Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Zo vaak gedaan en weet wel of hij redelijk goed zit denk ik 😆
 
Ik durf helemaal niks te beloven. De kans is namelijk heel groot dat ik onverwacht toch weer op reis ben voor de zaak. Dat is namelijk dit jaar voor ieder treffen zo geweest waar ik naar toe zou gaan.
Als ik onverwacht toch naar Luxemburg ga kan ik wel een schommel voorvork meenemen die in mijn garage staat te vereenzamen.
Ik zal eens een plan maken om hem op te halen. Heb jij een voorkeur voor een dag?
 
Maareh

Mag ik ook aanschuiven?
Inmiddels ook eigenaar van een zijspan.
Een '78 XS1100 van den Born.

We houden allemoal van ploaties :Y
[afbeelding]
[afbeelding]

Zo is het span gekocht.
Inmiddels een naarwiegaatie er op geknutseld, en een vers voorbandje met nieuwe wiellagers.

verder plannen zijn: Gewoon lekker rijden :]

Cheers! :t

Aah! Dat is mijn ex-buur-zijspan. :t
Daar heb ik ook wel wat aan helpen knutselen en ik heb er ook een paar ritjes op gemaakt.

Rijden met die Yamaha!
 
Kom ik op een zijspantreffen in Engeland een achterwiel van een K100 zijspan tegen. een aluminium 15"gietwiel. Hier nog nooit gezien. Mooi gemaakt.

full
 
Er zijn ook voorwielen van. Een Engelse zijspanbouwer heeft een reeks laten gieten. Ik weet niet meer of het Wasp of Squire was. Maar mooi was het wel.

Edit, het was Wasp.
 
Laatst bewerkt:
Zag een bericht op facebook van zijspanrijder verongelukt bij Kassel.

Groene XJ900 met gt2000 oid. Heb ik hier voorbij zien komen. Niet best ;(
 
Laatst bewerkt:
Zag een bericht op facebook van zijspanrijder verongelukt bij Kassel.

Groene XJ900 met gt2000 iod. Heb ik hier voorbij zien komen. Niet best ;(
Het lijkt de motor van Freekz. Maar die komt ergens boven Alkmaar vandaan.
 
Laatst bewerkt:
Heb hier ergens een topic gezien over zo'n span met wat schade aan de bak. Weet niet meer waar.
 
idd. vreselijk nieuws, geen idee wie de berijder was in ieder geval. roel lijkt me sterk omdat de berijder uit haarlem zou komen maar het zal vast een keer duidelijk worden.

Sterkte allemaal.
 
Even geknipt en geplakt uit roelhen zijn topic van het opknappen:

In Februari hebben we een 2e zoon gekregen. Dus mijn vrouw zal achterop moeten. Dat vind ze nogal eng. En ze valt nogal makkelijk een slaap. Dus ik ga er een rugleuning en armleuningen op maken. Ziet er niet uit, maar wel functioneel. Ik zal het wel zo maken dat het makkelijk
 
Laatst overgeschreven op 6 juni 2017.

Dan mogen we er denk ik wel vanuit gaan dat roel hem kwijt was!
Uit het profiel van Roelhen: Laatste bezoek:woensdag 16 augustus 2017 07:46 (1 uur en 26 minuten geleden)
Dan kunnen we er wel van uit gaan dat het Roel niet was. Ik zal hem eens een PB sturen om te vragen.
Contact met Roel gehad, hij wil er niet op een open forum over praten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan