niet gehad of geen onderhoudshistorie en zijn vaak in de 6,7 of 8XXX postcodes, wat enorm lang rijden is 6-7-8 uurtjes enkele reis. Na het invoeren en een beurt etc, kom je toch op 8,5 9K uit :)

De koopjes die er dan zijn zijn vaak binnen een paar dagen weg. Ik merk dat dealers en handelaren ook op de websites in Duitsland kyken en dan zie je ze in NL voor 1-2 duizend euro duurder te koop staan.
 
Je hebt gelijk, 7k is inderdaad vaak wat bijzonders maar zo rond de 9 a 10 zie je heel veel, ook aprc en niet al te ver over de grens. Het aanbod lijkt sowieso erg beperkt in NL.

Bij mijn Duc doe ik zo goed al alle onderhoud zelf, al is de electronica daar nog zeer beperkt (998). Is zo'n RSV4 zelf een beetje te onderhouden of vergt dat veel speciaal gereedschap
 
Zo, de knoop is doorgehakt.

De RSV4 staat in de verkoop op MF en Speurders.
 
linkie?
wat komt ervoor terug?

Eerste instantie wilde ik een Pani 1199 of een MV F4/F3 kopen en over de s1000rr heb ik ook nagedacht.

Alleen ik heb zo weinig gereden dit seizoen (1200KM) (en het lijkt erop dat het niet veel meer gaat worden in de toekomst), dat ik zonde vind om een fiets van minimaal 10K in de garage te hebben staan.

Ik neig, ben er nog niet uit, om terug te gaan naar een 600cc R6je (vanaf 2008 model) oid. Dat je wel op kan stappen wanneer je wil, maar niet 10 maanden per jaar zo'n hele dure fiets in de garage stil hebt staan.

Twijfel is dat ik misschien het koppel ga missen van een 1000 en de RSV4 gewoon een ontzettend fijne fiets is.
 
Honda CBR1000R met de open achterbrug komt ook rond de drie mille momenteel.
Misschien neem ik die 'black edition' erbij voor de winter.

Verder heb ik dezelfde overwegingen gehad (MV F4/F3) en reed zelfs in de zomer vier tot zes weken niet.

Ja, woon-werk, maar voor dat vond ik de RSV4 ook weer zonde. 2x50 km = 1.000 km in de maand. O-)
 
Laatst bewerkt:
:W Ben nu ook een Aprilia eigenaar! Een droom komt uit voor mij! We gaan op weg naar de 1:45! Ik ben waarschijnlijk nog blijer dan VDM nu is. *O*
 
Gefeliciteerd. Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt gehaald en eventueel een prijsindicatie (mag ook per pb)? Ik ben erg aan het twijfelen om er voor volgend jaar eentje om te bouwen. De dealer gaat voor mij wat op papier zetten maar heb nog geen reactie.
 
:W Ben nu ook een Aprilia eigenaar! Een droom komt uit voor mij! We gaan op weg naar de 1:45! Ik ben waarschijnlijk nog blijer dan VDM nu is. *O*
Ja, VDM hoeft niet zelf zijn motorfietsen te betalen, dat voelt toch anders.
Niet dat hij er niet hard voor werkt verder. _O-

Concrats, graag snel meer info en pics! :9~
 
Laatst bewerkt:
Zal plaatjes posten zodra hij binnen is! Duurt nog een weekje ongeveer.
Inderdaad alleen voor circuit. Kijken of ik nog ergens een dagje kan meepakken dit jaar en dan de hele winter de tijd om hem af te maken.
 
Laatst bewerkt:
Eerste instantie wilde ik een Pani 1199 of een MV F4/F3 kopen en over de s1000rr heb ik ook nagedacht.

Alleen ik heb zo weinig gereden dit seizoen (1200KM) (en het lijkt erop dat het niet veel meer gaat worden in de toekomst), dat ik zonde vind om een fiets van minimaal 10K in de garage te hebben staan.

Ik neig, ben er nog niet uit, om terug te gaan naar een 600cc R6je (vanaf 2008 model) oid. Dat je wel op kan stappen wanneer je wil, maar niet 10 maanden per jaar zo'n hele dure fiets in de garage stil hebt staan.

Twijfel is dat ik misschien het koppel ga missen van een 1000 en de RSV4 gewoon een ontzettend fijne fiets is.

Die van mij is al een tijd geleden ingekocht door een dealer! Denk dat ik het dit seizoen voor gezien houd, maar ben toch wel stiekem aan het kyken voor een 1199 of 959 Panigale. Niks voor jou ook de 959, die schijnt wat fijner te zyn als daily ? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan